• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

засувки, фланці

Завершена

1 365 643.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 656.43 UAH
Номер: 12e7192ee0be4f06a23ff46a3f27c63e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-06-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 06.01.2025 14:24 - 28.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.01.2025 № 2-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 06.01.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 06.01.2025 №2-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-09-17-003952-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель МКП «Херсонтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.10.2024 №07.10 щодо відхилення пропозиції ТОВ «СЛЕМЗ» та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.10.2024 №15.10 щодо відхилення пропозиції ФОП Сокирко Анатолій Михайлович; пропозиція ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ»; протокольне рішення від 18.10.2024 №18.10 щодо визначення ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару від 12.11.2024 №233-04/24 ціною 1 360 216,00 гривень; пояснення Замовника надані 09.01.2025 через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 13.01.2025 14:30 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2025 14:30

Запити/Пояснення