• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Бакшанського ліцею Савранської селищної ради Одеської області в с. Бакша вул. Шкільна, 23 Подільського району Одеської області. Корегування

Завершена

6 267 659.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 339.00 UAH
Номер: ac68bf7ef10449bc82a90a2e50f191cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-28-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 28.10.2024 17:17 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.10.2024 Одеса № 217 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2024 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2024-09-23-013094-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзацу 10 пункту 3 Особливостей та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 05 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Савранської селищної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.09.2024, ТД із змінами, затвердженими рішеннями уповноваженої особи Замовника від 27.09.2024, від 01.10.2024 та від 04.10.2024, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.09.2024, 26.09.2024 та 30.09.2024, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.09.2024, 30.09.2024 та 03.10.2024, тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «БУДКОМПЛЕКТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «КОТОВСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД», протоколи уповноваженої особи Замовника від 11.10.2024 № 70, від 11.10.2024 № 71 та від 14.10.2024 № 72, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.10.2024, договір про закупівлю робіт від 21.10.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані 05.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Статтею 27 Закону визначено вимоги до забезпечення виконання договору про закупівлю: граничні розмір та строк надання, умови його повернення. Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 цих особливостей. Проте за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у ТД застосовано положення статті 27 Закону без урахування положень пункту 21 Особливостей в частині умов повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги абзацу 10 пункту 3 Особливостей та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 05.11.2024 16:46 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2024 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам: Капітальний ремонт даху Бакшанського ліцею Савранської селищної ради Одеської області в с. Бакша вул. Шкільна, 23 Подільського району Одеської області. Корегування, ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-23-013094-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень, підвищити рівень знань шляхом проходження навчання.
Дата публікації звіту: 11.11.2024 15:31

Запити/Пояснення