-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт
Завершена
489 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
мін. крок: 1% або 4 899.76 UAH
Номер:
9dab9b1c58e14e1f8b3ca44362955c55
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-18-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 16:51 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 18.11.2024 № 77-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.11.2024 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-09-24-002787-a 24.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Закладу дошкільної освіти №7 "Оленка" Нетішинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.09.2024 №б/н, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 03.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» (далі – ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС», документи завантажені ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» від 09.10.2024 №115, скаргу до процедури від 14.10.2024 за номером ID: UA-2024-09-24-002787-a.с1, рішення органу оскарження від 24.10.2024 № 17354-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС ТРЕЙДІНГ СОЛЮШНС» від 29.10.2024 №125, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКВІВЕС» (далі - ТОВ «УКВІВЕС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «УКВІВЕС», документи завантажені ТОВ «УКВІВЕС» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ТОВ «УКВІВЕС» від 31.10.2024 №127, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.10.2024, договір поставки товару від 14.11.2024 №79 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 15.11.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 18.11.2024, пояснення від 20.11.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.12.2024 15:57 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2024 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
2674a2d1a8064040b72598860c87d242
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.11.2024 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-002787-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому в пункті 8 плану закупівель джерелом фінансування вказано Бюджет Автономної республіки Крим?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8c63f7267d484650a345b0861611615e
Назва:
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-11-18-000071 Внутрішній ідентифікатор моніторингу: 9dab9b1c58e14e1f8b3ca44362955c55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-24-002787-a
Дата опублікування:
20.11.2024 16:50
Опис:
Надання пояснень щодо моніторингу
UA-M-2024-11-18-000071
Внутрішній ідентифікатор моніторингу: 9dab9b1c58e14e1f8b3ca44362955c55
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-24-002787-a
1. Щодо: «Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт, замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 (далі – Методика №275), а саме очікувана вартість предмета закупівлі визначалася методом порівняння ринкових цін відповідно до розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики №275.
Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі замовник відповідно до Методики №275 використовував метод порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою:
Цод = (Ц1 + … + Цк) / К, де
Цод – очікувана ціна за одиницю
Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов
К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації
Відповідно до чотирьох комерційних пропозицій, отриманих від ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ», Компанія «ВІНУР», ТОВ «НВП «ТРАФО» замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі:
Цод = (436 065,00 + 420 000,00 + 505 800,00 + 598 038,00) /4 = 489 976,00 грн.
Копії комерційних пропозицій додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені за результатами проведеного обстеження якості електричної енергії ЗДО №7 та інформації наданої обслуговуючим персоналом, з метою енергозалежності закладу освіти, рівномірного завантаження фаз мережі, запобіганню обриву любої з фаз або нуля у процесі експлуатації. Дані послуги були виконані ТОВ «НВП «ТРАФО» згідно договору №55 від 30.07.2024 року.
Копія висновку щодо обстеження якості електроенергії додається.
2. Щодо: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду»
На виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на офіційному сайті Закладу дошкільної освіти №7 «Оленка» Нетішинської міської ради за адресою: https://olenka201730.wixsite.com/dnz7
(https://d3204ea6-8595-4b95-b506-bd6d46a5d865.filesusr.com/ugd/0ef280_0357aecbd47d4e4396d4e9b00c46ecb7.pdf)
Копія протоколу №109 від 24.09.2024 додається.
3. Щодо: «Чому в пункті 8 плану закупівель джерелом фінансування вказано Бюджет Автономної республіки Крим?»
В пункті 8 плану закупівель уповноважена особа допустила технічну помилку через свою неуважність, замість того, щоб джерелом фінансування вказати Місцевий Бюджет, уповноважена особа випадково через неуважність, вказала джерело фінансування Бюджет Автономної республіки Крим, рядок якого в пункті 8 (майданчик Zakupivli.pro) знаходився вище від назви джерела фінансування Місцевий Бюджет.
Враховуючи те, що уповноважена особа допустила технічну помилку через свою неуважність в пункті 8 плану закупівель, щодо невірного джерела фінансування і на даний момент уповноважена особа немає можливості внесення змін до річного плану закупівлі,
Прошу: Державну аудиторську службу України Західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області обмежитись попередженням щодо вчиненого порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не застосовувати штрафні санкції щодо службової особи Замовника.
Зобов’язуюсь врахувати в майбутніх закупівлях виявлені порушення; дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі»; уважно слідкувати за змінами законодавства у сфері публічних закупівель, бути максимально уважною при публікації закупівель та сумлінно виконувати обов’язки уповноваженої особи, як представника Замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Копія цінової пропозиції 1
2. Копія цінової пропозиції 2
3. Копія цінової пропозиції 3
4. Копія цінової пропозиції 4
5. Копія висновку щодо обстеження якості електроенергії
6. Копія протоколу №109 від 24.09.2024
Пояснення надала уповноважена особа ЗДО №7,
фахівець з публічних закупівель Наталія ТАРАСЮК