-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, будинок 33)
Завершена
137 330 986.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 373 309.87 UAH
мін. крок: 1% або 1 373 309.87 UAH
Номер:
bd3317b1f57540b888ef7e2d07221c14
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 15:55 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.10.2024 № 182
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2024 № 182
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2024-09-13-011239-a 13.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» встановлено порушення вимог статті 5 та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 4 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 13.09.2024 року № 73), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.09.2024, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» (далі – ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1»), протокол розкриття тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2024 №89, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024, договір від 17.10.2024 № 463 з додатковою угодою, пояснення Замовника від 17.10.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» встановлено, що Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується.
Відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції кошторисної документації (файл «41.Локальні кошториси.pdf» стор 54), Учасник пропонує дизель-генераторну установку відкритого типу SDMO K27.
При цьому, сертифікат щодо виробника саме цієї генераторної установки у складі тендерної пропозиції ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» відсутній.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовником в інформації та документах на запит органу державного фінансового контролю 17.10.2024 надано пояснення наступного змісту: «Тендерна пропозиція учасника містить вищезазначений сертифікат (додається).»
Однак, в доданому файлі (файл «Дизель-генератор Сертифікати з перекладом» надано сертифікат менеджменту якості ISO9001:2015 від 14.07.2012 №12010996 щодо AT «AKSA JENERATOR SANAYI A.S.» (Axca Женератор Санайі А.Ш.).
Отже, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки учасником ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» не надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника саме запропонованої дизель-генераторної установки відкритого типу SDMO K27, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, моніторингом розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» встановлено, що Додатком 3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачена вимога надати договірну ціну. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Пунктом 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Відповідно до пункту 5.2 Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси.
Згідно з Додатком 30 до Настанови договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.»».
Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20___ році. Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.», що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовником в інформації та документах на запит органу державного фінансового контролю 17.10.2024 надано пояснення насупного змісту: «Дійсно Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20___ році. Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.»
Дане зауваження є не суттєвим а саме: не впливає на технічні та якісні показники Закупівлі, а також не веде до зміни вартості цінової пропозоції, а вимоги до оформлення Договірної ціни згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, буде враховано при підписанні Договору».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог Додатку 3 до тендерної документації Замовника, оскільки в залежності від дати відбувається коливання ціни на ринку та як наслідок визначення поточної ціни впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводить до її спотворення та / або стосується характеристики предмета закупівлі. Крім того, Договірна ціна, що наведена в Додатку 1 до Договору від 17.10.2024 № 463 та оприлюднена Замовником разом із Договором не містить не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.».
Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД – 1» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень:
04.11.2024 22:28 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 22:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-10-14-000046 закупівлі за кодом ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, будинок 33), а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Крім того, Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області, керуючись ст.ст. 147-152 Кодексу законів про працю України, уповноважену особу з організації публічних закупівель притягнуто до відповідальності у вигляді догани відповідно до Наказу Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області № 315 від 05 листопада 2024 року.
Дата публікації звіту:
08.11.2024 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
329e4ad7415542f48e0c9af96314a615
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 06:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, будинок 33)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-13-011239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Додатком 1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановлена вимога надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується.
Учасник пропонує дизель-генератор SDMO K27, сертифікат щодо виробника якого відсутній.
Чому Замовник не виявив зазначену невідповідність?
4. На підставі яких документів тендерної пропозиції учасника Замовник пересвідчився в тому, що дизель-генератор контейнерного виконання SDMO K27, який планувався до монтажу під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, має ступінь локалізації виробництва не нижче 20 %.
5. Сертифікат на теплообмінник наданий у складі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ надано на іноземній мові без перекладу.
Чому Замовник не виявив зазначену невідповідність?
6.Додатком 3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачена вимога надати договірну ціну. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси.
Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.»».
Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20___ році. Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.»
Чому Замовник не виявив зазначену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dc8851757b074632bf4d62a0a897ff2d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.10.2024 15:45
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, будинок 33)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-13-011239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23
Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Панютинський ліцей» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, смт. Панютине, вулиця Миру, будинок 33) проводилося відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом від 27.12.2023 № 231221-06/А (додається) з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://prmlozova.wixsite.com/my-site-7/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F
3. Додатком 1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановлена вимога надати у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується. Тендерна пропозиція учасника містить вищезазначений сертифікат (додається).
4. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10.
5.У складі тендерної пропозицій учасника надано сертифікати за № UA.TR.089.0330.04-23 та № UA.TR.089.1207.03-21 українською мовою (додається).
6. Додатком 3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачена вимога надати договірну ціну. При цьому, визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Поряд з цим, пунктом 3.6 Настанови передбачено, що в інвесторській кошторисній документації зазначається дата, станом на яку приймаються поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси. Згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова) договірна ціна має містити інформацію, зокрема щодо «Складена в поточних цінах станом на «__» ________ 20__р.»».
Дійсно Учасник надав Договірну ціну, що не містить інформацію, визначену Додатком 30 до Настанови №281, а саме: «що здійснюється в 20___ році. Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р.»
Дане зауваження є не суттєвим а саме: не впливає на технічні та якісні показники Закупівлі, а також не веде до зміни вартості цінової пропозоції, а вимоги до оформлення Договірної ціни згідно з Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, буде враховано при підписанні Договору.