-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 80520000-5 Навчальні засоби (Засоби навчання та обладнання НУШ)
Завершена
1 420 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 201.70 UAH
мін. крок: 1% або 14 201.70 UAH
Номер:
3b0c99e0aed3480aa9cf89f26a85543e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 11:52 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-09-17-006453-a 17.09.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, установлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2024 року № 161 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2024, тендерну пропозицію ФОП «ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 25.09.2024 № 170, договір про закупівлю від 10.10.2024 № 285, пояснення та документи надані Замовником від 28.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП «ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА» з ціновою пропозицією 1 376 222,00 гривень без ПДВ.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до Додатку 6 («Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей») до ТД, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Слід зазначити, що Замовником 25.09.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ФОП «ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА».
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано документи передбачені пунктом 47 Особливостей № 1178 - 30.09.2024, тобто на 5 (п’ятий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, порушено вимоги Додатку 6 до ТД та пункту 47 Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
Однак, Замовником, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію - ФОП «ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА», а натомість, укладено з ним договір вартістю 1 376 222,00 гривень без ПДВ.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
08.11.2024 12:15 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 12:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу UA-M-2024-10-22-000025 встановлено, що Замовником, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію - ФОП «ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА». Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Для усунення порушення, встановленого моніторингом, Замовником укладено додаткову угоду на розірвання договору від 11.11.2024 року № 1/310 до договору № 285 від 10.10.2024 року та сформовано звіт про виконання моніторингу.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 14:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.11.2024 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
e1b7451bc6734083bb21e6f14ec97981
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Засоби навчання та обладнання НУШ», за кодом ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-17-006453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0e2bd90300124133b5699ec8b57f8830
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.10.2024 16:28
Опис:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
КОЗИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
вул. Партизанська, 2 с.м.т. Козин, Обухівський р-н, Київська обл. 08711,
E-mail: osvita_kozun@ukr.net код ЄДРПОУ 43949171
__________2024 №
ПІВНІЧНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ДК 021:2015 - 80520000-5 Навчальні засоби (Засоби навчання та обладнання НУШ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2024-10-22-000025) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради(далі-Відділ), надає пояснення(інформацію, документи) з поставлених питань.
Стосовно питання першого (1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?), повідомляємо наступне.
Згідно з рішенням сесії Козинської селищної ради від 27.08.2024 року № 7-53-VIII виділено кошти на засоби навчання та обладнання НУШ в розмірі 990 000,00 грн., на умовах співфінансування з Державним бюджетом(430 170,00 грн.). Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року ‟Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівліˮ способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, є, зокрема, здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі:
- інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (комерційні пропозиції додаються). Разом з тим, Замовником та підпорядкованими закладами, вивчалась інформація, що надходить на офіційну електронну пошту Замовника в вигляді реклами та безпосередньо на сайтах https://elizlabs.com.ua, https://stemclass.com.ua/catalog, https://www.educluster.com.ua/nush-5-6-klas, https://nsta.com.ua/for-which-classes/6-klas, та ін.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з метою забезпечення учасників освітнього процесу засобами навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів, відповідно до:
• наказу МОН України № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження методичних рекомендацій організації простору Нової Української школи»;
• концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно наказу МОН України від 13.07.2017р. №1021;
• примірному переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи затвердженого наказом МОН України від 07.02.2020р. №143;
• типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженого наказом МОН України від 22.06.2016 р №704;
• типовому переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017р. №1440;
• примірному переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти, затвердженого наказом МОН від 22.03.2018р. №271.
та інших нормативно-правових актів діючого законодавства.
Щодо розміщення інформації на власному вебсайті, у пп. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ‟Про ефективне використання державних коштівˮ (далі — Постанова 710), Замовником не застосовувалась дана норма, виходячи з наступного. Даною нормою встановлено, зокрема, рекомендацію з урахуванням затверджених цією постановою заходів, а саме:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи, що Відділ є структурним підрозділом Козинської селищної ради(органу місцевого самоврядування) та не має власного веб-сайту, Відділом не опубліковувалось обґрунтування.
Начальник відділу Інна РАДЧЕНКО