-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крани кульові, засувки, клапани
Завершена
3 670 527.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 705.27 UAH
мін. крок: 1% або 36 705.27 UAH
Номер:
7b7853dc915a4c84bd83aa4186f8c055
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 16:09 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 28-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.11.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-09-13-010906-a 13.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови №710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Вишнівськтеплоенерго» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 13.09.2024 №85; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРКОМТРЕЙДІНГ»(далі – ТОВ«УКРКОМТРЕЙДІНГ»);протокол уповноваженої особи про визначення учасника переможцем від 01.10.2024 №95; повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2024; договір поставки від 10.10.2024 №10 на суму 3 660 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «УКРКОМТРЕЙДІНГ» (далі – Договір), пояснення на запит органу державного фінансового контролю (із долученими документами) Замовника від 08.11.2024, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.11.2024 12:05 - 21.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
405f819e670843c5bf2bf1da5b5bd56f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.11.2024 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Крани кульові, засувки, клапани» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-13-010906-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
3bdc55b7de80437aa62c62dc88710d3e
Назва:
Пояснення на запит від 05.11.2024 року у межах проведення моніторингу закупівлі за ID:№UA-2024-09-13-010906-a
Дата опублікування:
08.11.2024 14:56
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на запит у межах проведення моніторингу закупівлі опублікованого 04.11.2024 року за предметом закупівлі «Крани кульові, засувки, клапани» ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої ID:№UA-2024-09-13-010906-a надає наступні пояснення:
По першому питанню:
Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення по першому питанню:
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог законодавства відповідно до потреб замовника для забезпечення діяльності комунального підприємства; комплексного обслуговування системи централізованого гарячого водопостачання та теплопостачання; підтримки в належному технічно справному стані систем та мереж теплозабезпечення; підготовки об’єктів критичної інфраструктури до роботи в осінньо-зимовий період; зменшення теплових втрат в мережах; підвищення надійності системи теплозабезпечення міста в цілому.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреб з урахуванням досвіду експлуатації замовником подібної арматури трубопровідної.
Визначення очікуваної вартості закупівлі проведено у відповідності до підпункту 3 пункту 1 розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом МРЕТСГУ від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме методом порівняння ринкових цін, через визначення середньоарифметичного значення серед цінових пропозицій, прайс-листів, рахунків отриманих від постачальників/виробників/потенційних учасників. Скан.копіїї відповідних документів містяться в додатку до цього пояснення (Файл «Скан.інформ. по оцінці ринку.pdf»)
По другому питанню:
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення по другому питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту у замовника.
Посилання: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8721-16.html