-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область,Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1.Коригування
Завершена
14 345 716.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 728.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 728.58 UAH
Номер:
12bd955458964caa98974484596dc83f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 12:07 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 85-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-16-011844-a 16.09.2024 RISK sas 24-3-2-1
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Ясногірського ліцею Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-09-16-012849-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи №42 від 27.09.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Західметал» (далі – ТОВ «Західметал») в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Юкесон Груп» (далі - ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон Груп»), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника №44 від 11.10.2024 та №45 від 17.10.2024; повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2024; Договір про закупівлю від 18.10.2024 №20; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.11.2024.
Період усунення порушень:
13.11.2024 15:31 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
e1c7f46519f3422b9313c441b57df333
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.10.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область,Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1.Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-16-011844-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d20dc51bb3d8452cb1b5991da7c8f8a7
Назва:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 11:38
Опис:
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з надання пояснення
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Ясногірський ліцей Вирівської сільської ради надає пояснення затребувані запитом по проведеному моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області по закупівлі UA-2024-09-16-011844-a, а саме:
З приводу надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі з посиланням на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що Замовник визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, на підставі розрахунків з робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1.Коригування». Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено виключно категорії замовників, які мають обов’язок виконувати відповідні норми, а саме: головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єкти господарювання державного сектору економіки, в свою чергу вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів.