• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт

Завершена

489 976.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
Номер: 9dab9b1c58e14e1f8b3ca44362955c55
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-18-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 18.11.2024 16:51 - 10.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 18.11.2024 № 77-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 18.11.2024 № 77-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-09-24-002787-a 24.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Закладу дошкільної освіти №7 "Оленка" Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.09.2024 №б/н, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 03.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» (далі – ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», документи завантажені ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» від 09.10.2024 №115, скаргу до процедури від 14.10.2024 за номером ID: UA-2024-09-24-002787-a.с1, рішення органу оскарження від 24.10.2024 № 17354-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» від 29.10.2024 №125, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКВІВЕС» (далі - ТОВ «УКВІВЕС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «УКВІВЕС», документи завантажені ТОВ «УКВІВЕС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ТОВ «УКВІВЕС» від 31.10.2024 №127, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.10.2024, договір поставки товару від 14.11.2024 №79 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 15.11.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 18.11.2024, пояснення від 20.11.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 05.12.2024 15:57 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2024 15:57

Запити/Пояснення