-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №10 в м.Калуш, Івано-Франківської області
Завершена
6 980 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 901.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 901.05 UAH
Номер:
2d0dafb3d5af4e11811d37a4b68721f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 11:27 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-09-20-008245-a 20.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП Еліт Україна з врахуванням відповідей Замовника на запити про надання пояснення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Калуського ліцею №10 Калуської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 01.10.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ПП Еліт Україна, вимога про усунення невідповідностей до 09.10.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 09.10.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 09.10.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 17.10.2024 та 21.10.2024 року.
Період усунення порушень:
22.10.2024 10:10 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.10.2024 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
b78248fbded443ebabde8b7eca1a0027
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №10 в м.Калуш, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-008245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
201d1649353c457585d7e826aac12450
Назва:
Відповідь замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 11:24
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом №158-ЕК-24 від 14 травня 2024 року з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідні документи додаються. Посилання URL: http://kalush-licey10.com.ua/2021/03/03/publichni-zakupivli/ (безпосередньо файл: https://drive.google.com/file/d/1jDjHdzBPuIG0bwQUJfN_lyNQ9ihh8g0d/view)
Зокрема відповідний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації було опубліковано в електронній системі закупівель в документах поточної закупівлі, а також на виконання п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно, до умов тендерної документації було включено необхідні документи з проектно-кошторисної документації, що розглянуті згідно Експертного звіту.
Номер:
b987cdd8120e4198bd2084956849ee8f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2024 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №10 в м.Калуш, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-008245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 10 Додатку 9 до ТД «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що для підтвердження спроможності виконання робіт Учасник надає:
…
гарантійний лист (дилера/виробника/імпортера), адресований Замовнику торгів і з посиланням на номер закупівлі, про можливість поставки електрообладнання для харчоблоку (з переліком такого обладнання), у визначені документацією строки. Також у складі пропозиції Учасники надають діючий договір про співпрацю з дилером/виробником/імпортером електрообладнання для харчоблоку, як підтвердження можливості виконання умов договору.
У тендерній пропозиції учасника ПП Еліт Україна надано гарантійні листи від ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» за №581 та №582 від 03.10.2024 у яких зазначає, що має статус дилера та є постачальником електрообладнання та технологічного обладнання із нержавіючої сталі для харчоблоків на території України.
Також, учасником ПП Еліт Україна надано договір про співпрацю від 03.10.2024 №03/10/24-1, укладений з ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС», в якому останній позиціонує себе як дистриб’ютор та зобов’язується поставити Замовнику електрообладнання та технологічне обладнання із нержавіючої сталі для харчоблоків згідно Додатку 1 до договору, а саме:
- 25 найменувань електрообладнання, з них 4 найменування торгової марки «APACH», 7 найменувань торгової марки «HURAKAN» та інші торгових марок «BARTSCHER», «Orest», «SIRMAN PLUTONE», «ROBOT COUPLE», «ЕФЕС ТРЕЙД», «ADLER» , «SIRMAN MIRRA»;
- 35 найменувань обладнання із нержавіючої сталі для харчоблоків, з них 34 найменування виробника «Володимир, Лтд».
Слід зазначити, що дилер – це офіційний представник виробника (юридична особа), основне завдання якого популяризувати продукцію виробника і підвищувати рівень бренду, який бере на себе зобов’язання, які чітко регламентовані умовами дилерської програми. Умови дилерської програми чітко обмежені дилерським договором. Тут зазначені права та зобов’язання сторін, особливо стосовно того, хто несе відповідальність за якість, а також може передбачати проведення певної цінової політики. Її суть полягає у тому, що рівень вартості товарів строго обмежений виробником, тоді як дилер не має права на нього впливати.
Також, слід відмітити, що в гарантійних листах, наданих ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» не зазначено дилером яких торгових марок він являється.
Поряд з цим, на сайті ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» (https://profichoice.com/) відсутня інформація про наявність дилерських угод з виробниками або імпортерами обладнання торгових марок, що пропонується до поставки.
Виходячи з аналізу інформації зазначеної на сайті ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» можна зробити висновок, що воно надає послуги з розробки технологічних проектів професійних кухонь та виробництв, на основі яких здійснює підбір професійного обладнання, продаж, доставка та підключення, а також навчання й необхідний супровід.
Таким чином, ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» не підтверджено статус дилера виробника/імпортера обладнання торгових марок, яке він гарантує поставити.
1. Яким чином учасником ПП Еліт Україна виконано вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа (дилера/виробника/імпортера), адресованого Замовнику торгів і з посиланням на номер закупівлі, про можливість поставки електрообладнання для харчоблоку (з переліком такого обладнання), у визначені документацією строки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5572c332bc64ec086ed34a8c0d8193d
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 16:20
Опис:
З приводу Вашого запиту повідомляємо наступне: відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно п. 44 Особливостей Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту (в редакції Постанови КМ № 782 від 05.07.2024).
Відповідно до Додатку 9 тендерної документації учасника надають в складі тендерної пропозиції гарантійний лист (дилера/виробника/імпортера), адресований Замовнику торгів і з посиланням на номер закупівлі, про можливість поставки електрообладнання для харчоблоку (з переліком такого обладнання), у визначені документацією строки. Також у складі пропозиції Учасники надіють діючий договір про співпрацю з дилером/виробником/імпортером електрообладнання для харчоблоку, як підтвердження можливості виконання умов договору. Таким чином учасники мають право надавати згадані документи від альтернативного переліку суб’єктів господарювання або дилера або виробника або імпортера, водночас відсутні будь-якіінші окремі вимоги до таких документів на суб’єктів. Таким чином учасники не зобов’язані надавати окремі документи щодо повноважень інших суб’єктів, які не є виробниками.
Шляхом надання гарантійних листів TOB «ПРОФІ ЧОЙС» №581 від 03.10.2024р., № 582 від 03.10.2024р. та договору про співпрацю №03/10/24-1 від 03.10.2024р. ПП «Еліт Україна» виконано умови тендерної документації. Оскільки підтвердження повноважень не вимагалося умовами тендерної документації, Замовник не може відлити учасника з даної підстави згідно п.44 Особливостей. Щодо офіційного сайту TOB «ПРОФІ ЧОЙС» URL: https://profichoice.com/ звертаємо увагу, що відповідні виробники визначені у розділі бренди.