• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку (за технологічною моделлю організації харчування «опорна кухня») Окнянського опорного ліцею з початковою школою та гімназією Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Подільський район, смт. Окни, вул. Незалежності, 21, ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»

Завершена

18 381 318.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91 906.60 UAH
Номер: a4527799ec9741539693fe26e23baf67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.02.2025 17:02 - 26.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.02.2025 Одеса № 27 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.02.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.02.2025 № 27 Витяг з перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 3 UA-2024-09-19-014495-a 19.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації, недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та встановлених порушень, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.09.2024 № 99, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БТК ПЛЮС» (далі – ТОВ «БТК ПЛЮС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2024 № 104, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2024, договір підряду від 16.10.2024 № 261 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.12.2024, додаткову угоду від 26.12.2024 б/н до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 14.02.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 3.1 частини 3 таблиці розділу 1 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше одного договору з зазначенням посилання на договір в системі закупівель прозорро; договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору; до аналогічного договору акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України; позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є повністю виконаний договір підряду на виконання робіт з: нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будівель, будинків (житла, установ, організацій, закладів, тощо.). Учасник ТОВ «БТК ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав: довідку від 01.10.2024 б/н (файл «аналогічні договора.pdf») про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору субпідряду від 15.08.2023 № 1/23 на виконання капітальних робіт (далі – Договір субпідряду № 1/23), укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АВІС-ПРОМ» (далі – ТОВ «АВІС-ПРОМ»), за предметом: «Капітальний ремонт підвальних приміщень адміністративної будівлі з метою влаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Чорноморців, 100, с. Сухий Лиман, Таїровська територіальна громада Одеського району Одеської області»; Договір субпідряду № 1/23, що зазначений учасником у довідці від 01.10.2024 б/н з додатком «Технічне завдання» до нього; акт прийому передачі від 11.12.2023 з переліком виконаних робіт до Договору субпідряду № 1/23; відгук від 01.10.2024 б/н до Договору субпідряду № 1/23, наданий від ТОВ «АВІС-ПРОМ». Проте учасник ТОВ «БТК ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надав Договір субпідряду № 1/23 не у повному обсязі, а саме без додатків: договірна ціна, кошторисна документація, календарний графік виконання робіт, об’єктний кошторис, які є його невід’ємною частиною відповідно до пункту 7.6 Договору субпідряду № 1/23, чим не дотримано вимоги пункту 3.1 частини 3 таблиці розділу 1 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.02.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК ПЛЮС» вимогам пункту 3.1 частини 3 таблиці розділу 1 Додатка 1 до ТД при наявності зазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 14.02.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «що Замовником не було зазначено у вимогах тендерної документації про надання учасником Договору (аналогічного) зі всіма додатками.» Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БТК ПЛЮС» вимогам ТД Замовника, оскільки у пункті 3.1 частини 3 таблиці розділу 1 Додатка 1 до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, договір (-и), зазначений (-і) в довідці про досвід виконання аналогічного договору, тобто умовами ТД Замовника не передбачено можливість надання учасниками у складі тендерної пропозиції аналогічного договору без додатків, а пунктом 7.6 наданого учасником Договору субпідряду № 1/23 визначено, що всі додатки до цього договору є невід’ємними частинами даного Договору, зокрема: договірна ціна, кошторисна документація, календарний графік виконання робіт, об’єктний кошторис, та, відповідно, учасник повинен був надати зазначений договір у повному обсязі згідно з вимогами ТД Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «БТК ПЛЮС» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2024). Водночас зазначених невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «БТК ПЛЮС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «БТК ПЛЮС» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо виправлення учасником помилки в частині ненадання учасником Договору субпідряду № 1/23 у повному обсязі відповідно до вимог ТД Замовника. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-014495-a, Замовник уклав Договір, відповідно до пункту 2.1 якого Договірна ціна (ціна Договору) визначається на підставі Додатку № 1 «Договірна ціна», що є невід’ємною частиною Договору, враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та становить: 18 378 210,17 грн з ПДВ (за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти – 14 543 400,00 грн; співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок місцевого бюджету на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти – 3 834 810,17 грн). Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році здійснено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 р. № 763-р (із змінами), згідно з яким по об’єкту «Окнянський опорний ліцей з початковою школою та гімназією Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області», вул. Незалежності, 21, с-ще Окни, Подільський район, Одеська область передбачено обсяг субвенції у сумі 14 543,40 тис гривень. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID: UA-2024-09-19-014495-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організацій, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Додаток № 5 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.
Період усунення порушень: 24.02.2025 16:23 - 11.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2025 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою виконання зобов’язань, викладених у висновку Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 24.02.2025 по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку (за технологічною моделлю організації харчування «опорна кухня») Окнянського опорного ліцею з початковою школою та гімназією Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Подільський район, смт. Окни, вул. Незалежності, 21, ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» , повідомляємо, що Замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та встановлених моніторингом порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з Уповноваженою особою та попередженням про персональну відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель. З метою недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель та врахування висновку держаудитслужби під час здійснення закупівельної діяльності, підвищення рівня обізнаності, зобов’язали Уповноважену особу систематично підвищувати кваліфікацію шляхом використання технологій дистанційного навчання.
Дата публікації звіту: 27.02.2025 16:47

Запити/Пояснення