• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дзеркало назальне за Хартманом, довжина губок 35 мм (код НК 024:2023 – 35350 Носове дзеркало багаторазового застосування), Лійка вушна за Хартманом, нікельована, ø 4 мм, № 1 (код НК 024:2023 – 33395 Лійка вушна, багаторазового використання), Лійка вушна за Хартманом, нікельована, ø 6 мм, № 3 (код НК 024:2023 – 33395 Лійка вушна, багаторазового використання), Шпатель для язика, плоский, прямий, 180 мм (код НК 024:2023 – 14066 Хірургічний шпатель для язика), Пінцет анатомічний вушний за Люком, багнетоподібний, 140 мм (код НК 024:2023 – 62466 Щипці хірургічні для м'яких тканин, у формі пінцета, багаторазового використання), Щипці гортанні для видалення сторонніх тіл, 220 мм, типу "Щ-4" (код НК 024:2023 – 31264 Щипці для дихальної трубки, багаторазового використання), Дзеркало гортанне, носоглоткове, без ручки, 130 мм, ø 22 мм (код НК 024:2023 – 33431 Дзеркало ларингеальне) Дзеркало гортанне, носоглоткове, без ручки, 130 мм, ø 15 мм (код НК 024:2023 – 33431 Дзеркало ларингеальне), Ручка для гортанних та носоглоткових дзеркал, з різьбою (код НК 024:2023 – 33431 Дзеркало ларингеальне), Балон для продування Політцера, набір (код НК 024:2023 – 62863 Набір для промивання вуха, багаторазового використання), Голка для пунктування та дренажу гайморової порожнини, ø 2 мм (код НК 024:2023 – 37462 Голка для аспірації/біопсії багаторазового використання), Конхотом Ваил-Блексли-Хартмана, круглий викус, загальна довжина 190 мм, ø 8 м),м, № 0 (код НК 024:2023 – 35286 Викусувач біопсійний), Канюля для промивання аттика, ø 1,5 мм (код НК 024:2023 – 37462 Голка для аспірації/біопсії багаторазового використання), Катетер вушний, зігнутий, 140 мм, ø 2,50 мм, № 1 (код НК 024:2023 – 35022 Буж вушний), Катетер вушний, зігнутий, 140 мм, ø 3,0 мм, № 2 (код НК 024:2023 – 35022 Буж вушний), Катетер вушний, зігнутий, 140 мм, ø 4,0 мм, № 3 (код НК 024:2023 – 35022 Буж вушний), Зонд носовий, з навивкою, 1,6 мм х 180 мм (код НК 024:2023 – 33433 Зонд оториноларингологічний), Камертон, С256 (код НК 024:2023 – 32526 Камертон), Канюля перехідна, Рекорд (код НК 024:2023 – 45254 Аспіраційна канюля, багаторазового застосування), Голка-ніж парацентезна, багнетоподібна, 170 мм (код НК 024:2023 – 12245 Ніж для вуха), Елеватор для ендоназальної репозиції кісток носа, набір з 6-ти (код НК 024:2023 – 35047 Елеватор для ЛОР процедур), Гачок вушний, для видалення чужорідних тіл, 135 мм (код НК 024:2023 – 62097 Екстрактор сторонніх тіл для ЛОР-процедур), Петля вушна за Краузе, поліпна, 165 мм (код НК 024:2023 – 31020 Вушна петля), Затискач кровозупинний Халстед-Москіт, вертикально-зігнутий, дитячий, 140 мм (код НК 024:2023 – 62468 Щипці хірургічні для м'яких тканин у формі ножиць багаторазового використання), Затискач кровозупинний Халстед-Москіт, судинний, прямий, дитячий, 140 мм (код НК 024:2023 – 62468 Щипці хірургічні для м'яких тканин у формі ножиць багаторазового використання), Пінцет хірургічний, 1/2 зуба, 200 мм х 2,5 мм (код НК 024:2023 – 62466 Щипці хірургічні для м'яких тканин, у формі пінцета, багаторазового використання), Ножиці операційні, вертикально-зігнуті, гострокінцеві, 115 мм (код НК 024:2023 – 38727 Хірургічні ножиці загального призначення, багаторазові), Ножиці медичні для перев'язувального матеріалу, різання марлевих та гіпсових пов'язок, за Лістером, з пуговкою, горизонтально зігнуті, 185 мм (код НК 024:2023 – 46314 Ножиці для розрізання тонкої гіпсової пов'язки), 4В1 0,9х36 Голки хірургічні ріжучі, нестерильні, 4/8 окружності, пружинне вушко, розмір 0,9х36 мм (код НК 024:2023 – 32357 - Голка шовна, багаторазового використання), 4А1 1,2х35 Голки хірургічні колючі, нестерильні, 4/8 окружності, пружинне вушко, розмір 1,2х35 мм (код НК 024:2023 – 32357 - Голка шовна, багаторазового використання), Гортанна канюля G15 диаметр 2,0мм (код НК 024:2023 – 62389- канюля для промивання ран;62605- ЛОР аспіратор хірургічний), Голка типу Куліковського G15 (код НК 024:2023 – 62605- ЛОР аспіратор хірургічний), Канюля для промивання лакун мигдалин (код НК 024:2023 – 62389- канюля для промивання ран;62605- ЛОР аспіратор хірургічний), Лезо для скальпелю розмір 11 упаковка 100 шт (код НК 024:2023 – 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання), Зонд ендоскопічний електрохірургічний біполярний (код НК 024:2023 – 38088 — Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний), Пінцет електрохірургічний біполярний 220 мм, прямий (код НК 024:2023 – 47848-Тримач/електрод електрохірургічний для відкритих операцій біполярний багаторазового використання), Робоча частина (тяга, вставка) монополярного лапароскопічного затискача (код НК 024:2023 – 33596 - Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, монополярний, багаторазовий), Тубус для лапароскопічного затискача (код НК 024:2023 – 33596 - Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, монополярний, багаторазовий), Ручка лапароскопічних затискачів (код НК 024:2023 – 33596 - Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, монополярний, багаторазовий)

Інформація щодо коду та назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2023 "Класифікатор медичних виробів": 1) 35350 Носове дзеркало багаторазового застосування 2) 33395 Лійка вушна, багаторазового використання 3) 33395 Лійка вушна, багаторазового використання 4) 14066 Хірургічний шпатель для язика 5) 62466 Щипці хірургічні для м'яких тканин, у формі пінцета, багаторазового використання 6) 31264 Щипці для дихальної трубки, багаторазового використання 7) 33431 Дзеркало ларингеальне 8) 33431 Дзеркало ларингеальне 9) 33431 Дзеркало ларингеальне 10) 62863 Набір для промивання вуха, багаторазового використання 11) 37462 Голка для аспірації/біопсії багаторазового використання 12) 35286 Викусувач біопсійний 13) 37462 Голка для аспірації/біопсії багаторазового використання 14) 35022 Буж вушний 15) 35022 Буж вушний 16) 35022 Буж вушний 17) 33433 Зонд оториноларингологічний 18) 32526 Камертон 19) 45254 Аспіраційна канюля, багаторазового застосування 20) 12245 Ніж для вуха 21) 35047 Елеватор для ЛОР процедур 22) 62097 Екстрактор сторонніх тіл для ЛОР-процедур 23) 31020 Вушна петля 24) 62468 Щипці хірургічні для м'яких тканин у формі ножиць багаторазового використання 25) 62468 Щипці хірургічні для м'яких тканин у формі ножиць багаторазового використання 26) 62466 Щипці хірургічні для м'яких тканин, у формі пінцета, багаторазового використання 27) 38727 Хірургічні ножиці загального призначення, багаторазові 28) 46314 Ножиці для розрізання тонкої гіпсової пов'язки 29) 32357 - Голка шовна, багаторазового використання 30) 32357 - Голка шовна, багаторазового використання 31) 62389- канюля для промивання ран;62605- ЛОР аспіратор хірургічний 32) 62605- ЛОР аспіратор хірургічний 33) 62389- канюля для промивання ран;62605- ЛОР аспіратор хірургічний 34) 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання 35) 38088 — Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний 36) 47848-Тримач/електрод електрохірургічний для відкритих операцій біполярний багаторазового використання 37) 33596 - Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, монополярний, багаторазовий 38) 33596 - Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, монополярний, багаторазовий 39) 33596 - Ендоскопічний електрохірургічний наконечник / електрод, монополярний, багаторазовий. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.

Завершена

127 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 270.00 UAH
Номер: 55ba3cfd8e8f47e2b310ce2bce1d5f5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.10.2024 17:13 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2024 Одеса № 204 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.10.2024 № 204 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2024-09-19-006459-a 19.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ  
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 209-11-97, irinaprotunkevich@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Татарбунарська багатопрофільна лікарня» Татарбунарської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.09.2024 № б/н, тендерну пропозицію учасника фізичної – особи підприємця Марангоз Степан Степанович (далі – ФОП Марангоз С.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.10.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.10.2024, договір про закупівлю товару від 07.10.2024 № 07-10/24 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника надані 23.10.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У таблиці Додатка № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідна технічна специфікація» до ТД Замовником встановлено кількісні та медико – технічні вимоги до предмета закупівлі. У пункті 34 таблиці Замовником зазначено товар: Лезо для скальпелю розмір 11 упаковка 100 шт у кількості 1 упаковка. У пункті 1 Додатка № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі повинен обов’язково надати як частину своєї тендерної пропозиції інформаційну довідку (в довільній формі) від учасника процедури закупівлі, яка має містити інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим вимогам Додатка № 1 до тендерної документації. Відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару повинна бути обов’язково підтверджена шляхом надання заповненої таблиці, наведеної в Додатку № 1 до тендерної документації, з посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або технічних паспортів, офіційних каталогів або брошур виробника або його уповноваженого представника на території України, або інших технічних документів українською мовою) в якому міститься ця інформація, разом з додаванням оригіналів таких документів (або витягів з документів), або їх завірених копій. Також у пункті 2 Додатка № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі повинен обов’язково надати як частину своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують проведення оцінки відповідності запропонованих товарів вимогам технічного регламенту, затвердженого від 02.10.2013 постановами Кабінету Міністрів України №753, №754, №755 (копія сертифікату або свідоцтва або декларації відповідності) на товар, що закуповується. Учасник ФОП Марангоз С.С. у складі тендерної пропозиції надав довідку від 24.09.2024 № 0001 з інформацією про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики запропонованого до постачання товару, в якій у пункті 34 учасник пропонує до постачання товар: Лезо для скальпелю розмір 11 упаковка 100 шт у кількості 1 упаковка. Крім того, учасник ФОП Марангоз С.С. у складі тендерної пропозиції надав декларацію про відповідність медичного виробу від 29.05.2019 № UA.MD.246-19/4 вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753, на леза хірургічні «ALEXPHAHARM», термін дії якої до 28.05.2024. Тобто зазначена декларація не є чинною станом на момент подання тендерної пропозиції (26.09.2024) та на момент прийняття Замовником рішення про визначення зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі (01.10.2024). Отже, учасником не підтверджено проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам технічного регламенту, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатка № 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.10.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Марангоз С.С. вимогам пункту 2 Додатка № 2 до ТД при наявності зазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 23.10.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «умови п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації, не містять будь-яких вимог щодо строків чинності чи дії наданих документів, у тому числі копії сертифікату або свідоцтва або декларації відповідності. На виконання вимог п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації та у повній відповідності до його умов учасником процедури закупівлі ФОП Марангоз Степан Степанович надано у складі його пропозиції декларацію відповідності на товар – «Лезо для скальпелю розмір 11 упаковка 100 шт»…» Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП Марангоз С.С. вимогам ТД Замовника, оскільки відповідно до пункту 2 Додатка № 2 до ТД Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі повинен обов’язково надати як частину своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують проведення оцінки відповідності запропонованих товарів вимогам технічного регламенту затвердженого постановами Кабінету Міністрів України №753, №754, №755 від 02.10.2013 (копія сертифікату або свідоцтва або декларації відповідності) на товар, що закуповується. Проте надана учасником декларація про відповідність медичного виробу від 29.05.2019 року № UA.MD.246-19/4 не є чинною на момент подання тендерної пропозиції (26.09.2024) та на момент прийняття Замовником рішення про визначення зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі (01.10.2024). Отже, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність медичного виробу від 29.05.2019 року № UA.MD.246-19/4, яка не є чинною, учасником не підтверджено проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам технічного регламенту. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Марангоз С.С. (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.10.2024). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Марангоз С.С. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ФОП Марангоз С.С. невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо надання учасником документів, які б підтвердили проведення оцінки відповідності запропонованих товарів вимогам технічного регламенту відповідно до пункту 2 Додатка № 2 до ТД. За результатами аналізу надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 18.10.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема щодо посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте станом на 31.10.2024 Замовник не надав відповідні пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень (інформації, документів), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 31.10.2024 16:58 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2024 16:58

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0215/2024/пр
Дата відкриття провадження: 22.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог п. 3 розділу ІІ констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-19-006459-a, КНП «Татарбунарська багатопрофільна лікарня», повідомляє про здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення: - Згідно наказу генерального директора підприємства від 05.11.2024р №123-р на уповноважену особу покладено дисциплінарне стягнення та винесено відповідне попередження; - З уповноваженою особою проведена бесіда, щодо недопущення встановлених перевіркою порушень в подальшому та найближчим часом уповноважена особа зобов’язана пройти додаткові курси, семінари стосовно Закону України «Про публічні закупівлі»; - На даний час завершується робота по запуску власного вебсайту, де в подальшому буде розміщуватись інформація щодо майбутніх закупівель (обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, очікуваної вартості).
Дата публікації звіту: 06.11.2024 09:46

Запити/Пояснення