• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Кам’яна сіль (Сіль технічна)

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер: 12d3955eb81f44cba4fad445f81275c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-25-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 25.11.2024 12:07 - 17.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2024 № 70-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.11.2024 №70-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-09-16-011558-a від 16.09.2024 -дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2024 за №29, та із змінами від 17.09.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА» (далі - ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛТ ІНДАСТРІ» (далі- ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС» (далі-ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ «АРІСТА» (далі ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ «АРІСТА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТ ТРЕЙДИНГ» (далі-ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Ресурс Транс Груп» (далі- ТОВ «Ресурс Транс Груп»), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 30.09.2024 за №29-1, 15.10.2024,1510,2024 за №29-2, 21.10.2024, 21.10.2024 за №29-3, 28.10.2024, 29.10.2024 за №29-4,18.11.2024,19.11.2024, 20.11.2024 за №29-5, вимоги про усунення невідповідностей у пропозиціях ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ «АРІСТА», ТОВ «РОСТ ТРЕЙДИНГ», ТОВ «Ресурс Транс Груп», повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2024 року, договір від 27.11.2024 за №52-ВТ/24, додаткова угода до договору від 27.11.2024, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 27.11.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 16.12.2024 11:43 - 20.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2024 11:43

Запити/Пояснення