-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт I поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м.Долина Калуського району Івано-Франківської області" (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів , в тому числі військовослужбовців)».
Завершена
5 832 960.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 164.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 164.80 UAH
Номер:
56d8de92e7fd471ea85eb725d672071e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-16-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
16.10.2024 10:27 - 06.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-09-23-008373-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.09.2024 (далі – ТД), перелік змін від 02.10.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", вимогу про усунення невідповідностей до 15 жовтня 2024, кваліфікація пропозиції учасника ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" щодо закупівлі «Капітальний ремонт І поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м.Долина Калуського району ІваноФранківської області" (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів, в тому числі військовослужбовців), повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2024 року, договір №UA-2024-09-23-008373-a-а1/319 про закупівлю робіт від 24.10.2024, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 21.10.2024 року.
Період усунення порушень:
24.10.2024 14:25 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
a257dafa8afb4dc6a00efdc9093fffe6
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 11:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт I поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м.Долина Калуського району Івано-Франківської області" (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів , в тому числі військовослужбовців)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-23-008373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
128b89fee18948abbcf49cc3be8c0f71
Назва:
Відповідь на запит від 2024-10-17 в межах моніторингу закупівлі UA-2024-09-23-008373-a
Дата опублікування:
21.10.2024 10:09
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне щодо питання : «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість»:
Задля забезпечення якісної медичної допомоги пацієнтам, в тому числі і військовослужбовцям є необхідність у проведенні капітального ремонту приміщення з метою забезпечення інклюзивності будівлі. Необхідність проведення ремонтних робіт обумовлена невідповідністю будівлі положенням «ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» та, відповідно, неможливістю виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо запровадження принципів безбар’єрності під час надання медичних та реабілітаційних послуг в закладах охорони здоров’я» від 06.02.2024 року №198.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт І поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м. Долина Калуського району Івано- Франківської області» (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів, в тому числі військовослужбовців), щодо якої було проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт. Експертний звіт ТОВ «Євроекспертиза» № 3076/23 від 05 грудня 2023, затверджений 25 червня 2024 р.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Інформацію щодо технічних та якісних характеристик, вимог до предмету закупівлі наведено у технічному завданні (додаток №3 до тендерної документації), яка є складовою частиною тендерної документації та оприлюднена в електронній системі закупівель.
Очікувана вартість та витрати у сумі 5 832 960,80 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку, що є частиною проектної документації по об’єкту "Капітальний ремонт І поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів, в тому числі військовослужбовців)».
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01 серпня 2005 р. №668 кошторисна документація – кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. ф, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Бюджетні призначення на здійснення даної закупівлі виділені у розмірі згідно потреб , що відповідає вартості робіт, та затверджені рішенням Долинської міської ради №2678 -42/2024 від 29.05.2024 р та №2825-47/2024 від 28.08.2024 р.