-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт харчоблоку базової кухні з провадженням обладнання Скориківського ліцею Скориківської сільської ради
Завершена
2 406 618.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 033.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 033.09 UAH
Номер:
93d3fe0f2f0847f18cd0cdd9d315fcc2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 14:15 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 191
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2024 №191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2024-09-18-011849-a 18.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлені порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) повноти та своєчасності надання інформації та документів; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
СКОРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджена протоколом уповноваженої особи №46 від 18.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.10.2024, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ») протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2024, протокол уповноваженої особи від 03.10.2024 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024, укладений договір від 10.10.2024 року № 591 (далі – Договір), пояснення Замовника не надано та не оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, а також аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено наступне.
Моніторингом повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено наступне. Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 30.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, а саме: - яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
- надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10. 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
- чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей ?
Також 04.11.2024 під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації:
- чому переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, що суперечить пункту 47 Особливостей в частині включення інформації стосовно підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
- згідно з Додатком 6 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачена вимога надати договірну ціну. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси.
Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «_» ___ 20__р.»».
Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20__ році. Складена в поточних цінах станом на «_» _____ 20__ р.»
Чому Замовник не виявив зазначену невідповідність?
Однак всупереч частини 5 статті 8 Закону Замовником на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби протягом 3 робочих днів відповіді не надано.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний Витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу.
Згідно протоколу с. Сороки від 03.10.2024 р. №55 Замовником прийнято рішення визнати пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» відкритих торгів з особливостями переможною та опублікувати повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації переможець процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ» 11.10.2024, завантажив в електронну систему закупівель Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (файл Довідка про несудимість керівника. pdf), та не відповідає вимогам, встановленим Замовником у підпункту 5.2 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації та підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Крім того, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий станом на 15.07.2024, який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель.
Слід зазначити оголошення про проведення заплановану закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднено 18.09.2024. Однак Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий раніше на 65 днів від дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 цих особливостей, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
18.11.2024 20:46 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 20:46
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
20/31/2508/2025/пр
Дата відкриття провадження:
12.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
3/604/155/25
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Запити/Пояснення
Номер:
7ae6c873640d4cb39fc34a9f2a4a9c8f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2024 08:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку базової кухні з провадженням обладнання Скориківського ліцею Скориківської сільської ради) за адресою: 47814, Україна, Тернопільська обл., село Скорики, вулиця Богдана Хмельницького 1Б, інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-09-18-011849-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні заку-півлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Чому пункт 1 розділу 6 тендерної документації складено без урахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 990 в частині відсутності підпункту 5 пункту 50 Особливостей ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6f0e4c9622354eaa80bdfff386cfc497
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.11.2024 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку базової кухні з провадженням обладнання Скориківського ліцею Скориківської сільської ради) за адресою: 47814, Україна, Тернопільська обл., село Скорики, вулиця Богдана Хмельницького 1Б, інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-09-18-011849-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чому переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей, що суперечить пункту 47 Особливостей в частині включення інформації стосовно підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
2. Згідно з Додатком 6 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачена вимога надати договірну ціну. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси.
Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «_» ___ 20__р.»».
Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20__ році. Складена в поточних цінах станом на «_» _____ 20__ р.»
Чому Замовник не виявив зазначену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.