-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Світильник операційний двохкупольний (ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2023 – 12282: Операційний світильник)
Потреба 2024р. Додатково виділені кошти Ушомирською сільською радою та кошти обласного бюджету.
Завершена
3 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Номер:
683a9695ffde42bd8aa5b14a24ffc6e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:13 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 52-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від _____28.10.2024___
№ ___52-з___
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради UA-2024-09-19-006237-a 19.09.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого пункту10 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи оприлюднення під час моніторингу Додатку до Договору №230, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, в тому числі - шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Коростеньська центральна районна лікарня «Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.09.2024 б/н, реєстр пропозицій, протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕАНІМЕД» (далі - ТОВ «РЕАНІМЕД»), Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДІТАЙМ» (далі –ТОВ «МЕДІТАЙМ»), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 01.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕАНІМЕД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2024 про обрання переможцем «МЕДІТАЙМ», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 03.10.2024, договір_про закупівлю товарів від 10.10.2024 №230 на суму 3 299 880,00 грн. з урахуванням ПДВ , відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 05.11.2024 та від 11.11.2024.
Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, наступне:
Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимогами пункту 10 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно вимог пунктів 14.1 - 14.2 Розділу XIV «Додатки до договору» укладеного договору про закупівлю товарів від 10.10.2024 №230 зазначено, що невід’ємною частиною цього Договору є: п. 14.1.1. Специфікація (Додаток1); п. 14.1.2. Документ, що підтверджує право підписання Договору Постачальником; п.14.2. Документи, зазначені у п.14.1.2. надаються постачальником під час укладання Договору.
Проте, на порушення абзацу 2 пункту 10 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником разом з оприлюдненим договором не оприлюднено в електронній системі закупівель у Додатку до договору Документ, що підтверджує право підписання Договору Постачальником, що є його невід’ємною частиною.
Замовником на запит посадової особи управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, відповідальної за проведення моніторингу, неоприлюднення Документ, що підтверджує право підписання Договору Постачальником пояснено технічною помилкою.
В ході проведення моніторингу Замовником оприлюднені документи, що підтверджує право підписання Договору Постачальником, а саме: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2024, рішення загальних зборів Товариства №09 від 29.09.2021, наказ про прийняття на роботу №8-к від 01.10.2021.
Період усунення порушень:
13.11.2024 16:30 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 16:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
За наслідками розгляду висновку від 13.11.2024 16:30 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-19-006237-a, «Світильник операційний двохкупольний (ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2023 – 12282: Операційний світильник)», Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради (далі – замовник) повідомляє, що нами були прийняті невідкладні міри по усуненню виявлених порушень, шляхом розміщення відповідної інформації про право підпису договору в електронній системі закупівель, а також проведено відповідну роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, направлену на недопущення встановлених порушень в подальшому та організовано додаткове поглиблене навчання, вивчення положень Закону та Особливостей.
Уповноважена особа ознайомлена з текстом висновку про встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язується пройти додаткові навчання у сфері публічних закупівель з метою недопущення в подальшому порушень при проведенні процедур закупівель.
Я, як УО зобов’язуюсь в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель, якісно виконувати роботу з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Дата публікації звіту:
15.11.2024 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
960ddbe5fd274a6e8daa6397618b7c42
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
01.11.2024 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товарів - Світильник операційний двохкупольний (ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2023 – 12282: Операційний світильник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-006237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-09-19-006237-a .
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a41e8c8821f453991bd7463be5f2617
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.11.2024 14:47
Опис:
При здійсненні закупівлі «Світильник операційний двохкупольний (ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2023 – 12282: Операційний світильник)» було залучено відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання обладнання, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки лікарів-хірургів, які будуть здійснювати операційні втручання. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу забезпечення запуску та належного функціонування операційних ламп. Комунальним некомерційним підприємством «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради закупівлі здійснюються відповідно до вимог постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було здійснено взяття найбільш економічно вигідної із запропонованих комерційних пропозицій (далі – КП) у потенційних учасників які відповідають визначеним технічним характеристикам, а саме: КП ТОВ «Медітайм» вартістю 3 300 000,00 грн.; КП ТОВ «ГРІНН+» вартістю 3 600 000,00 грн. (КП додаються).
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне, на офіційному сайті нашої лікарні (Додаткова інформація → Закупівлі на ProZorro https://korosten.crl.org.ua/zakupivli-na-prozorro-15-32-08-15-09-2021 Світильник операційний двохкупольний) підвантажено обґрунтування щодо закупівлі Світильник операційний двохкупольний (ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2023 – 12282: Операційний світильник).
Номер:
e6e783be7ce64778a5697650dc98ced4
Назва:
питання для пояснення'
Дата опублікування:
08.11.2024 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товарів - Світильник операційний двохкупольний (ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2023 – 12282: Операційний світильник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-006237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати пояснення чи зазначалося учаником ТОВ «РЕАНІМЕД» в складі його тендерної пропозиції конкретна марка та модель запропонованого ним товару?
2. Умовами підпунктів 14.1-14.2 розділу XIV "Додатки до договору" укладеного договору № 230 від 10.10.2024 зазначено, що невід’ємною частиною цьго Договору є: 14.1.1. Специфікація (Додаток1), 14.1.2. Документ, ща підтверджує право підписання Договору Постачальником, 14.2. Документи, зазначені у п.14.1.2. надаються постачальником під час укладання Договору. Прошу пояснити відсутність такого додатку до договору, як документ, що підтверджує право підписання Договору Постачальником?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9c4d87f5a0f7429ca46a84e9d04b333a
Назва:
Відповідь на питання для пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 16:12
Опис:
Відповідь на питання для пояснення
1.
Відповідно до вимог Додатку № 7 до тендерної документації, учасником має бути зазначено найменування товару, що пропонується.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕАНІМЕД» не було зазначено найменування товару, що пропонується (конкретну марку та модель запропонованого ним товару).
Відповідно до пункту 1 вимог Додатку № 4 до тендерної документації, Товар, запропонований учасником, повинен бути введений в обіг або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту у передбаченому законодавством порядку.
Неможливо встановити наявність запропонованої моделі у наданій учасником ТОВ «РЕАНІМЕД» Декларації про відповідність.
Відповідно до пункту 2 вимог Додатку № 4 до тендерної документації, Товар, запропонований учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим у даному додатку до тендерної документації.
Відсутність інформації про найменування (назву, модель тощо) запропонованого Товару не дало можливості ідентифікувати модель світильника, яку Учасник пропонує до закупівлі, в тому числі, перевірити на відповідність технічним вимогам.
2.
Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ.pdf - завантажено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 09:14)
Додатково, зазначені документи у паперовому вигляді були надісланні Переможцем на адресу Замовника разом з оригіналом Договору (скан-копії додаються).
Разом з тим, при оприлюдненні Договору про закупівлю та додатків до нього в електронній системі закупівель, Уповноваженою особою Замовника було допущено технічну помилку та не опубліковано документ, що підтверджує право підписання Договору Постачальником.
Зобов’язуємося у найкоротші терміни виправити помилку, шляхом оприлюднення інформації про право підписання договору про закупівлю в електронній системі закупівель.