-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сонячна установка для власного споживання
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
65683e6d72d64f1299c7c46b7fdf4e62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 14:58 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2024-09-18-004400-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА установлено порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.09.2024, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-МОНТАЖНИЙ ЦЕНТР «ТЕПЛОЦІЛЬ», тендерна пропозиція переможця ФОП ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2024 № 84, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024 року, договір про закупівлю від 14.10.2024 № 32 (далі - Договір), звіт про виконання договору від 04.11.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 08.11.2024 та 19.11.2024.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надати у складі тендерної пропозиції «Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Проте, моніторингом встановлено, що учасником ФОП ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА у складі тендерної пропозиції не надано зазначеної довідки про наявність в учасника працівників, або яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, частиною 9 статті 26 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Слід відмітити, що відповідно до звіту про виконання договору про закупівлю від 14.10.2024 № 32, який оприлюднено в електронній системі закупівель Замовником 04.11.2024, умови вказаного Договору виконано в повному обсязі, сума оплати за договором становить 1 189 290,00 гривень.
Період усунення порушень:
21.11.2024 17:48 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, на закупівлю «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a).
За чи малий час роботи фахівцем з публічних закупівель, хочеться відмітити, що не було раніше порушень з питаннь дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону, які постійно змінюються та доповнюються, то потрібно мати чи малу креативність та стресостійкість на теперішній час. Завжди потрібно мати високі професійні якості, володіти необхідними знаннями та навичками для виконання своїх посадових обов’язків, бути пунктуальною та дисциплінованою, тому періодично проходжу підвищення кваліфікації на курсах(онлайн курсах) з питань «Публічних закупівель» .Будемо в подальшому працювати без допущення встановлених порушень.
Надаємо:
1. копію Наказу №3-д від 26.11.2024 року про оголошену догану фахівцю з публічних закупівель централізованої бухгалтерії Сульженко Майї Петрівні.
2. копію Сертифікату що засвідчує успішно пройдений онлайн курс з питань «Публічні закупівлі: від теорії до практики»
Дата публікації звіту:
27.11.2024 13:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення догани.
Дата публікації:
28.11.2024 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
55a1fc57c96041aab4bce433469ae8b9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.11.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Управлінням освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) по предмету «Сонячна установка для власного споживання (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено опис та перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Згідно із частиною 10 статті 11 Закону передбачено, що рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА"на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, із наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
d282208e1d05419292c15d8dc77a2eaf
Назва:
У відповідь на запит:
Дата опублікування:
08.11.2024 15:33
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) повідомляє:
1)Щодо першого питання:
Інформація та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro") :
На сайті уповноваженого органу:
https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-25-006918-a
https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-06-28-003552-a
https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-08-23-000743-a
Найбільший макрет-плейс України:
На сайті https://prom.ua/ за предметом закупівлі «сонячна установка»
Інтернет магазин Розетка офіційний сайт онлайн гіпермаркету в Україні (ROZETKA™):
На сайті https://rozetka.com.ua/ - за предметом закупівлі «сонячна установка»
Окрім цього, Замовник скористувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р., і здійснив аналіз ринку шляхом проведення ринкових консультацій з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. У відповідь на запити отримані пропозиції:
1.Індикативна комерційна пропозиція ТОВ «Авенстон» на загальну вартість 667800,00 грн. за 1 комплект;
2. Попередню комерційну пропозицію на гібридну СЕС 10кВт ТОВ «Ясно» на загальну вартість 659000,00 грн. за 1 комплект;
3. Специфікація ТОВ «Енергія природи плюс» на загальну вартість 599936,00 грн. за 1 комплект.
Замовником було розглянуті та проаналізовані комерційні пропозиції Постачальників, та прийнято рішення до визначення очікуваної вартості товару.
Також Замовник повідомляє про те, що на Рішенням LIV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради № 7591 -VIII від 06.08.2024р., було внесено зміни рішення сесії від 22 грудня 2023 року № 7039-VIII «Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік (ХLIX сесія VIII скликання) (із змінами) частину ІУ. Потреба на капітальні вкладення на об’єкти соціально-економічного значення у 2024 році доповнено пунктом: «по галузі «Енергозабезпечення та енергозбереження у бюджетній сфері міської ради», відповідно до статті 11 Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26, пунктом 1 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, щодо закупівлі сонячних установок для власного споживання закладів освіти.
Рішенням LV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради №7709- VIII від 11.09.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2023 року №7062- VIII «Про бюджет Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік» та додатків до нього» були виділені кошти для виконання LIV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради № 7591 -VIII від 06.08.2024р.
Проаналізувавши комерційні пропозиції та скористувавшись даним з відкритих джерел, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну за предметом даної закупівлі, на підставі отриманих пропозицій, та з урахуванням виділених асигнувань, було прийняте рішення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість за предметом закупівлі «Сонячна установка для власного споживання» в розмірі 1 200 000,00 грн. на два заклади освіти ( виходячи із розрахунку вартості 1 комплекту в 600 000,00 грн для одного закладу).
2)Щодо другого питання:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» N 710 від 11.10.2016 року (зі змінами). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було розміщено на власному Вебсайті Управління освіти молоді за посиланням : https://bmr.osv.org.ua/ , в розділі публічна інформація за посиланням : https://osv.org.ua/rada/44104781/news/1726810916/ , опубліковано оголошення за предметом «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a) за посиланням : https://rada.info/upload/users_files/44104781/13eae6a9351f5bad4bf3ae473f45970f.docx
3)Щодо третього питання:
Відповідно до п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації факту формальних (несуттєвих) помилок не встановлено.
Номер:
4939807d6db3452d85333055562fa303
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Управлінням освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) по предмету «Сонячна установка для власного споживання (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" не надано інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку № 4 до тендерної документації та, як наслідок не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
a419912e003a4f3f92d53330d642171c
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 17:57
Опис:
Під час перевірки тендерної пропозиції поданої учасником ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" по предмету закупівлі «Сонячна установка для власного споживання (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), для достовірності наданих документів та інформації нами проводився моніторинг участі в такій закупівлі ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" в Харківській області, а саме ми розглядали документи, які було надано на закупівлю «Сонячна установка для власного споживання» до ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, перевірено наявність всіх документів, і бачивши цю інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявлено не відповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, так як учасник допустив механічну помилку - двічи зававнтажив довідку "про наявність матеріальної бази і обладнання" і не вклав довідку "про наявність працівників", Замовник теж підчас перегляду не звернув уваги, і подумали що вона у нас є теж. Дуже тяжко працювати в цих складних умовах під постійним перебуванням повітряної тривоги та обстрілами, підтримувати якусь увіреність в собі та в завтрішньому дні,так і допустилися такої помилки, тому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА".