• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт інженерних мереж та облаштування безбар'єрного доступу до *****, в/м №**, м.Львів, вул.****

Завершена

7 025 403.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 127.02 UAH
Номер: 11604546559d44e5b1e586139155337b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.10.2024 16:08 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2024 № 237 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 № 237. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-09-13-011230-a, 13.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХК «ІСУ», визначення його переможцем тендеру та укладення договору встановлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м.Львова (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-09-12-009928-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.10.2024 №148 та від 08.10.2024 №155; тендерну пропозицію ТОВ «В.Ф.Ф.» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «Холдингова компанія «ІСУ» (далі – ТОВ «ХК «ІСУ»); оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ХК «ІСУ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; оприлюднену вимогу про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі (вимога учасника ТОВ «В.Ф.Ф.» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХК «ІСУ») та відповідь Замовника на таку вимогу; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ХК «ІСУ» як переможцем тендеру документи; договір від 15.10.2024 №813; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Одночасно, відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що у розділі 2 Додатку №5 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Однак, у тендерній документації Замовника (у розділі 2 Додатку №5) сам перелік документів та/або інформації, які повинен подати переможець процедури закупівлі для підтвердження права підпису договору про закупівлю (наприклад: наказ про призначення особи та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника, тощо) відсутній. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. У пункті 2 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника зазначено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Отже, Замовником самостійно у тендерній документації визначено, що на тендерну пропозицію учасника повинен бути накладений саме кваліфікований електронний підпис. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» зі змінами (далі Закон – №2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб електронного підпису чи печатки – апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. За нормами частини першої статті 19 Закону №2155-VIII засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки за допомогою відповідних технічних та процедурних засобів повинні забезпечувати: надійний рівень конфіденційності особистих ключів під час їх генерації, зберігання та створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки; належний рівень унікальності пари ключів, які вони генерують; надійний рівень неможливості обчислення значення особистого ключа на основі відкритої інформації та надійний захист кваліфікованого електронного підпису чи печатки від підроблення шляхом використання наявних на даний момент технологій; можливість надійного захисту підписувачем чи створювачем (уповноваженим представником створювача) електронної печатки особистого ключа від використання іншими особами. Згідно з нормами частини другої статті 18 Закону №2155-VIII у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки дійсність таких підпису чи печатки підтверджується, за умови, зокрема, використання для створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону; підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Водночас, відповідно до пункту 59 частини першої статті 1 Закону №2155-VIII удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису Отже, законодавством, зокрема Законом №2155-VIII, розмежовано поняття кваліфікованого електронного підпису та удосконаленого електронного підпису за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ТОВ «ХК «ІСУ» електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію вказаного учасника накладено удосконалений електронний підпис, який з врахуванням норм Закону №2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Таким чином, учасником ТОВ «ХК «ІСУ» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 2 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника, вказаний учасник не відповідав встановленим вимогам відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. При цьому, з врахуванням наявності вищенаведеної невідповідності (накладення на тендерну пропозицію учасником УЕП, а не КЕП) та її невиявлення Замовником, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Замовником не розміщено, що суперечить нормам пункту 43 Особливостей №1178. Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХК «ІСУ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Згідно з вимогами розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: розрахунок ціни цінової пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно Додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова №281) та локальних кошторисів (Додаток 1 до Настанови №281) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. При цьому, кошторисні розрахунки необхідно виконувати згідно Настанови №281. Також, у розділі 4 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, обов'язкових платежів що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, прямі, загальновиробничі та інші втрати на будівництво ОБ’ЄКТУ, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, передбачених п.4.40. Настанови №281. До розрахунку ціни також входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам (субпідрядним організаціям). Відповідно до пункту 3.2 Проєкт договору, що міститься у Додатку №4 до тендерної документації, ціна договору визначена твердою. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «ХК «ІСУ» в складі тендерної пропозиції надано розрахунок Договірної ціни (файл – «22 Кошторис.pdf»), де зазначено вид договірної ціни: динамічна. При цьому, учасником в розрахунку договірної ціни та пояснювальній записці до договірної ціни враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4% (133 420,48 грн). Відповідно до визначень у пункті 1.2. розділу І Настанови №281 тверда договірна ціна – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором, а динамічна договірна ціна – кошторис, що підлягає уточненню уразі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Також, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Одночасно, відповідно до вимог пункту 5.31 розділу V Настанови №281 зазначені кошти за динамічної договірної ціни не враховуються, а за твердої договірної ціни враховуються в розмірі – до 1,5%. Як зазначено вище, учасником ТОВ «ХК «ІСУ» в договірній ціні та пояснювальній записці до неї враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4%. Таким чином, учасником ТОВ «ХК «ІСУ» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни не у відповідності до Настанови №281, чим недотримано вимог розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що оскільки п.3.2 Проєкту договору (Додаток №4 до тендерної документації) вказує, що тип договірної ціни – тверда, підрядником було помилково вказано тип договірної ціни динамічна, дана невідповідність не призвела до ніяких наслідків, оскільки була вчасно виявлена, із ТОВ «ХК «ІСУ» 12.11.2024 підписано додаткову угоду на виправлення технічної помилки. Також, у вищевказаному поясненні зазначено, що після проведення аукціону та перед розглядом пропозицій учасників, Замовником було переглянута проектна документація (робочий проект об’єкта будівництва), за яким складався кошторис на виконання будівельних робіт та було знайдено ряд невідповідностей проектних рішень, запроектованих проектною організацією, щодо завдання на проектування складеного Замовником, а також строк виконання робіт згідно тендерної документації становив до 20.12.2024, що відповідає 2,5 місяцям від запланованого початку виконання робіт, у зв’язку з тим, що об’єкт будівництва стратегічно важливий і скасування тендеру призвело б до затягування строків виконання робіт ще на місяць, що є не допустимим, Замовником було прийнято рішення, що ризики при короткостроковому будівництві є недоцільним використанням бюджетних коштів, і тому при підписанні договору будуть відкориговані до 0%, та не будуть розглядатися при аналізі тендерних пропозицій всіх учасників. Проте, наведена інформація у поясненні Замовника не спростовує недотримання ТОВ «ХК «ІСУ» як учасником процедури закупівлі вимог розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника при поданні тендерної пропозиції. Слід зазначити, що відповідно до норм частини першої статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником; тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Замовником за досліджуваною процедурою закупівлі у тендерній документації (розділ 4 Додатку№1) самостійно визначено, що учасник повинен визначити вартість пропонованих ним робіт з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі кошти на покриття ризиків, а також що кошторисні розрахунки учасник повинен виконати згідно Настанови №281. Таким чином, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХК «ІСУ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Крім того моніторингом встановлено, що за умовами пункту 3.2 укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору підряду від 15.10.2024 №813 (далі – Договір №813) ціна договору визначена твердою, водночас у Додатку №1 (Договірна ціна) до Договору №813 вказано вид договірної ціни: динамічна. У наданому під час моніторингу поясненні на запит Західного офісу Держаудитслужби (щодо причин невідповідності виду договірної ціни у пункті 3.2 та у Додатку №1 (Договірна ціна) до Договору №813) Замовником зазначено, що із ТОВ «ХК «ІСУ» 12.11.2024 підписано додаткову угоду на виправлення технічної помилки. Проте, до вищевказаного пояснення Замовником згадувану у ньому додаткову угоду не надано, станом на час завершення моніторингу в електронній системі закупівель відсутня інформація про укладення додаткової угоди до Договору №813. Відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 відповідні підстави наведені стосовно керівника переможця процедури закупівлі. Відповідно до пунктів 2 та 3 таблиці Додатку №5 (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації переможець на підтвердження відсутності підстав зазначених у підпунктах 6, 12 Особливостей №1178 повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «ХК «ІСУ» як переможцем тендеру надано (оприлюднено в електронній системі закупівель) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (файл - vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-10-09.zip) щодо заступника директора товариства (Рудий Роман Любомирович), тоді як директором вказаного товариства є Рудий Ігор Любомирович (відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Крім того, у відповідності до пункту 47 Особливостей №1178 ТОВ «ХК «ІСУ» як переможцем тендеру надано (оприлюднено в електронній системі закупівель) інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (файл - Довідка.zip) щодо заступника директора товариства (Рудий Роман Любомирович), а не директора вказаного товариства - Рудого Ігоря Любомировича (відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ХК «ІСУ», а укладено з ним договір від 15.10.2024 №813.
Період усунення порушень: 15.11.2024 16:22 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2024 16:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Квартирно-експлуатаційним відділом міста Львова направлено ТОВ «Холдингова компанія «ІСУ» повідомлення про намір дострокового розірвання договору підряду №813 від 15.10.2024р. відповідно до ст.651 Цивільного кодексу України за згодою сторін. У відповідь на дане звернення ТОВ «Холдингова компанія «ІСУ» 22.11.2024р. надала до КЕВ м. Львова додаткову угоду про розірвання договору-підряду, яку буде оприлюднено в системі протягом трьох робочих днів згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 22.11.2024 16:11

Запити/Пояснення