-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Крани сталеві кульові (код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Завершена
1 009 839.60
UAH з ПДВ
Номер:
6cb6e48fb233493e8843099a1386ece8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-08-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 19:32 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2024 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2024 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-09-16-008530-a 16.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківської філії Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.09.2024, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.10.2024 року.
Період усунення порушень:
30.10.2024 21:07 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 21:07
Запити/Пояснення
Номер:
73e6a99f1a164a98a1115ada3a97e041
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2024 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів Крани сталеві кульові (код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої), очікуваною вартістю 1 009 839,60 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-16-008530-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ "ОЛБРІЗСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 23392043), з яким укладений договір?
3. Відповідно до Звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель UA-2024-09-16-008530-a, видом пердмету закупівлі є товар. Згідно з п. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, з деяких підстав. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав визначених в п. 13 Закону для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
4. Відповідно до п. 13 Особливостей, обґрунтування готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа.
Чому Замовником не оприлюднено обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
165624cb641249b6b534c0a53e40226d
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.10.2024 15:56
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовником відповідно до п.п.11 п.1 статті 1 Закону є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" в особі Харківської філії Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" (далі – Товариство) не відповідає критеріям, визначеним у статті 2 Закону, тобто не є замовником в розумінні Закону. Товариство здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг керуючись, зокрема, Регламентом взаємодії структурних та відокремлених підрозділів Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» затвердженого наказом від 06.06.2023 року № 106/103-1-2023 (далі –Регламент) та внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами.
Незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до пункту З8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Товариство вирішило надати запитувану інформацію (яка буде завантажена в електронну систему закупівель разом з цим поясненням) на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, проте не за бюджетні призначення, оскільки здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг власними коштами, отриманими в результаті господарської діяльності. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на підставі технічної специфікації ініціатора закупівлі для виконання інвестиційної програми та Плану розвитку газорозподільних систем на 2024-2033 роки газорозподільного підприємства ТОВ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ", затверджених НКРЕКП від 27.12.2023 №2529.
ТОВ "ОЛБРІЗСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 23392043) є виробником товару, що закупається, тому було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну серед інших потенційних контрагентів ,що визначено, керуючись, порядком розрахунку очікуваної вартості товарів, робіт та послуг, який є додатком до Регламенту.
Оскільки Товариство не є замовником в розумінні Закону, закупівля Кранів сталевих кульових (код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) була здійснена на підставі наказу по підприємству від 26.07.2024 року № 251/15.1-2024 без використання електронної системи закупівель для підготовки, в тому числі, до опалювального сезону 2024-25 років із дотриманням принципів здійснення закупівель.
Товариство при здійсненні закупівлі товарів, робіт та послуг керується внутрішніми нормативними та організаційно-розпорядчими документами, якими не передбачено оприлюднення обгрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника.