• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кислота азотна неконцентрована (у перерахунку на 100%)

549 ОС

Завершена

1 993 198.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 965.99 UAH
Номер: 43fa42e533ff4ac8a9394298acdaf802
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.01.2025 11:42 - 12.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.01.2025 № 10 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025 № 10 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-09-23-012938-a 23.09.2024 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю (внесення змін до договору) встановлено порушення Замовником вимог пункту 12 та 11 частини 1 статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2024-09-23-016492-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.09.2024 № 265, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, рішення Комісії АМКУ від 21.10.2024 № 17140-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2024 № 549/1 та від 25.10.2024 № 549/2, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.10.2024, Договір про закупівлю товару від 31.10.2024 № 692/13/549ВО, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 28.01.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішенні АМКУ від 21.10.2024 № 17140-р/пк-пз, не здійснювався. Моніторингом питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 11.1 Договору про закупівлю товару від 31.10.2024 № 692/13/549ВО строк дії договору визначено до 31.12.2024, а в частині розрахунків до повного їх виконання. Проведеним аналізом установлено, що станом на останній день проведення моніторингу - 10.02.2025 року Замовником не оприлюднено Звіт про виконання договору або повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922 визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме Звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання, а пунктом 11 цієї ж частини першої статті 10 Закону № 922 - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. Отже, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено Звіт про виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-09-23-012938-a або повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, чим порушено норми пунктів 12 та 11 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень: 11.02.2025 14:00 - 26.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2025 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Відповідно до п. 3 розділу "ІІ Констатуюча частина" "Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-23-012938-a" Держаудитслужби України від 11.02.2025 за предметом: "Кислота азотна неконцентрована (у перерахунку на 100%)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-23-012938-a), повідомляємо про таке. Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: Звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до п. 11.1. Договір від 31.10.2024 №692/13/549ВО (надалі – договір) діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків - до повного їх виконання. Відповідно до п.5.1 договору поставка товару здійснюється партіями. Обсяг кожної партії уточнюється у заявках, підписаних працівниками покупця. Постачальником під час дії договору були виконані зобов’язання з постачання товару. Сторони не мали наміру подовжувати термін дії договору, тому повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 31.10.2024 № 692/13/549ВО не оприлюднювалось. Згідно з п. 4.2. договору Покупець здійснює оплату отриманої партії товару за фактом його поставки протягом 60-ти календарних днів. Проте, станом на теперішній час замовником не було здійснено оплату за поставлений товар. Ураховуючи наявність невиконаних зобов’язань з боку замовника щодо оплати за поставлений товар, та законодавчу норму щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю після закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, Звіт про виконання договору про закупівлю від 31.10.2024 № 692/13/549ВО не оприлюднено в електронній системі закупівель. Станом на поточну дату за зазначеним договором має місце кредиторська заборгованість, оскільки замовник - Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" - не здійснював оплату ТОВ "Спецхімлогістик" за поставлений за договором закупівлі товар (довідка додається). Для недопущення порушень строків оприлюднення інформації в електронній системі закупівель додатково проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами щодо необхідності дотримання термінів оприлюднення інформації про закупівлю та звітів про виконання договорів про закупівлю, визначених частиною першої статті 10 Закону № 922. Разом з тим, повідомляємо, що Звіт про виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-09-23-012938-a буде оприлюднено замовником після виконання його зобов’язань в частині оплати поставленого товару. Додаток: сканкопія довідки щодо відсутності оплати від 13.02.2025 №12-01/975 на 1 арк.
Дата публікації звіту: 14.02.2025 14:17

Запити/Пояснення