-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електророзподільні кабелі
Завершена
1 068 282.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 682.83 UAH
мін. крок: 1% або 10 682.83 UAH
Номер:
9c1088e406cb47fa970252b57a68e4df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2024 00:00
Період моніторингу:
19.11.2024 17:40 - 11.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.11.2024 № 96-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.11.2024 № 96-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-09-19-014894-a, 19.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43, абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання укладання договору встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; надання роз’яснень до процедури; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Полтавської обласної ради «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» (далі − замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 19.09.2024 № 477; запитання до процедури потенційного учасника від 23.09.2024; відповідь замовника на запитання від потенційного учасника від 25.09.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.10.2024 № 519; повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024; договір про закупівлю від 09.10.2024 № 419 (далі – договір) на суму 826 485,90 грн (з ПДВ) з ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА»; надання пояснення з власної ініціативи від 28.11.2024; відповіді замовника від 26.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Встановлено, в тендерній документації (пункт 1 Додаток 2 до тендерної документації та пункт 2 Додаток 9 до тендерної документації) замовником зазначено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку на наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у якій зазначається, зокрема, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» надана довідка «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» б/д б/н, у якій зазначено, зокрема, про наявність власного транспорту підприємства (кількість – 3 штуки).
При цьому, всупереч вимогам тендерної документації підтвердження підстави володіння транспортом, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння, а саме: Arteon Shooting Brake, Citroen Jumper FG L3H2 BHDI 160 9 та FIAT DUCATO Maxi L4H2 12 в складі тендерної пропозиції не надано.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.11.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 26.11.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що учасником стосовно власного транспорту надано копії даних документів разом з підписаним Договором. (Копії надаються).
Також, моніторингом даного питання встановлено, що в тендерній документації (Додаток 3 до тендерної документації) замовником зазначено перелік документів та умови надання інформації, що необхідно надати замовнику для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, зокрема, (підпункт 3.5. пункт 3 додатку 3) копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.
Однак, всупереч вимогам тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» відсутня будь-яка інформація щодо вищезазначеного документа.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.11.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 26.11.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що у відповідності до статті 58¹ Господарського кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями», з 19.07.2017 відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. З заповненим Договором Учасник надав Довідку довільної форми, що ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» використовує печатку компанії із вибірковим використанням, згідно до переліку видів документів, що визначені Наказом №28-К від 05.08.2021 року. (Копія Довідки надається).
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Моніторингом вказаного питання щодо дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника також встановлено, що на момент проведення процедури закупівлі UA-2024-09-19-014894-a діяла редакція Постанови № 1178 (19.09.2024), де абзацом 15 пункту 47 передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
В пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділі «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Разом з цим, в додатку 4 до тендерної документації вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах визначено, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема: переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (Враховуючи, що відповідно до статті 55 Господарського кодексу України відокремлені підрозділи та філії не є юридичними особами переможець, який є відокремленим підрозділом або філією юридичної особи, має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на керівника юридичної особи, а не керівника відокремленого підрозділу або філії).
Одночасно, в додатку 4 до тендерної документації замовником передбачено, що у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями або наявні підстави для відмови в участі у відкритих торгах, визначені підпунктом 3 та /або 5 та / або 6 та / або 12 пункту 47 Особливостей, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником-переможцем ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» вищевказані документи не були завантажені в електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
З урахуванням викладеного, переможцем процедури закупівлі не надано документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, а отже, тендерна пропозиція переможця підлягала відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Моніторингом питання укладання договору встановлено порушення замовником чинного законодавства пункту 18 Постанови № 1178.
Так, встановлено, що реєстр отриманих тендерних пропозицій містить інформацію щодо пропозиції учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА», зокрема, первинна пропозиція становить 826485,90 грн, а остаточна пропозиція - 815803,07 грн.
Разом з цим, згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Проте, відомості веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» укладено договір про закупівлю від 09.10.2024 № 419, в пункті 2.1. якого вказана загальна сума договору 826485,90 грн (з ПДВ), що є первинною пропозицією учасника та суперечить результатам електронного аукціону.
З метою підтвердження чи спростування порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 21.11.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 26.11.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що в Договорі, що оприлюднено в системи Прозорро, на першій сторінці в п. 2.1 зроблена Учасником автоматична помилка, який заповнював проект Договору. Уповноваженою особою було виявлено дану помилку пізніше, про що було повідомлено Учаснику. Зроблені відповідні зміни у формі Додаткової угоди 1 від 09.10.2024 року. Дана додаткова угода не відноситься до істотних умов Договору, тому до системи не відвантажується, але є невід’ємною частиною Договору. (Копія надається). Загальна сума Договору занесена до системи у відповідності до первинній пропозиції Учасника. Також у Специфікації зазначено відповідно до заявленої пропозиції учасника суму договору – 815 803,07 грн. Про що свідчить, що на першій сторінці Договору зроблена технічна помилка. Також надаємо скриншот з системи Прозорро, де внесені правильні показники.
Отже, умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами електронного аукціону.
Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю від 09.10.2024 № 419 з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
29.11.2024 13:03 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 13:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
03 грудня 2024 року о 15:58 замовником було оприлюднено Додаткову угоду №2 де Замовник і Постачальник дійшли згоди розірвати Договір № 419 від 09.10.2024р., укладений між Замовником та Постачальником.
Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Додаткової угоди Постачальник виконав, а Замовник прийняв товар на загальну суму 577 933,05 грн. (п’ятсот сімдесят сім тисяч дев’ятсот тридцять три гривні 05 коп.) з ПДВ.
Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2024-09-19-014894-a
Дата публікації звіту:
05.12.2024 17:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації:
10.12.2024 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
1556d8f5a92947bab9f184413cf23210
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2024 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1068282,57 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-19-014894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк/
Номер:
2d5bc71085b34c54ac8b7c7832d836be
Назва:
Пояснення, інформація та відповідні документи, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Дата опублікування:
22.11.2024 15:44
Опис:
Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» (надалі – КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ») на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
19 вересня 2024 рок замовником було оголошено закупівлю «31320000-5: «Електророзподільні кабелі» (31321220-0 «Кабелі середньої напруги», 31321300-5 «Кабелі високої напруги», 31321400-6 «Підводні кабелі»)» у порядку відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2024-09-19-014894-a ) із врахуванням вимог постанови Закону України «Про публічні закупівлі».
З врахуванням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників,
Один з них – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався замовником на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного товару з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед її оголошенням.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика) а саме:
- визначено потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснені на підставі аналізу фактичного використання ідентичних товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
- для формування опису предмета закупівлі були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання даного товару;
Примірною методикою передбачено використовувати загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товару, яка міститься у відкритих джерелах так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Під час проведення ринкових консультацій (не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій) замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Замовником були надіслані запити цінових пропозицій потенційним учасникам. Надійшли відповіді у вигляді рахунків. Кожен рахунок містить реквізити, перелік товару в асортименті, кількості та з тими технічними даними, що заявлені Замовником в Тендерній документації.
Під час збору інформації про ціну Замовником враховано, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель. З масиву цінових даних відкидаються аномально високі і аномально низькі показники, які об’єктивно випадають із діапазону (різниця з сусідньою ціною не менше 30% ).
За результатами опрацьованих отриманих комерційних пропозицій постачальників, які надійшли у вигляді рахунків, з метою принципу максимальної економії, Замовником прийнято рішення очікувану вартість закупівлі прийняти за середню.
Надана службова записка від Головного енергетика КП ПОР «ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ» Андрія Шкурата, де зазначена потреба даної закупівлі з відповідними розмірами та кількістю товару.
Отримані комерційні пропозиції надаються:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДКС Електрик» з ціновою пропозицією в 1 052524,00 грн.;
ФО-П Сокирко Анжеліка Вячеславівна з ціновою пропозицією в 1 065 633,25 грн.;
ФО-П Токар Костянтин Миколайович з ціновою пропозицією в 1 065 216,45 грн.;
В ході закупівлі потребу з товару: ВВГ нг 3*4 круглий було збільшено з 50 м на 150, тому уповноваженою особою взято ціну за одиницю кожного контрагента з даної позиції. (Розрахунок додається) Відповідно в розрахунку цінова пропозиція кожного контрагента збільшена виходячи з потреби Замовника.
Номер:
00fb2d030ddb4f56a0b23697c61b18b9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 068 282,57 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-19-014894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази (пункт 1 Додаток 2 до тендерної документації) «…Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці...»?;
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (підпункт 3.5. пункт 3 Додаток 3 до тендерної документації) «…Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.»?;
- з якої причини між замовником та ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» укладено договору, сума якого відповідає первинній пропозиції вказаного учасника, тоді як за результатами аукціону остаточна пропозиція становить 815 803,07 гривень?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
941d30c849e741daa149024d737cfde9
Назва:
Пояснення, інформація та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань
Дата опублікування:
26.11.2024 17:50
Опис:
На питання «з якої причини між замовником та ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» укладено договору, сума якого відповідає первинній пропозиції вказаного учасника, тоді як за результатами аукціону остаточна пропозиція становить 815 803,07 гривень?» повідомляємо, що в Договорі, що оприлюднено в системи Прозорро, на першій сторінці в п. 2.1 зроблена Учасником автоматична помилка, який заповнював проект Договору. Уповноваженою особою було виявлено дану помилку пізніше, про що було повідомлено Учаснику. Зроблені відповідні зміни у формі Додаткової угоди 1 від 09.10.2024 року. Дана додаткова угода не відноситься до істотних умов Договору, тому
до системи не відвантажується, але є невід’ємною частиною Договору. (Копія надається)
Загальна сума Договору занесена до системи у відповідності до первинній пропозиції Учасника. Також у Специфікації зазначено відповідно до заявленої пропозиції учасника суму договору – 815 803,07 грн. Про що свідчить, що на першій сторінці Договору зроблена технічна помилка. Також надаємо скриншот з системи Прозорро , де внесені правильні показники.
2. Стосовно-питання «яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (підпункт 3.5. пункт 3 Додаток 3 до тендерної документації) «…Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.» повідомляємо, що
У відповідності до статті 58¹ Господарського кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями», з 19.07.2017 відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.
З заповненим Договором Учасник надав Довідку довільної форми, що ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» використовує печатку компанії із вибірковим використанням, згідно до переліку видів документів, що визначені Наказом №28-К від 05.08.2021 року. (Копія Довідки надається)
На третє питання, стосовно кваліфікаційних критеріїв учасника повідомляємо наступне:
Учасник надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, де вказав орендовані приміщення , а сам: Офісно - виставкові приміщення та підсобні приміщення, договір № 3003/1/23 від 30.03.2023р. та складські приміщення, Договір № 2904/1/21 від 29.04.2021 р.(Копії надаються)
В пункті 4.1. Договору № 3003/1/23 від 30.03.2023р. зазначено, що термін дії оренди становить з 01 травня 2023 р. по 30 квітня 2024 р. , в пункті 4.1. Договору № 2904/1/21 від 29.04.2021 р.зазначено, що термін дії оренди становить з 01 травня 2021 р. по 30 квітня 2022 але п. 4.7 передбачено, що у випадку, якщо за 1 (один) місяць до спливу терміну оренди згідно цього Договору, жодна зі Сторін письмово (шляхом надсилання офіційного листа на електронну або поштову адресу вказану в даному Договорі, або вручення листа під підпис офіційному повноваженому представнику) не заявила про небажання продовжувати його, то даний Договір вважається поновленим на той самий строк і на тих самих умовах, які були раніше встановлені цим Договором, причому кількість таких поновлень не обмежується.
Тобто Дані договори є чинними на сьогоднішній час.
Стосовно власного транспорту, Учасники ТОВ «МЕГАНОМ-ПОЛТАВА» надали копії даних документів разом з підписаним Договором. (Копії надаються)
Номер:
eb348fc9bfde4384a3ecbbaf13290cdb
Назва:
Копії платіжних інструкцій кредитового переказу коштів
Дата опублікування:
28.11.2024 14:50
Опис:
Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Уповноважена особа, з власної ініціативи надає копії платіжних інструкцій кредитового переказу коштів, стосовно проведених розрахунків по Договору 419 від 09.10.2024