-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 48820000-2 Сервери (Обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць для філій «Кременчуцька ГЕС», «Дніпровська ГЕС», «Дністровська ГЕС», «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Завершена
108 316 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 541 585.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 541 585.00 UAH
Номер:
0b63fd37f921420689feea05b08093f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 17:18 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.10.2024 №42-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 29.10.2024 №42-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-09-19-003351-a 19.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.09.2024 (протокол №591-24), зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.10.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції від 09.10.2024, вимогу про усунення невідповідностей до 10.10.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.10.2024 №229/2024/1, повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2024, договір від 18.10.2024 № 850А/2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.11.2024 та від 07.11.2024.
Період усунення порушень:
12.11.2024 16:18 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
9a416985b1df411a81a8d4acd0160cff
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.10.2024 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 48820000-2 Сервери (Обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць для філій «Кременчуцька ГЕС», «Дніпровська ГЕС», «Дністровська ГЕС», «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-003351-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2606423d45044269abbab4ba48c40e79
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 30.10.2024, згідно моніторингу № UA-M-2024-10-29-000007
Дата опублікування:
04.11.2024 16:45
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для забезпечення підвищення доступності внутрішніх ІТ ресурсів підприємства, підвищення захищеності ІТ інфраструктури підприємства, зменшення експлуатаційних витрат на ІТ інфраструктуру підприємства, підвищення продуктивності роботи співробітників, впровадження процесів автоматизації та керування в ІТ інфраструктуру підприємства постала необхідність в закупівлі Обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць для філій «Кременчуцька ГЕС», «Дніпровська ГЕС», «Дністровська ГЕС», «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку № 5 тендерної документації та обумовлені умовами експлуатації на філіях та в апараті управління ПрАТ «Укргідроенерго», а також максимальною продуктивністю роботи обладнання в виробничих умовах, економічністю та ремонтопридатністю в подальшій експлуатації.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості:
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, ПрАТ «Укргідроенерго» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Методом порівняння ринкових цін, ПрАТ «Укргідроенерго» був проведений запит комерційних пропозицій офіційним виробникам, представникам, дилерам та постачальникам товарів, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
На адресу ПрАТ «Укргідроенерго» надійшли три комерційні пропозиції, а саме:
1. ТОВ «Амріта Комплексні Рішення» - 108 298 800,00 грн без ПДВ, 129 958 560,00 грн з ПДВ;
2. ТОВ «Інженіринг-Аналітика» - 108 329 000,00 грн без ПДВ, 129 994 800,00 грн з ПДВ;
3. ТОВ «Хендел» - 108 322 000,00 грн без ПДВ, 129 986 400,00 грн з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою: (108 298 800,00 + 108 329 000,00 + 108 322 000,00)/3 = 108 316 600,00 грн без ПДВ, 129 979 920,00 грн з ПДВ.
За результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), очікувана вартість предмета закупівлі становить: 108 316 600,00 грн без ПДВ, 129 979 920,00 грн з ПДВ.
3. Посилання на сторінку веб сайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2024-09/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2024-09-19-003351-a.pdf
Додатки та підтверджуючі документи до пояснення:
1. Запит від 31 липня 2024 року щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «Амріта Комплексні Рішення»;
2. Запит від 31 липня 2024 року щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «Інженіринг-Аналітика»;
3. Запит від 31 липня 2024 року щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «Хендел»;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «Амріта Комплексні Рішення» від 31 липня 2024 року №380 (Вхідний №6-6826 від 31 липня 2024 року);
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Інженіринг-Аналітика» від 31 липня 2024 року №01/31/07/н (Вхідний №6-6802 від 31 липня 2024 року);
6. Комерційна пропозиція ТОВ «Хендел» від 31 липня 2024 року № 3107-1 (Вхідний №6-6805 від 31 липня 2024 року).
Номер:
f40e74f0fc024b70a90f49085a0db7db
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 код 48820000-2 Сервери (Обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць для філій «Кременчуцька ГЕС», «Дніпровська ГЕС», «Дністровська ГЕС», «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-003351-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Надати пояснення, чому за наявності у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 коду «32546100-3 Цифрові комутатори», комутатори віднесено до коду ДК 021:2015: 48820000-2: Сервери, а не до коду ДК 021:2015: 32540000-0: Комутаційні щити?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
909dbc1649534419b03b49b5e64a8945
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 04.11.2024, згідно моніторингу № UA-M-2024-10-29-000007
Дата опублікування:
07.11.2024 14:05
Опис:
Метою закупівлі є постачання серверного обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць для філій «Кременчуцька ГЕС», «Дніпровська ГЕС», «Дністровська ГЕС», «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць (VDI, Virtual Desktop Infrastructure) – це сукупність апаратних і програмних компонентів, необхідних для створення та підтримки середовища, де користувачі можуть працювати на віддалених віртуальних робочих столах.
Таке обладнання включає:
1. Потужні сервери для запуску віртуальних машин. Вони забезпечують високу обчислювальну потужність, оперативну пам'ять і дисковий простір.
2. Системи зберігання даних (СЗД): Сховища даних з високою пропускною здатністю і низькою затримкою для забезпечення швидкого доступу до віртуальних робочих столів та користувацьких даних.
3. Комутатори, маршрутизатори та міжмережеві екрани, що забезпечують надійне та безпечне з'єднання між користувачами та серверами.
4. Тонкі клієнти: Просте користувацьке обладнання, яке використовується для підключення до віртуальних робочих столів. Це можуть бути спеціалізовані пристрої або звичайні ПК з відповідним програмним забезпеченням.
5. Програмне забезпечення для віртуалізації: Гіпервізори, які створюють і керують віртуальними машинами.
6. Інструменти для керування інфраструктурою: Системи для моніторингу, управління та автоматизації процесів у VDI.
Ця інфраструктура дозволяє створювати гнучкі та масштабовані робочі середовища, що спрощують управління та покращують безпеку, оскільки всі дані зберігаються на централізованих серверах.
Для реалізації задач підвищення надійності та гнучкості організації локальних дата-центрів на філіях ПрАТ «Укргідроенерго» і забезпечення єдиного інтерфейсу з центральним дата-центром на кожну філію ПрАТ «Укргідроенерго» буде встановлено програмно-апаратний комплекс, що реалізує гіперконвергентну архітектуру, яка об’єднує сервера в єдиний обчислювальний комплекс, в якому всі ресурси серверів (процесори, пам’ять, диски) розглядаються як загальний ресурс, що доступний для задач/процесів, які запускаються на цьому комплексі.
Для поєднання програмно-апаратного комплексу інфраструктури віртуалізованих робочих місць в єдину гіперконвергентну серверну систему використовуються комутатори з відповідним функціоналом та технічними характеристиками (процесор, оперативна пам’ять, дисковий простір, набір мережевих інтерфейсів, операційна система), які є аналогом сервера і призначені для монтажу в серверну шафу. Слід зазначити, що вартість комутаторів значно нижча вартості серверів.
Окрім цього наголошуємо що предметом закупівлі (у відповідності до Додатку №5 до Тендерної документації) передбачена закупівля «Обладнання для побудови інфраструктури віртуалізованих робочих місць (система серверів)» у кількості 4 комплекти, а не окрема закупівля серверів і комутаторів.
Таким чином Замовник визначив загальний код ДК 021:2015 закупівлі 48820000-2: Сервери, а код ДК 021:2015 номенклатурної позиції за показником 5-го знаку 48822000-6: Комп’ютерні сервери.