-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нeпoвний aд'ювaнт Фpeйндa;Cepeдoвищe DMEM/F12;Дoбaвкa HAT;Poзчин пpиcтaн;6-тioгуaнiн;Poзчин Aккутaзи;Cepeдoвищe DMEM;Фeтaльнa бичaчa cиpoвaткa ;Фocфaтнo-coльoвий буфep;Poзчин тpипcин/EДТA;Protein G;Protein A;Пoлiклoнaльнi HRP-мiчeнi aнтитiлa кoзи дo coбaчих aнтитiл;Cepeдoвищe DMEM;Фeтaльнa бичaчa cиpoвaткa;Нaбip GoTaq Dye qPCR Master Mix;Нaбip NucleoSpin Virus RNA/DNA;Нaбip GoTaq Probe qPCR Master Mix;Нaбip GoTaq Probe 1-Step RT-qPCR System;Нaбip NucleoSpin Gel and PCR clean up;Нaбip Reverse Transcription System;Peaктив RNasin Plus RNase Inhibitor;Нaбip NucleoSpin RNA ;Нaбip PureLink Quick Gel Extraction & PCR Purification Combo Kit;Нaбip High Capacity cDNA Reverse Transcription Kit;Peaгeнт RiboLock RNase Inhibitor;Гуaнiдiн тioцiaнaт, ≥99 %;TBE Буфep;TBE Буфep;TBE Буфep;Aгapoзa;Peaгeнт Agarose;Aгapoзa;Aд'ювaнт Фpeйндa пoвний;Дoбaвкa HТ;L-Глютaмiну p-н;Poзчин ПEГ/ДМCO;Буфep для лiзиcу epитpoцитiв;Cиpoвaткa кpoвi кpoля, cтepильнa;Poзчин aккутaзи;Фeтaльнa бичaчa cиpoвaткa;Буфep DPBS;Cepeдoвищe ДМEМ;Poзчин 0,25%тpипcин/ EДТA ;Aнтибioтик Pen Strep;Aнтибioтик Amphotericin B
Торги не відбулися
2 060 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 300.00 UAH
Номер:
42e941afa416414caebfd54990c609c2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 15:36 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-09-16-014096-a, 16.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозиційвиконання Замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного науково-контрольного інституту біотехнології і штамів мікроорганізмів (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-16-017237-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.09.2024 №25/09, від 26.09.2024 №26/09 та від 25.10.2024 №25/10-1; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію стосовно оскарження рішення Замовника про визначення переможця тендеру (скарга UA-2024-09-16-014096-a.a1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 10.10.2024 №16656-р/пк-пз); тендерну пропозицію ТОВ «АЛСІ ЛТД» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (окрім питань та обставин, які були предметом розгляду Органом оскарження опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 №25/10-1.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги і прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення №16656-р/пк-пз від 10.10.2024), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено, зокрема, суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури.
Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Відповідно до статті 22 Господарського кодексу України суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Під час моніторингу, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), Замовником надано відповідь, у якій, зокрема, зазначено, що він не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, який отримує бюджетні призначення на здійснення цієї закупівлі (закупівля здійснюється за рахунок коштів, які отримані від здійснення господарчої діяльності), а також відноситься до державних підприємств, створених з метою отримання прибутку як самостійний конкурентний суб'єкт господарювання, тому обов’язкового оприлюднення на власному веб-сайті закупівель за кошти, що не є бюджетними призначеннями, не здійснюється.
Водночас, Постановою КМУ №710 визначено вимогу щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів (без зазначення яких саме, зокрема – бюджетних).
Аналізом наявної у публічному доступі інформації в Єдиному державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що Замовник є державним підприємством, заснованим Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також, відповідно до даних офіційного сайту Фонду державного майна України (джерело інформації: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html), Замовника (Державний науково-контрольний інститут біотехнології і штамів мікроорганізмів) включено до Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків).
Таким чином, Замовником (як суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2024-09-16-014096-a шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління Замовником як суб’єктом господарювання державного сектору економіки, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Період усунення порушень:
11.11.2024 18:10 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.11.2024 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником здійснено заходи:
- проведено роз’яснювальну роботу щодо зауважень виявлених Західним офісом Державної аудиторської служби:
- проведено навчання викладачем через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus, за напрямком Публічні закупівлі: від теорії до практики, в обсязі 30 годин
- з 18.11 по 27.11.2024 заплановано додаткове навчання з питань публічних закупівель Уповноваженою особою щодо недопущення порушень в подальшому в Академії Радник.
Дата публікації звіту:
14.11.2024 17:16
Запити/Пояснення
Номер:
79fd655f9ba04dcf8fb5872f36b1497a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-16-014096-a, яка проводилась Державним науково-контрольним інститутом біотехнології і штамів мікроорганізмів (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
.
Номер:
5b9860259e294345afed4a8bc90fcf41
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 17:15
Опис:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Планування та проведення закупівель здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахування постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, як це визначено Законом України «Про публічні закупівлі», а також належного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Наявність потреби відбувається на підставі службових записок від керівників підрозділів, де надається опис характеристик предмета закупівлі, кількісні характеристики предмета закупівлі, та посилання на веб сайти виробників, які пропонують товар, що є предметом закупівлі. Аналіз та перевірка відбувається шляхом перегляду сайтів виробників товару, та під час здійснення цієї закупівлі проаналізовано сайти наступних виробників:
https://alt.ua/products-ua
https://apk.hlr.ua/materials/
https://biotestlab.shop/biotestlab
http://www.realab.kiev.ua/products/honeywell
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова), з метою ефективного та раціонального використання, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовник не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки якій отримує бюджетні призначення на здійснення цієї закупівлі. Закупівля здійснюється за рахунок коштів, які отримані від здійснення господарчої діяльності. Слід зазначити, що Заомвник відностится до держваних підприємств, створених з метою отримання прибутку як самостійний конкурентний суб'єкт господарювання. Тому обов’язкового оприлюднення на власному веб-сайті, закупівель за кошти, що не є бюджетними призначеннями, не здійснюється.