• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 –33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система електрофізіологічного нефлюороскопічного навігаційного картування серця)

Завершена

23 157 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 785.00 UAH
Номер: 38374d43f07f4d91b6044ab0e194dea0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 03.04.2025 17:24 - 25.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.04.2025 № 31-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 та від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.04.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.04.2025 № 31-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2024-09-18-012805-a 18.09.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, o.v.zaitseva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та Договору умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФЛАУЕР», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації та договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) та Рамковій угоді щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаній між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованій Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного підприємства «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.09.2024 (протокол № 1556) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛАУЕР» (далі - ТОВ «ФЛАУЕР»); протокол уповноваженої особи від 22.10.2024 № 1821; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 01.11.2024 № 09/466-11/2024 (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова № 1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Варто наголосити, що згідно з пунктом 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою № 1318 Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2024 рік, закупівля «ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система електрофізіологічного нефлюороскопічного навігаційного картування серця)» фінансується за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру». Слід зазначити, що відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-18-012805-a, Замовник уклав договір про закупівлю від 01.11.2024 № 09/466-11/2024 з переможцем торгів ТОВ «ФЛАУЕР», відповідно до пункту 1.4 якого цей Договір виконується за рахунок коштів державного бюджету в рамках виконання бюджетної програми «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» та постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 року № 298 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» (далі – Постанова № 298). При цьому, відповідно до пункту 3 Постанови № 298 бюджетні кошти спрямовуються, зокрема, на здійснення державним підприємством «Медичні закупівлі України» медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду, зокрема оплату праці, нарахування на оплату праці, предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, оплату послуг, видатків на відрядження, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, інших поточних видатків, придбання обладнання і предметів довгострокового користування. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, 04.04.2025 орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель звернувся до Замовника про надання пояснень: «Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК». На зазначений запит Замовником 09.04.2025 надано пояснення, зокрема: «Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.» Водночас розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання пункту 7.15 індикатору Плану «Інвестиція 2. Інвестиції в охорону здоров’я» Міністерством охорони здоров’я України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2024-09-18-012805-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо: - ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди); - участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди). Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди); - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та в Договорі не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Період усунення порушень: 23.04.2025 15:04 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2025 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист-інформація про вжиття замовником заходів Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про здійснення заходів, зазначених у висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі. За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 –33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система електрофізіологічного нефлюороскопічного навігаційного картування серця)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-012805-a) (далі – Процедура закупівлі) Держаудитслужбою було встановлено наступне. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФЛАУЕР», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та Договору умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо врахування в подальшому вимоги статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником опрацьовано зазначені зауваження Держаудитслужби щодо врахування в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та недопущення у подальшому недотримання вимог Рамкової Угоди та, зокрема, здійснено ряд наступних заходів. 1. З метою недопущення недотримання вимог Рамкової Угоди у майбутньому Замовником було опрацьовано та проаналізовано чинні нормативно-правові акти, які регулюють здійснення закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility, зокрема, Закон України від 06.06.2024 № 3786-IX «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility», розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р «Про схвалення Плану України», Порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318, а також інформацію щодо переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29.02.2024 (далі — Регламент) і статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, оприлюднену Міністерством економіки України 11.02.2025, лист Міністерства економіки України від 28.02.2025 № 3323-04/19127-07 «Щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility», повідомлення про зміни в технічний функціонал електронної системи закупівель в частині реалізації можливості замовникам зазначати План України під час публікації річного плану закупівель за фінансуванням Ukraine Facility, оприлюднене на інформаційному ресурсі ProZorro 17.04.2025 (режим доступу: https://infobox.prozorro.org/articles/zaznachennya-planu-ukrajini-pri-stvorenni-richnogo-planu-za-koshti-ukraine-facility). 2. Проведено роз’яснювальні та навчальні заходи для осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель, щодо особливостей складання тендерної документації, оприлюднення інформації під час проведення закупівель, що фінансуються за інструментом «Ukraine Facility» та застосування під час здійснення закупівель правил прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, застосування обмежень з фінансування осіб, які перебувають в санкційних списках ЄС, вимог щодо зберігання документів, публічності та простежуваності інформації, встановлених статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової Угоди. 3. Проведено комунікацію з Міністерством охорони здоров’я України (далі – МОЗ України), що є головним розпорядником бюджетних коштів, та отримано лист від 17.04.2025 № 10.3-16/12715/2-25, яким МОЗ України повідомляє ДП «Медзакупівлі України» про те, що реалізація проектів у межах бюджетної програми за КПКВК 2301800 «Реалізація публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров'я України» буде виконуватися в межах реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» відповідно до Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р (далі – План). Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров’я затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 271 (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/271-2025-%D0%BF#Text), (далі – Порядок 271). Порядком 271 одержувачем бюджетних коштів, що спрямовуються на реалізацію публічних інвестиційних проектів «Удосконалення діагностики онкологічних захворювань в Україні: модернізація та створення центрів ядерної медицини», «Модернізація матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я, що надають спеціалізовану медичну допомогу», визначено ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України, а також визначено Перелік товарів, які закуповуються в рамках реалізації проекту «Удосконалення діагностики онкологічних захворювань в Україні: модернізація та створення центрів ядерної медицини». 4. Отримано та взято до уваги лист МОЗ України від 17.04.2025 № 10-12/12714/2-25 (Вх. № 01/266-04/2025 від 21.04.2025) щодо вжиття заходів для реалізації вимог статті 16 Рамкової угоди, підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою 1318, якими передбачено забезпечення публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема, стосовно використання емблеми Європейського Союзу, інформування про джерело фінансування під час організації заходів на виконання Плану України. Враховуючи викладене вище, з метою дотримання в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди, Замовником розроблено проєкт тендерної документації та проєкт договору про закупівлю, в тому числі з урахуванням вимог: - Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX; - Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою КМУ від 15.11.2024 № 1318; - роз’яснень Міністерства економіки України щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility, наданих листом від 28.02.2025 № 3323-04/19127-07; - зазначених вище листів МОЗ України. Зважаючи на викладене, ДП «Медзакупівлі України» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель цього листа (з додатками) повідомляє про здійснення заходів, зазначених у висновку за результатами проведеного моніторингу Процедури закупівлі, що забезпечить у подальшому відповідність процедур закупівель Замовника вимогам Рамкової угоди. Додатки: 1. Лист МОЗ України від 17.04.2025 № 10.3-16/12715/2-25 на 2 арк. в 1 прим. 2. Лист МОЗ України від 17.04.2025 № 10-12/12714/2-25 (Вх. № 01/266-04/2025 від 21.04.2025) на 2 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту: 28.04.2025 10:52

Запити/Пояснення