-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівки рентгенівські та флюорографічні)
Завершена
470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
Номер:
6df0cf2c1fd84be78c1186ff753c5fc3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 16:03 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 № 68-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.10.2024 № 68-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-09-16-014285-a 16.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону, пунктів 3, 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лозенко О.В. установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Світловодська центральна районна лікарня» Світловодської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.09.2024 № 16-09/24, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лозенко Оксани Василівни (далі – ФОП Лозенко О.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 25.09.2024 № 25092024/рп про визначення ФОП Лозенко О.В. переможцем закупівлі, рішення Замовника від 26.09.2024 про скасування рішення про визначення ФОП Лозенко О.В. переможцем закупівлі, вимога про усунення невідповідностей до 27.09.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.10.2024 № 02102024/рп про визначення ФОП Лозенко О.В. переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.10.2024, договір про закупівлю товару від 08.10.2024 № 07102024р на суму 457 450,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Лозенко О.В., пояснення надані Замовником 18.10.2024, 25.10.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено таке.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що не відповідає змісту пункту 47 Особливостей, а саме, зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі на підставі пункту 44 Особливостей. Тоді як, перелік підстав, згідно яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, передбачено пунктом 47 Особливостей.
У пункті 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати:
- інформацію про право підписання договору про закупівлю;
- достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
При цьому, пунктом 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Вимога щодо надання достовірної інформації про наявність в учасника чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, виключена з Особливостей в редакції, чинної на дату оголошення закупівлі.
Крім того, пунктом 3 Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Додаток 1) тендерної документації викладена вимога, що не відповідає змісту пункту 47 Особливостей, а саме, зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Тоді як, абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 116 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Таким чином, з урахуванням вищевказаного, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги частини 3 статті 22 Закону, пунктів 3, 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Пунктом 3 Додатка 1 тендерної документації Замовником зазначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
У пункті 3.2 Додатку 1 тендерної документації зазначені документи, які подаються переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем), а саме, на підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, переможець торгів повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа.
Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 02.10.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тому, переможець закупівлі ФОП Лозенко О.В. повинен до 06.10.2024 включно через електронну систему закупівель надати вищезазначений витяг.
Однак, переможцем ФОП Лозенко О.В. не надано вищевказаний документ у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатка 1 тендерної документації.
На запит Держаудитслужби Замовником 18.10.2024 надана відповідь, яка не спростовує виявлене порушення.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Лозенко О.В. як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Період усунення порушень:
29.10.2024 14:40 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2024 14:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто. Договір з постачальником розірвано. ДУ в стані підписання. Постачальник знаходиться в м.Харкові, тому затянуто в часі процес підписання ДУ.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 20:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
04.12.2024 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
28662434299e44a2b2b118868dc2abda
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 12:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівки рентгенівські та флюорографічні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-16-014285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ae1e304275b444a2a7947748a513e81e
Назва:
відповідь на поставлене питання №1
Дата опублікування:
18.10.2024 21:10
Опис:
На сьогоднішній день відсутні будь-які вимоги нормативно-правового характеру, які б унормовували необхідність визначення замовниками очікуваної вартості предмета закупівлі, є лише примірна методика (наказ Мінекономіки від 18.02.2020 №275) що має рекомендаційний характер. Тож, держава надала змогу Замовникам самостійно визначати методику здійснення відповідного обґрунтування.
Закон України «Про ціни та ціноутворення» передбачає наявність вільних цін – тобто цін, що встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Товар визначений в Специфікації не входить до Національного переліку та до переліку лікарських засобів, що підлягають державному регулюванню. Також законодавство у сфері публічних закупівель не містить норм стосовно зберігання документів, а лише припис щодо зберігання інформації в електронній системі закупівель (за частиною 5 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі») тому я не робила скріншотів з сайтів при моніторингу ціни (в основному використовую https://prom.ua), з розісланих листів-запитів стосовно комерційних пропозиції отримала тільки три (додаю) від постачальників, переможців інших Закупівель. Розрахунок очікуваної вартості Закупівлі рентген-плівки провела порівнявши ціни з сайту, комерційних пропозицій, ціни з минулорічних Закупівель, ціни у інших замовників на платформі прозоро і виставила середню ціну на рентген плівку.
Номер:
4d9ec32a167b47eea65dff7ef469b30f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівки рентгенівські та флюорографічні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-16-014285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини не відхилено учасника-переможця фізичну особу-підприємця Лозенко Оксану Василівну (далі – ФОП Лозенко О.В.), відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей ?
Так, в пункті 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Додаток 1) до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений 02.10.2024.
Однак, учасником ФОП Лозенко О.В. не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bd120767f9764c74b9e438f4317e2241
Назва:
відповідь щодо запиатння №2
Дата опублікування:
18.10.2024 21:32
Опис:
Також було питання про ненадання вищевказаних довідок Постачальником відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Так, в пункті 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Додаток 1) до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
У своїй тендерній пропозиції Учасником було надано документи щодо відповідності запропонованого товару всім необхідним технічним характеристикам, а також документи щодо кваліфікації, в тому рахунку і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Окрім цього, Учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 п. 47 Особливостей через самостійне декларування під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагав документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених п. 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Відхилення пропозиції (лише з технічної помилки переможця), розірвання укладеного договору та відміна торгів (учасник був один) могло призвести до зупинки роботи рентген кабінету, виникненню перешкод в роботі проходження мед комісії (військово лікарської комісії) ТЦК, за зриву комплектації Збройних Сил України.
Номер:
716a5466b3104be9b5dc2ae9f4815734
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівки рентгенівські та флюорографічні)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-16-014285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 01.09.2024) (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Чому тендерна документація затверджена уповноваженою особою Замовника без врахування внесених змін до Особливостей, а саме, пункт 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не відповідає вимогам пункту пункту 47 Особливостей, пункт 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей, пункт 3 Додатка 1 до тендерної документації не відповідає вимогам пункту 47 Особливостей ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9a02b72f124d4a4abae19c792657c60b
Назва:
Щодо невідповідності тендерної документації затвердженої уповноваженою особою Замовника вимогам п. 17 та 47 Особливостей
Дата опублікування:
25.10.2024 12:00
Опис:
По суті поставленого питання, щодо невідповідності тендерної документації затвердженої уповноваженою особою Замовника вимогам п. 17 та 47 Особливостей повідомляємо наступне:
- Пункт 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не передбачає посилання на п. 47 Особливостей;
- У пункті 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» допущена технічна помилка у номері пункту: вказано «на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 41 Особливостей» замість «на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей», тому що у п. 41 відсутні підпункти.
- Пункт 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до Тендерної документації викладено без врахування змін, внесених ПКМУ № 382 від 02.04.2024 р., однак надання вказаної інформації ПЕРЕМОЖЦЕМ закупівлі не порушує його права, враховуючи, що вказану інформацію було подано у документах Учасника закупівлі для кваліфікації останнього.