• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ПЗ-24Т_265_ВО: Інструмент - 2 лоти (Лот №1 Набір інструментів; Лот №2 Набір інструментів)

Інструмент - 2 лоти (Лот №1 Набір інструментів; Лот №2 Набір інструментів)

Завершена

847 225.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 977.13 UAH
Номер: 9d93edbb82f743a8aca523a22fa544a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 22.01.2025 15:33 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.01.2025 № 2-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 21.01.2025 № 2-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2024-09-20-010074-a 20.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 412-32-83, ulsvrr@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективні використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.09.2024, опубліковану 20 вересня 2024 року, тендерну пропозицію СПІЛЬНЕ УКРАЇНО-БОЛГАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕК" (далі – СП ТОВ «ПРОМТЕК»); Вимогу про усунення невідповідностей до 29 жовтня 2024 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.10.2024 №265/7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.10.2024, Договір від 14.11.2024 № П/НХ-24844/НЮ, укладений між Замовником та СП ТОВ «ПРОМТЕК» (далі – Договір), пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 29.01.2025 та від 31.01.2025, отримане через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 6.7 Розділу 6 « … замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю». Крім того відповідно до пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовником визначено що забезпечення виконання договору про закупівлю надається Принципалом не пізніше дати укладення договору про закупівлю в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що в документах тендерної пропозиції учасника СП ТОВ «ПРОМТЕК» оприлюдненних в електронній системі закупівель відсутні документи забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Проте, на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника СП ТОВ «ПРОМТЕК», натомість протокольним рішенням від 30.10.2024 №265/7 уповноваженою особою визначено вказаного учасника переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір від 14.11.2024 № П/НХ-24844/НЮ. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.01.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 31.01.2025, в якій Замовник надав документи забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії виконання зобов’язань від 11 листопада 2024 року № KIEG 335899039, гарантом за якою виступає АТ «ПУМБ» у сумі 5% - 23358,00 грн (додається). Разом із гарантією надано Банківську ліцензію №8 від 06 жовтня 2011 року видану Національним банком України; довіреність (класу «В») від 21.10.2022 року видану заступнику керуючого ВІДДІЛЕННЯМ ПУМБ «РЦ В М.КИЇВ» Собчуку С.О., що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Договір про закупівлю з СП ТОВ «ПРОМТЕК» № П/НХ-24844/НЮ укладено 14.11.2024 року. Крім того, надано лист від 11.11.2024 № 23 СП ТОВ «ПРОМТЕК» з роз’ясненням про можливість надання оригіналу гарантії. Також Замовник зазначив що «Станом на 31.12.2024 договори поставки (м. Харків) від 14.11.2024 №П/НХ-24844/НЮ ( лот 1 ) постачальником СУБП у формі ТОВ "ПРОМТЕК" виконано на 100%, завезено продукції в повному обсязі на суму 467 160,00 грн з ПДВ».
Період усунення порушень: 04.02.2025 11:45 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2025 11:45

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 18.02.2025 10:52
Дата відкриття провадження: 18.02.2025 09:25
Номер відкриття провадження: П/520/4221/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується із Висновком про результати моніторингу № UA-M-2025-01-22-000009 від 22.01.2025 року в частині кваліфікації порушення та надає ці заперечення в межах строку, визначеного частиною 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 11.02.2025 15:45

Запити/Пояснення