-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ПЗ-24Т_265_ВО: Інструмент - 2 лоти (Лот №1 Набір інструментів; Лот №2 Набір інструментів)
Інструмент - 2 лоти (Лот №1 Набір інструментів; Лот №2 Набір інструментів)
Завершена
847 225.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 977.13 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 977.13 UAH
Номер:
9d93edbb82f743a8aca523a22fa544a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 15:33 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 21.01.2025 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-09-20-010074-a 20.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективні використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.09.2024, опубліковану 20 вересня 2024 року, тендерну пропозицію СПІЛЬНЕ УКРАЇНО-БОЛГАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕК" (далі – СП ТОВ «ПРОМТЕК»); Вимогу про усунення невідповідностей до 29 жовтня 2024 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.10.2024 №265/7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.10.2024, Договір від 14.11.2024 № П/НХ-24844/НЮ, укладений між Замовником та СП ТОВ «ПРОМТЕК» (далі – Договір), пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 29.01.2025 та від 31.01.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 6.7 Розділу 6 « … замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю». Крім того відповідно до пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Замовником визначено що забезпечення виконання договору про закупівлю надається Принципалом не пізніше дати укладення договору про закупівлю в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що в документах тендерної пропозиції учасника СП ТОВ «ПРОМТЕК» оприлюдненних в електронній системі закупівель відсутні документи забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Проте, на порушення підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника СП ТОВ «ПРОМТЕК», натомість протокольним рішенням від 30.10.2024 №265/7 уповноваженою особою визначено вказаного учасника переможцем процедури закупівлі, з яким укладено договір від 14.11.2024 № П/НХ-24844/НЮ. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.01.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 31.01.2025, в якій Замовник надав документи забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії виконання зобов’язань від 11 листопада 2024 року № KIEG 335899039, гарантом за якою виступає АТ «ПУМБ» у сумі 5% - 23358,00 грн (додається). Разом із гарантією надано Банківську ліцензію №8 від 06 жовтня 2011 року видану Національним банком України; довіреність (класу «В») від 21.10.2022 року видану заступнику керуючого ВІДДІЛЕННЯМ ПУМБ «РЦ В М.КИЇВ» Собчуку С.О., що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Договір про закупівлю з СП ТОВ «ПРОМТЕК» № П/НХ-24844/НЮ укладено 14.11.2024 року. Крім того, надано лист від 11.11.2024 № 23 СП ТОВ «ПРОМТЕК» з роз’ясненням про можливість надання оригіналу гарантії. Також Замовник зазначив що «Станом на 31.12.2024 договори поставки (м. Харків) від 14.11.2024 №П/НХ-24844/НЮ ( лот 1 ) постачальником СУБП у формі ТОВ "ПРОМТЕК" виконано на 100%, завезено продукції в повному обсязі на суму 467 160,00 грн з ПДВ».
Період усунення порушень:
04.02.2025 11:45 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 11:45
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява
Дата публікації:
18.02.2025 10:52
Дата відкриття провадження:
18.02.2025 09:25
Номер відкриття провадження:
П/520/4221/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник не погоджується із Висновком про результати моніторингу № UA-M-2025-01-22-000009 від 22.01.2025 року в частині кваліфікації порушення та надає ці заперечення в межах строку, визначеного частиною 8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
11.02.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
ac1ea5fd59214c64a6a079732f3f3701
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2025 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ПЗ-24Т_265_ВО: Інструмент - 2 лоти (Лот №1 Набір інструментів; Лот №2 Набір інструментів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-20-010074-a Лот №1) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
8a11234891cc43bd88bfb5a503d12396
Назва:
Надання інформації та відповідних документів (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Дата опублікування:
29.01.2025 10:22
Опис:
1. Повідомляємо, що закупівля здійснюється за власні кошти АТ «Укрзалізниця». Планову суму закупівель визначено в межах затвердженої рішенням правління АТ «Укрзалізниця» Інвестиційної програми, у тому числі по локомотивному господарству регіональної філії «Південна залізниця» на 2024 рік.
Тендерна документація розроблена у відповідності та на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ "Укрзалізниця". Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (далі – методика), формування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі проведення моніторингу ринку та визначення найменшої комерційної пропозиції з тих, які надали потенційні постачальники продукції та інформації, що знаходиться у вільному доступі в мережі Інтернет.
Відповідно до вимог наказу від 18.02.2020 №275 Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» сформовано комерційний запит від 27.06.2024 № НХ-02-06/436 який електронною поштою було направлено:
№ з/п Найменування підприємства, якому було надіслано запит Електронна адреса підприємства, на яку було направлено запит Джерело отримання інформації
1 ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» tender@launch.ua UA-2023-05-02-000490-a
2 ТОВ «1001 ДРІБНИЦЯ» office@virok.com.ua UA-2023-06-27-008133-a
3 ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» synovetsvv@ukr.net UA-2018-08-07-000217-c
4 ТОВ «ТОПТУЛ» toptul-ukraine@ukr.net UA-2023-11-02-013109-a
5 ФОП Нефьодов А.О. artemnefodov706@gmail.com інтернет
6 ТОВ «Епіцентр К» info@on.epicentrk.ua інтернет
7 ТОВ «Дніпро-М» info@dnipro-m.ua інтернет
Була отримана відповідь лише від ТОВ " ТОПТУЛ ". Інші пропозиції були отримані в мережі Інтернет.
Додаються:
- комерційна пропозиція ТОВ " ТОПТУЛ " від 26.08.2024 №268/11-08;
- комерційна пропозиція інтернет-магазину "ГРАНД ІНСТРУМЕНТ";
- комерційна пропозиція інтернет-магазину "АВТОБАЗА".
При цьому зазначаємо, що замовник суворо дотримується законодавства та нормативних документів АТ «Укрзалізниця» в частині підготовки визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема:
- визначає потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг;
- формує опис предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик, вимоги до яких формуються з єдиної системи, розробленої та затвердженої рішенням правління АТ «Укрзалізниця» для ефективної роботи замовника з урахуванням методики.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі вимагає комплексного підходу. Для цього замовник, відповідно до організаційно-розпорядчих документів АТ «Укрзалізниця»:
- проводить аналіз ринку з метою дослідження ринкових цін та тенденцій, актуальних та потенційних/альтернативних постачальників, конкурентного середовища;
- аналізує укладені договори про закупівлю з метою визначення ціни попередньої закупівлі;
- проводить розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби замовника з урахуванням вимог, які передбачають заходи із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з вимогами Додатку 1 тендерної документації.
2. Водночас повідомляємо, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, планова сума закупівель, визначена очікуваною вартістю предмета закупівлі розміщена на офіційному сайті замовника - https://www.pz.gov.ua/.
3. Станом на 31.12.2024 договори поставки (м. Харків) від 14.11.2024 №П/НХ-24844/НЮ ( лот 1 ) постачальником СУБП у формі ТОВ "ПРОМТЕК" виконано на 100%, завезено продукції в повному обсязі на суму 467 160,00 грн з ПДВ та від 29.10.2024 №П/НХ-24783/НЮ ( лот 2 ) постачальником ТОВ "ТОПТУЛ" та замовником виконано на 100%, завезено продукції в повному обсязі на суму 542 160,00 грн з ПДВ.
До цього ж звертаємо увагу, що в визначений Законом України “Про публічні закупівлі” період, звернень, запитань або скарг на рішення уповноваженої особи стосовно процедури торгів не надходило.
Додатки:
- скан-копія комерційної пропозиції ТОВ " ТОПТУЛ " від 26.08.2024 №268/11-08 на 4-ох арк. в 1-му прим.;
- скан-копія комерційної пропозиції інтернет-магазину "ГРАНД ІНСТРУМЕНТ" від 26.08.2024 бн на 5-ти арк. в 1-му прим.;
- скан-копія комерційної пропозиції інтернет-магазину "АВТОБАЗА" від 26.08.2024 бн на 1-му арк. в 1-му прим.;
- скан-копія комерційного запиту з додатком від 27.06.2024 № НХ-02-06/436 на 12-ти арк. в 1-му прим.
Номер:
4e121395e266404da8389bb031f8823a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 13:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ПЗ-24Т_265_ВО: Інструмент - 2 лоти (Лот №1 Набір інструментів; Лот №2 Набір інструментів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-20-010074-a Лот №1) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- Прошу надати пояснення чому в електронній системі закупівель відсутня «Гарантія» або «Банківська гарантія», відповідно до тендерної документації розділу 6, пункту 6.7 « Забезпечення виконання договору про закупівлю» «…замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
2c79e33d23ce46d1a5dfbbd36005d075
Назва:
Щодо надання пояснення чому в електронній системі закупівель відсутня «Гарантія» або «Банківська гарантія», відповідно до тендерної документації розділу 6, пункту 6.7 « Забезпечення виконання договору про закупівлю» «…замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю».
Дата опублікування:
31.01.2025 13:14
Опис:
Тендерна документація розроблена у відповідності та на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
За результатами розгляду пропозиції учасників:
1. По лоту №1 30.10.2024 прийнято рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з СП ТОВ «ПРОМТЕК» на суму 389300,00 грн без ПДВ. Відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї, не пізніше дня укладання договору про закупівлю, надано забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії виконання зобов’язань від 11 листопада 2024 року № KIEG 335899039, гарантом за якою виступає АТ «ПУМБ» у сумі 5% - 23358,00 грн (додається). Разом із гарантією надано Банківську ліцензію №8 від 06 жовтня 2011 року видану Національним банком України; довіреність (класу «В») від 21.10.2022 року видану заступнику керуючого ВІДДІЛЕННЯМ ПУМБ «РЦ В М.КИЇВ» Собчуку С.О., що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Договір про закупівлю з СП ТОВ «ПРОМТЕК» № П/НХ-24844/НЮ укладено 14.11.2024 року. Крім того, надано лист від 11.11.2024 № 23 СП ТОВ «ПРОМТЕК» з роз’ясненням про можливість надання оригіналу гарантії. З огляду на абзац 8 підпункту 5.3 Розділу 5 тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм законодавства України (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів або ненакладення електронного підпису», лист взято до уваги.
2. По лоту №2 14.10.2024 прийнято рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ТОПТУЛ» на суму 451 800,00 грн без ПДВ. Відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї, не пізніше дня укладання договору про закупівлю, надано забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії виконання зобов’язань від 28 жовтня 2024 року № G1024/7923, гарантом за якою виступає АТ КБ «ПриватБанк» у сумі 5% - 27108,00 грн (додається). Разом із гарантією паперову копію електронного документа від 16.08.2021 № 27-0007/75414 видану Національним банком України та витяг з державного реєстру банків видані АТ КБ «ПриватБанк» про наявність банківської ліцензії від 05.10.2011 №22; довіреність від 31.07.2024 №12174-К-О року видану директору ВІДДІЛЕННЯМ №26 філії «ХГРУ АТ КБ «ПриватБанк» Новак Н.С., що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Договір про закупівлю ТОВ «ТОПТУЛ» № П/НХ-24783/НЮ укладено 29.10.2024 року. Крім того, надано лист від 28.10.2024 № 41/10 ТОВ «ТОПТУЛ» з роз’ясненням про надання оригіналу гарантії. З огляду на абзац 8 підпункту 5.3 Розділу 5 тендерної документації: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм законодавства України (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів або ненакладення електронного підпису», лист взято до уваги.
Враховуючи те, що відповідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель в тому числі, якщо не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; не надано забезпечення виконання договору про закупівлю,- при цьому спосіб надання якого законодавчо не передбачено. З огляду на те, що у встановлений строк фактично надано всі документи переможця передбачені вимогами тендерної документації та додатків до неї, керуючись принципами за якими здійснюються публічні закупівлі: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; максимальної економії та ефективність; недискримінація учасників; не порушуючи інших принципів,- прийнято рішення про відсутність підстав про відхилення тендерної пропозиції переможця, вказаних в підпункті 3 пункту 44 Особливостей.
Додатки:
скан-копія гарантії виконання зобов’язань від 11 листопада 2024 року № KIEG 335899039, гарантом за якою виступає АТ «ПУМБ» на 1-ому арк. в 1-му прим.;
скан-копія Банківської ліцензії №8 від 06 жовтня 2011 року видана Національним банком України; на 1-ому арк. в 1-му прим.;
скан-копія довіреності (класу «В») від 21.10.2022 року видану заступнику керуючого ВІДДІЛЕННЯМ ПУМБ «РЦ В М.КИЇВ» Собчуку С.О. на 4-ьох арк. в 1-му прим.;
скан-копія листа від 11.10.2024 № 23 СП ТОВ «ПРОМТЕК» з роз’ясненням на 1-ому арк. в 1-му прим.;
скан-копія забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії виконання зобов’язань від 28 жовтня 2024 року № G1024/7923, гарантом за якою виступає АТ КБ «ПриватБанк» на 1-ому арк. в 1-му прим.;
скан-копія паперової копії електронного документа від 16.08.2021 № 27-0007/75414 виданої Національним банком України та витяг з державного реєстру банків видані АТ КБ «ПриватБанк» про наявність банківської ліцензії від 05.10.2011 №22 на 2-ох арк. в 1-му прим.;
скан-копія довіреності від 31.07.2024 №12174-К-О року виданої директору ВІДДІЛЕННЯМ №26 філії «ХГРУ АТ КБ «ПриватБанк» Новак Н.С., що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію на 2-ох арк. в 1-му прим.
скан-копія листа від 28.10.2024 № 41/10 ТОВ «ТОПТУЛ» з роз’ясненням на 1-ому арк. в 1-му прим.