-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Мобільний пункт шиномонтажу (аварійно ремонтний) на базі шасі Isuzu NPR 75 або еквівалент).
Завершена
16 137 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 372.00 UAH
мін. крок: 1% або 161 372.00 UAH
Номер:
711db14f6ba14afd86309e79c3aaa993
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 14:56 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-09-20-011882-a 20.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостям № 1275 та Особливостям № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВзІІ «ЮРОМАШ» та ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабміну від 11.11.2022 р. № 1275 (далі – Особливості № 1275) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.09.2024 № 1357, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВзІІ «ЮРОМАШ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс» (далі – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»), протокол від 04.10.2024 № 1440, від 08.10.2024 № 1453, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2024, договір від 17.10.2024 № 1957/24 на суму 15 920 000,00 гривень, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.11.2024, 25.11.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
28.11.2024 17:39 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2024 17:39
Запити/Пояснення
Номер:
5dbe2c6bcef44a928d48bffca049f183
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2024 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Мобільний пункт шиномонтажу (аварійно ремонтний) на базі шасі Isuzu NPR 75 або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-011882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких річний план та зміни до нього не оприлюднено замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» умов пункту 6 «Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме перерахування коштів у розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5% від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dd36f99f472c4858b5c52aed20d1a686
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
19.11.2024 17:30
Опис:
Держаною установою « Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Державної Аудиторської Служби України ( обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2024-09-20-011882-a (Код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Мобільний пункт шиномонтажу (аварійно ремонтний) на базі шасі Isuzu NPR 75 або еквівалент) , повідомляємо наступне:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Відповідно до затвердженого порядку, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Центр керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що введений в дію разом із введенням у дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ та листом Національної поліції України від 28.02.2019р. №2387/09/31-2019 «Про механізм розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час збору інформації про ціну було враховано, щоб умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) були співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості, як це передбачено методичними рекомендаціями, а саме враховані були комерційні пропозиції постачальників, які працюють без попередньої оплати та надають пропозицію на весь обсяг закупівлі.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Центром отримано лист Департаменту «КОРД» НПУ від 14.08.2024 № 71506-2024 та додатки до нього щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту. Інформація щодо виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (зі змінами) можна знайти за посиланням: https://www.npu.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-harakteristik-ta-ochikuvanoyi-vartosti-zakupivel/informatsiia-shchodo-vykonannia-vymoh-punktu-4-1-postanovy-kmu-vid-11102016-n-710-zakupivlya_-ua-2024-09-20-011882-a-tsentr-obsluhovuvannia-pidrozdiliv-natsionalnoi-politsii-ukrainy-23092024.
Щодо річного плану закупівель. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), якими керується Центр як державний замовник, що здійснює оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану, річні плани закупівлі не складаються та не затверджуються.
Щодо забезпечення виконання умов договору. Центром на виконання умов пункту 6 розділу VI тендерної документації 15.10.2024 отримано від переможця процедури закупівлі ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» грошове забезпечення виконання договору про закупівлю (UA-2024-08-21-009967-a) у розмірі 796 000,00 грн (сімсот дев’яносто шість тисяч гривень 00 копійок).
Копії документів про визначення очікуваної вартості, комерційні пропозиції, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та про сплату забезпечення виконання умов договору додаються.
Номер:
ec563578ae0b45e0b87ad46c08055516
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.11.2024 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Мобільний пункт шиномонтажу (аварійно ремонтний) на базі шасі Isuzu NPR 75 або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-011882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік товарів, що підлягають локалізації (в т.ч. мототранспортні вантажні засоби).
Відповідно до п. 131 Постанови Кабінету міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Постанова) визначено, що якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Поясніть чому Замовник в тендерній документації не встановив вимоги визначені Постановою.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e7db683681d843cfb263aa7eaf52b5da
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
25.11.2024 14:48
Опис:
Держаною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Державної Аудиторської Служби України ( обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2024-09-20-011882-a (Код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Мобільний пункт шиномонтажу (аварійно ремонтний) на базі шасі Isuzu NPR 75 або еквівалент) , повідомляємо наступне.
Щодо вимоги про застосування ступеня локалізації. Відповідно до наказу Національної поліції України від 09.07.2022 № 482 Про затвердження в Національній поліції України служби державного замовник Центр визначено службою державного замовника та уповноважено на здійснення закупівель і укладання державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів (робіт чи послуг) оборонного призначення та інших товарів, робіт чи послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони Національної поліції України.
Законом України «Про публічні закупівлі» згідно пункту 9 статті 3 передбачено, що особливості здійснення закупівель, визначених Законом про публічні закупівлі для гарантованого забезпечення потреб оборони встановлюються окремим законом.
Так, Закон України «Про оборонні закупівлі» визначає загальні правові засади планування, порядок формування обсягів та особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, а також порядок здійснення державного і демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель.
У свою чергу, згідно статті 30 Закону про оборонні закупівлі особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз.
Поряд з цим, Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», якою затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Виходячи з вищенаведеного, Закон про оборонні закупівлі та Постанова № 1275 не містять вимог щодо ступеню локалізації виробництва під час здійснення закупівель оборонного призначення, про що зокрема зазначає Мінекономіки в своєму листі від 22.12.2022 № 3332-05/80870-03.