-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
засувки, фланці
Завершена
1 365 643.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 656.43 UAH
мін. крок: 1% або 13 656.43 UAH
Номер:
12e7192ee0be4f06a23ff46a3f27c63e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
06.01.2025 14:24 - 28.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.01.2025 № 2-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 06.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.01.2025 №2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-09-17-003952-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель МКП «Херсонтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2024 №07.10 щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЛЕМЗ» та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.10.2024 №15.10 щодо відхилення пропозиції ФОП Сокирко Анатолій Михайлович; пропозиція ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ»; протокольне рішення від 18.10.2024 №18.10 щодо визначення ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 12.11.2024 №233-04/24 ціною 1 360 216,00 гривень; пояснення Замовника надані 09.01.2025 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
13.01.2025 14:30 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2025 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
467374af164c46b495eceb5c2dfe8430
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.01.2025 18:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, засувки, фланці, ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-17-003952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до п. 3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України, а саме постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. На підставі якого пункту постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 була застосована спрощена закупівля?
3. Чому не відхилені пропозиції ТОВ «СЛЕМЗ» та ФОП Сокирко Анатолій Михайлович у зв’язку з невідповідністю вимогам оголошення, натомість оприлюднено вимоги про виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасниками закупівлі, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які не передбачені ст.14 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
446188f6da1d4f8c8bfb81ce26136335
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
09.01.2025 12:36
Опис:
Підприємство МКП «Херсонтеплоенерго» у Закупівлі UA-2024-09-17-003952-a виступає лише в ролі кінцевого бенефіціарного власника, а платником є Міжнародний Комітет Червоного Хреста.
П.1 Документи щодо визначення очикуваної вартості закупівлі долучено
П. 2 Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 спрощені закупівлі непередбачені. Спрощена процедура обрана за спеціальними умовами фінансування закупівлі Міжнародним Комітетом Червоного Хреста , вимога стосувалась обов’язкового визначення Постачальника між трьох Учасників. На даний час дану вимогу можливо виконати лише у спрощеної процедурі встановивши необхідну кількість Учасників для проведення конкурентного відбору у загальнодоступному просторі.
п.3 Згідно ст. 6 ЗУ "Про публічні закупівлі" Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
в період воєнного стану спрощена закупівля використовується з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Під час воєнного стану замовник може проводити спрощені закупівлі відповідно до наказу ДП «Прозорро» № 25.
Оскільки постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 спрощені закупівлі не передбачені, проте грантовою програмою Донора передбачено участь не менше трьох учасників, що технічно можна реалізувати виключно через спрощену закупівлю Замовник провів закупівлю в порядку Наказу №25.
Згідно п.3 Розділу 2 Наказу №25 Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції.
Отже усунення невідповідностей проводилося в рамках Наказу №25