-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі друкарні в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112 (аварійно-відновлювальні роботи)» (коригування) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
3 192 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 962.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 962.50 UAH
Номер:
395dc9b8626e459aaa8128214988fd6b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-18-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2025 00:00
Період моніторингу:
19.08.2025 09:42 - 10.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2025 № 55-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10.UA-2024-09-23-003944-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.09.2024 № 127 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Чернігів Буд», вимогу про усунення невідповідностей до 12.10.2024 (11:44), протокольне рішення уповноваженої особи від 14.10.2024 № 135 (щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Чернігів Буд»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.10.2024, договір від 28.10.2024 № 126, укладений Замовником з ТОВ «Чернігів Буд» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.10.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.08.2025.
Період усунення порушень:
27.08.2025 17:32 - 02.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2025 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
e9a416693dd540b9a661f58cc0939bb8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітальний ремонт покрівлі будівлі друкарні в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112 (аварійно-відновлювальні роботи)» (коригування)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 3 192 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-003944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 28.10.2024 № 126, укладеного Замовником з ТОВ «Чернігів Буд».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ed706467c2b54caeadafccf28115cb01
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.08.2025 14:45
Опис:
Пояснення на запит
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторингу закупівлі) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-23-003944-a на виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) про надання пояснень на запит в межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі друкарні в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112 (аварійно-відновлювальні роботи)» (коригування) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-23-003944-a) Ріпкинська селищна рада повідомляє наступне: 1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі друкарні в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112 (аварійно-відновлювальні роботи)» (коригування), зокрема зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається документи «Зведений кошторисний розрахунок та «Локальні кошториси») з урахуванням будівельних норм та правил. Очікувана вартість будівництва по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі друкарні в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112 (аварійно-відновлювальні роботи)» (коригування) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) визначена з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», проектно-кошторисної документації та вимог чинного законодавства. До зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включені вартість будівельних робіт, вартість устаткування, інші витрати та податки передбачені КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», такі як відрядження, адміністративні витрати, прибуток, ПДВ, тощо. Крім будівельних робіт до Зведеного кошторисного розрахунку відповідно вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», включені витрати «Утримання служби замовника та інжирингові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», також кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які при визначенні очікуваної вартості віднімаються. Загальний обсяг закупівлі сформовано з урахуванням наявної потреби у закупівлі даного виду робіт. Розмір фінансування робіт по предмету закупівлі здійснюється за умови наявності коштів та по мірі їх надходження з джерела фінансування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі друкарні в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112 (аварійно-відновлювальні роботи)» (коригування) (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація). Розрахунки, підтверджуючі документи, у тому числі зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомість обсягів робіт прикріплюємо у вигляді скан-копій, з якими Ви можете детально ознайомитись. Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) №02/106/24 від 09.08.2024 р., проведений Товариством з обмеженою відповідальністю «Сіверпроект» (додається документ «Експертний звіт»), який містить експертний висновок, на підставі якого заявлена кошторисна вартість, передбачена кошторисною документацією та здійснено обгрунтування витрат і визначено його очікувану вартість. Розмір очікуваної вартості визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень замовника. Розмір бюджетного призначення: витяг до рішення двадцять першої сесії Ріпкинської селищної ради восьмого скликання від 13.08.2024 Ріпкинської селищної ради «Про виділення додаткових коштів» (копія додається), Довідка про зміни до річного розпису бюджету на 2024 рік №115 від 14.08.2024 (сканкопія додається), згідно яких були виділені кошторисні призначення. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: https://ripkynska-gromada.gov.ua/news/1727180671/24 Вересня, 2024 о 15:20 . 2.Фактичний стан виконання договору про закупівлю від 28.10.2024 № 126, укладеного між Ріпкинською селищною радою та ТОВ «Чернігівбуд» на стадії закінчення виконання робіт. Оплата за виконані роботи здійснена не у повному обсязі, що підтверджується Актами приймання виконаних будівельних робі (форма № КБ-2в) та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) (копії додаються). Залишок несплачених коштів за виконані роботи в сумі 418423,07 грн. знаходяться на стадії реєстрації та взятті на облік бюджетного зобов’язання в Держказначейській службі України в м.Київ (копія додається).