• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом папіломи людини, 9-валентна (Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52, 58))

Завершена

7 013 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 130.00 UAH
Номер: ebdadd0416da48f593ebf4c6db9baf4f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.10.2024 17:12 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2024 Одеса № 204 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК   Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.10.2024 № 204 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 9 UA-2024-09-16-006856-a 16.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 309-91-31, kovalenko.o.v1981@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Дитяча міська поліклініка № 6» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.09.2024 № 16, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Апофарм» (далі – ТОВ «Апофарм»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Апофарм» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «Апофарм» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.09.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.09.2024, договір від 07.10.2024 № 2026 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2024, додаткову угоду від 07.10.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 24.10.2024 через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 3 Додатка № 2 «Медико-технічні вимоги. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за ДК 021- 2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція. Вакцина для профілактики захворювань, що викликаються вірусом папіломи людини, 9-валентна (Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52, 58))» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: оригінал листа авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та якісними характеристиками, визначеними цією документацією. Авторизаційний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора. Учасник ТОВ «Апофарм» у складі тендерної пропозиції не надав вищезазначений документ. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 про обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Апофарм» вимогам ТД Замовника при наявності вищезазначених невідповідностей його тендерної пропозиції таким вимогам, Замовник 24.10.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що уповноваженою особою Замовника визнається порушення перевірки документів Учасника, та не виявлення відсутності у пропозиції учасника документу, який мав би свідчити про своєчасну поставку вакцини належної якості, також у наступних закупівлях уповноважена особа зобов’язується більш ретельно перевіряти документацію учасників та не допускати помилок при проведенні процедур закупівель. Надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Апофарм» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.09.2024). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Апофарм» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «Апофарм» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо надання учасником оригінала листа авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів із строками придатності та якісними характеристиками, визначеними цією документацією. Авторизаційний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу з боку виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора, відповідно до вимог ТД Замовника.
Період усунення порушень: 30.10.2024 15:29 - 14.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2024 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок моніторингу ID UA-M-2024-10-14-000068 виконано, видано відповідний наказ.
Дата публікації звіту: 01.11.2024 13:57

Запити/Пояснення