-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 код 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури («Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Придбання КРУЕ 330 кВ)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Завершена
480 179 062.51
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400 896.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400 896.00 UAH
Номер:
c814cd1fe73e4e43a98440212b30fcab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 17:20 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2024 №93-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.11.2024 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-09-13-010125-a, 13.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Enkom a.s. установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2024 року №591-24 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 19 та 24 вересня 2024 року, відповіді на звернення від 24 та 27 вересня 2024 року, тендерну пропозицію Enkom a.s., протокольне рішення уповноваженої особи від 08 жовтня 2024 року №211/2024/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір поставки від 30 жовтня 2024 року №24020-SM-244884-OSH (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15, 19, 20 та 22 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку №5 та Додатку №6 тендерної документації.
Відповідно до таблиці розділу 2 «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку №5 до тендерної документації, Замовником визначено, що у позиціях 2.17 «Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків» та 2.18 «Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу» учасником заповнюються значення параметрів обладнання, що пропонується ним до постачання із зазначенням моделі, типу, кількості, технічних характеристик та значенням параметрів до обладнання, що поставляється (**** примітка).
На виконання вищевказаної вимоги учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію у формі таблиці розділу 2. «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку №5 до тендерної документації (файл.«2024_Пропозиція Enkom a.s.pdf.» стор. 101-109), у якій у позиції 2.17 «Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків» зазначено: балон 48 кг – 1 шт., натомість, не вказано його модель, тип та технічні характеристики. Також, у позиції 2.18 «Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу» учасником Enkom a.s. зазначено: реле контролю живлення змінного струму – 2 шт; реле контролю живлення постійного струму – 5 шт; контрольна лампа для індикатора модуля КРУЕ – 3 шт; селекторний перемикач для модуля КРУЕ – 2 шт; мініатюрний вимикач для модуля КРУЕ – 2 шт; люмінесцентна лампа – 1 шт; клемна колодка – 30 шт., при цьому, не зазначено: модель, тип, параметри та технічні характеристики вищевказаного обладнання, чим не дотримано умови таблиці розділу 2. «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку 5 тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15 листопада 2024 року (далі – Управління) про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив: «На виконання вимог п.2.1. Таблиці №4 Додатка №1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції надана технічна специфікація, яка містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до приміток додатка №5 тендерної документації ****Модель, тип, кількість, технічні характеристики та значення параметру визначає учасник відповідно до обладнання, що поставляється. В підпункті 2.17 таблиці розділу 2 технічної специфікації учасник визначив Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків Балон 48кг – 1шт. відповідно до обладнання, що поставляється. В підпункті 2.18 таблиці розділу 2 технічної специфікації учасник визначив Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу – Реле контролю живлення змінного струму: 2шт.; - Реле контролю живлення постійного струму: 5шт.; - Контрольна лампа для індикаторів модуля КРУЕ: 3шт.; - Селекторний перемикач для модуля КРУЕ: 2шт.; - Мініатюрний вимикач для модуля КРУЕ: 2шт.; - Люмінесцентна лампа: 1шт.; - Клемна колодка: 30шт. відповідно до обладнання, що поставляється. Також в складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі на вимогу пункту 2.2. таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації надав Паспорт на Комплектну розподільну установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ, моделі HSG-426A, виданий виробником обладнання Hyosung Heavy Industries Corporation, який підтверджує, що інформація зазначена учасником в підпунктах 2.17, 2.18 таблиці розділу 2 технічної специфікації відповідає обладнанню, що поставляється».
Водночас, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення, оскільки у позиціях 2.17 «Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків» та 2.18 «Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу», а також у Паспорті на комплектну розподільну установку на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ, моделі HSG-426A, виданий виробником обладнання Hyosung Heavy Industries Corporation відсутня інформація щодо моделі, типу, а також технічних характеристик із зазначенням параметрів обладнання, що поставляється учасником.
Окрім того, установлено, що відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункту 4.1 пункту 4 таблиці №3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 14 405 300,00 грн (чотирнадцять мільйонів чотириста п'ять тисяч триста гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та містити у реквізитах гарантії, зокрема: адресу електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи.
На виконання вищевказаної вимоги, учасником Enkom a.s. у складі тендерної пропозиції надано Страхову гарантію №80860 (дата видачі: 01 жовтня 2024 року) (файл.«Гарантія №80860 грн. rar»), яка видана Акціонерним товариством «Страхова компанія «ББС ІНШУРАНС», яке є гарантом.
Однак, зміст Страхової гарантії №80860 наданою учасником Enkom a.s. не відповідає вимогам наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (далі – Наказ №2628), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року №275/35897, в частині відсутності в Страховій гарантії №80860 такого реквізиту, як: адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункту 4.1 пункту 4 таблиці №3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації Замовника.
На запит Управління від 19 листопада 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив, що «Надана Учасником страхова гарантія (далі – Гарантія), відповідає встановленим вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з огляду на таке. На виконання вимог п. 4.1. Таблиці № 3 Додатка № 1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надана страхова гарантія № 80860 від 01.10.2024 (файл. «Гарантія №80860 грн. rar»), що видана АТ «Страхова компанія «ББС Іншуранс» (далі – Гарант). Страхова гарантія містить в собі посилання, що цю гарантію укладено відповідно до Закону України «Про страхування» на підставі діючої ліцензії Страховика на здійснення діяльності зі страхування від 23.04.2024р. (https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000035380) та Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами», що розміщені за посиланням https://bbs.ua/liability-insurance-conditions/ за класом страхування 13. Отже Гарантія надана учасником процедури закупівлі, як забезпечення тендерної пропозиції розглядається виключно в сукупності із загальними умовами страхового продукту. За вищезазначеним посиланнями https://bbs.ua/liability-insurance-conditions/, зокрема в пункті 13 Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» зазначено «Контактні дані Страховика для звернення Застрахованої особи/Страхувальника у разі настання події, що має ознаки страхового випадку на електронну пошту info@bbs.com.ua. Крім того, в пункті 15 Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» зазначено «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» приймає звернення споживачів фінансових послуг (в т.ч. скарги): на електронну пошту info@bbs.com.ua. Таким чином, в Гарантії, наданої учасником процедури закупівлі, як забезпечення тендерної пропозиції наявна електронна пошта Гаранта».
Водночас, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення, оскільки відповідно до пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом №2628, реквізити гарантії, визначені у Формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, є обов’язковими для складання гарантії.
Крім того, інформація наведена у поясненні Замовника містить відомості про ліцензію на здійснення страхової діяльності, відповідно до якої видається гарантія страховою організацією, що передбачено підпунктом 11 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом №2628. Також, за посиланням https://bbs.ua/liability-insurance-conditions містяться відомості про Загальні умови страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» (далі – Загальні умови), де у пункті 13 зазначено контактні дані Страховика для звернення Застрахованої особи/Страхувальника у разі настання події, що має ознаки страхового випадку», тоді як відповідно до підпункту 1 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом №2628, у реквізитах гарантії, щодо повного найменування гаранта, зазначається інформація, зокрема: адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи.
Слід зазначити, що пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При цьому, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Enkom a.s., не виявлено вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надано можливість учаснику Enkom a.s. їх усунути.
Період усунення порушень:
27.11.2024 17:00 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 17:00
Оскарження висновку в суді
Опис:
ПрАТ "Укргідроенерго" подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 27.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-13-010125-a.
Дата публікації:
09.12.2024 15:47
Дата відкриття провадження:
29.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 320/5433/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
3d8234e38d48468f96eceb3cc1f68b59
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектної розподільної установки на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330 кВ (ДК 021:2015: 31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-010125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3da8cb7bcee0481e8eadda940b8f9501
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 12.11.2024 згідно моніторингу № UA-M-2024-11-06-000032
Дата опублікування:
15.11.2024 14:10
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проекту 2023-КРУЕ-330-ТВ, розробленого Генпроектувальником (Технічні вимоги на поставку обладнання КРУЕ 330кВ) ПрАТ «УКРГІДРОПРОЕКТ».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведені Замовником у Додатках № 5, № 6 тендерної документації із детальним описом технічних і якісних характеристик обладнання та оприлюднені в електронній системі закупівель.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості:
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури («Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Придбання КРУЕ 330 кВ)», здійснювався на підставі проекту «Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу для захисту основного електротехнічного обладнання об’єкту критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури Дніпровської ГЕС, філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, бульвар Вінтера 1», розробленого проєктною організацією ПрАТ «Укргідропроект» та затвердженого наказом філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» від 15.12.2023 року № 341-н.
Розрахунок здійснено на підставі локального кошторису на придбання устаткування № 2-1-28/1768-30-00-К3 (02-002-002) з урахуванням транспортних, заготівельно-складських витрат та податку на додану вартість.
У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, відповідно до Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", НКРЕКП прийняла постанову від 26.03.2022 № 349 "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури", підпунктом 2) пункту 1 якої встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану, на веб сайтах ліцензіатів повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, зокрема щодо:
планів переміщення матеріально-технічних цінностей;
відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі;
кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства;
іншої інформації, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України.
Крім того згідно п/п 13.10 «Переліку відомостей, що становлять конфіденційну інформацію ПрАТ «Укргідроенерго», який являється додатком до «Положення про конфіденційну інформацію ПрАТ «Укргідроенерго», затвердженого рішенням Наглядової ради від 08.02.2023 (Протокол №1-2023) «Відомості про місця руйнування об’єктів та елементів інфраструктури Товариства внаслідок бойових дій, місць потрапляння снарядів, інформація щодо обсягу завданої шкоди та розміру збитків» відносяться до конфіденційної інформації ПрАТ «Укргідроенерго».
Також на виконання вимог наказу ПрАТ «Укргідроенерго» від 04.05.2022 р. № 108-Н інформація, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом не може бути розміщена в засобах масової інформації та на веб ресурсах ПрАТ «Укргідроенерго».
З огляду на зазначене, з метою забезпечення безпеки об’єктів критичної інфраструктури ПрАТ «Укргідроенерго» в умовах воєнного стану, вважаємо неможливим оприлюднення Замовником технічної та проектної документації в електронній системі закупівель.
З проектною документацією 2023-КРУЕ-330-ТВ, Державна аудиторська служба України може ознайомитися особисто в приміщенні ПрАТ «Укргідроенерго».
3. Посилання на сторінку вебсайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2024-09/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2024-09-13-010125-a.pdf
Додатки та підтверджуючі документи до пояснення:
1. Наказ від 15.12.2023 № 341-Н;
2. Кошторис № 2-1-28/1768-30-00-К3 (02-002-002);
3. Титульні листи з посиланням на проект 2023-КРУЕ-330-ТВ.
Номер:
e2b4b7b3862f4c618c49ee685b6f969b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектної розподільної установки на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ (ДК 021:2015: 31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-010125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1.З яких причин в тендерній документації, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2024 року №591-24, не зазначено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника трансформатора напруги (придбання якого передбачено замовником у технічній специфікації до предмета закупівлі), продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно із вимогами абз.1 пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року №861?
2. Яким чином учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, виконані вимоги підпункту 2.3 пункту 2 таблиці №3 «Інші вимоги до учасників, що вимагаються замовником» Додатку №1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації в частині надання декларації або декларації про відповідність або звіту або висновку або свідоцтва або сертифікату або сертифікату відповідності на товар/обладнання, яке зазначене в пункті 1 таблиці розділу 2 Додатка №5 тендерної документації, та в яких зазначена інформація про виробника товару/обладнання?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b85700b11e6e47f8982fb24793076309
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 14.11.2024 згідно моніторингу № UA-M-2024-11-06-000032
Дата опублікування:
19.11.2024 16:34
Опис:
1. З яких причин в тендерній документації, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2024 року №591-24, не зазначено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника трансформатора напруги (придбання якого передбачено замовником у технічній специфікації до предмета закупівлі), продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно із вимогами абз.1 пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861?:
Предмет закупівлі - це конкретний товар, робота або послуга, які планується закупити в рамках процедури закупівлі. Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок). Цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі з використанням показників цифр ДК 021:2015 та розглядає особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі № UA-2024-09-13-010125-a та відповідно до пункту 4.1 тендерної документації, яка затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2024 року № 591-24, предметом закупівлі є: «ДК 021:2015 код 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури («Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Придбання КРУЕ 330 кВ)». Конкретним предметом закупівлі, що зазначений в оголошені про проведення закупівлі є «Комплектна розподільна установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ. (1 комплект)».
У Додатку № 5 до тендерної документації наведена технічна специфікація, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, згідно якого предметом закупівлі є також «Комплектна розподільна установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ. (1 комплект)».
Перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженням ступенем локалізації здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного в підпункті 2 пункту 61 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Серед наведеного у Законі переліку товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, відсутній такий товар, як Комплектна розподільна установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ або аналогічний товар, який схожий по технічним характеристикам на предмет закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861, Замовник визначає вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку відповідно п. 61 підпункту 2 розділу Х Закону.
Дійсно, згідно Додатку № 5 тендерної документації, до складу комплектної розподільчої установки входять трансформатори напруги, які мають конструктивні особливості, але вони не є предметом закупівлі, та не є окремим цілісним виробом, а являються складовою комплектної розподільної установки. Отже вимога, щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника трансформатора напруги (технічні характеристики якого наведені у технічній специфікації), суперечить абзацу 1 пункту 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року Nº 861, оскільки предметом закупівлі є інший товар. Враховуючи зазначене позиція Замовника полягає у тому, що застосування локалізації до товару, який не підлягає цій вимозі є недоцільною та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель.
Крім того, учасником закупівлі, на вимогу п. 5.1. Додатка № 1 тендерної документації та на вимогу п. 1.4. Додатку № 6 тендерної документації надано відповідний сертифікат ISO 9001:2015 виробника обладнання КРУ (GIS), яка є комплектним пристроєм до складу якого входять трансформатори напруги.
2. Яким чином учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, виконані вимоги підпункту 2.3 пункту 2 таблиці №3 «Інші вимоги до учасників, що вимагаються замовником» Додатку №1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації в частині надання декларації або декларації про відповідність або звіту або висновку або свідоцтва або сертифікату або сертифікату відповідності на товар/обладнання, яке зазначене в пункті 1 таблиці розділу 2 Додатка № 5 тендерної документації, та в яких зазначена інформація про виробника товару/обладнання?
На виконання вимог п. 2.1. Таблиці № 4 Додатка № 1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції надана технічна специфікація, яка містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 1 технічної специфікації, учасником пропонується до постачання комплектна розподільна установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ (марка, модель HSG-426A), виробником якої є Hyosung Heavy Industries Corporation, країна походження обладнання – Республіка Корея.
У відповідності до вимог п. 2.3. Таблиці № 3 Додатка № 1 тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати декларацію або декларацію про відповідність або звіт або висновок або свідоцтво або сертифікат або сертифікат відповідності на товар/обладнання, яке зазначене в п. № 1 таблиці розділу 2 Додатка № 5 тендерної документації, та в яких зазначена інформація про виробника товару/обладнання.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції на (сторінка 116) надана «Декларація про походження товару» (вих. № HICO-DNIPROHPP330-02 від 19.09.2024), яка підтверджує, що виробником комплектної розподільної установки на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ, є – «Hyosung Heavy Industries Corporation».
Завод Hyosung Heavy Industries Corporation знаходиться за адресою: 171, Йондук-ро (Нае-дон), Сеонсан-гу, Чханвон-сі, Гьонсаннам-до, Республіка Корея, 51529.
Номер:
e27e0943e1fa46dcba7524e24d79e687
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектної розподільної установки на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ (ДК 021:2015: 31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-010125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, виконані умови примітки: **** «Модель, тип, кількість, технічні характеристики та значення параметру визначає учасник відповідно до обладнання, що поставляється» до таблиці розділу 2 «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку №5 тендерної документації, в частині зазначення моделі, типу, технічних характеристик, а також параметрів: балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків (підпункт 2.17); запчастин кіл управління (підпункт 2.18)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6581d6ce3bba45128c4e5b5a7a98dce3
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 15.11.2024 згідно моніторингу № UA-M-2024-11-06-000032
Дата опублікування:
20.11.2024 18:35
Опис:
Яким чином учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, виконані умови примітки: **** «Модель, тип, кількість, технічні характеристики та значення параметру визначає учасник відповідно до обладнання, що поставляється» до таблиці розділу 2 «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку № 5 тендерної документації, в частині зазначення моделі, типу, технічних характеристик, а також параметрів: балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків (підпункт 2.17); запчастин кіл управління (підпункт 2.18)?
На виконання вимог п. 2.1. Таблиці № 4 Додатка № 1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції надана технічна специфікація, яка містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до приміток додатка №5 тендерної документації ****Модель, тип, кількість, технічні характеристики та значення параметру визначає учасник відповідно до обладнання, що поставляється.
В підпункті 2.17 таблиці розділу 2 технічної специфікації учасник визначив Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків Балон 48кг – 1шт. відповідно до обладнання, що поставляється.
В підпункті 2.18 таблиці розділу 2 технічної специфікації учасник визначив Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу – Реле контролю живлення змінного струму: 2шт.; - Реле контролю живлення постійного струму: 5шт.; - Контрольна лампа для індикаторів модуля КРУЕ: 3шт.; - Селекторний перемикач для модуля КРУЕ: 2шт.; - Мініатюрний вимикач для модуля КРУЕ: 2шт.; - Люмінесцентна лампа: 1шт.; - Клемна колодка: 30шт. відповідно до обладнання, що поставляється.
Також в складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі на вимогу пункту 2.2. таблиці № 4 продовження додатка №1 тендерної документації надав Паспорт на Комплектну розподільну установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ, моделі HSG-426A, виданий виробником обладнання Hyosung Heavy Industries Corporation, який підтверджує, що інформація зазначена учасником в підпунктах 2.17, 2.18 таблиці розділу 2 технічної специфікації відповідає обладнанню, що поставляється.
Таким чином вважаємо, що учасник виконав вимоги замовника в повному обсязі.
Номер:
9199750d58c0469e863e2d64abe48a9b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектної розподільної установки на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ (ДК 021:2015: 31230000-7: Частини електророзподільної чи контрольної апаратури) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-010125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, виконані вимоги пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, умови, форма та зміст якого повинен відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та містити, у реквізитах гарантії, зокрема: адресу електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи? Оскільки, надана у складі тендерної пропозиції учасника Enkom a.s. страхова гарантія №80860 від 01 жовтня 2024 року (файл. «Гарантія №80860 грн. rar») не містить інформації щодо адреси електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
522a3ce2d82b427891512ddc94c97b4c
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 19.11.2024 згідно моніторингу № UA-M-2024-11-06-000032
Дата опублікування:
22.11.2024 15:28
Опис:
Яким чином учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, виконані вимоги пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації, в частині надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, умови, форма та зміст якого повинен відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та містити, у реквізитах гарантії, зокрема: адресу електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи?
Надана Учасником страхова гарантія (далі – Гарантія), відповідає встановленим вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з огляду на таке.
На виконання вимог п. 4.1. Таблиці № 3 Додатка № 1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надана страхова гарантія № 80860 від 01.10.2024 (файл. «Гарантія №80860 грн. rar»), що видана АТ «Страхова компанія «ББС Іншуранс» (далі – Гарант).
Страхова гарантія містить в собі посилання, що цю гарантію укладено відповідно до Закону України «Про страхування» на підставі діючої ліцензії Страховика на здійснення діяльності зі страхування від 23.04.2024р. (https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000035380 ) та Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами», що розміщені за посиланням https://bbs.ua/liability-insurance-conditions/ за класом страхування 13. Отже Гарантія надана учасником процедури закупівлі, як забезпечення тендерної пропозиції розглядається виключно в сукупності із загальними умовами страхового продукту.
За вищезазначеним посиланнями https://bbs.ua/liability-insurance-conditions/, зокрема в пункті 13 Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» зазначено «Контактні дані Страховика для звернення Застрахованої особи/Страхувальника у разі настання події, що має ознаки страхового випадку на електронну пошту info@bbs.com.ua. Крім того, в пункті 15 Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» зазначено «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» приймає звернення споживачів фінансових послуг (в т.ч. скарги): на електронну пошту info@bbs.com.ua. Таким чином, в Гарантії, наданої учасником процедури закупівлі, як забезпечення тендерної пропозиції наявна електронна пошта Гаранта.
Крім того, згідно відкритих даних, які розміщені в комплексній інформаційній системі Національного банку України, за посиланням https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewIMDetail/30000001100445 наявна така інформація щодо Гаранта: Повне найменування - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ББС ІНШУРАНС", тип НФП – страхова компанія, код ЄДРПОУ – 20344871, дата державної реєстрації юр. особи – 15.12.1993, адреса - 04050, Київ, Білоруська, буд. 3, телефон – (044) 2466722, е-mail- info@bbs.com.ua, веб сайт – www.bbs.ua, відомості про керівника - Красноруцький Петро Володимирович, інформація про види фінансових послуг, та інша інформація щодо Гаранта.
Враховуючи положення частини п'ятої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Таким чином, враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги Особливостей та положення Закону України «Про доступ до публічної інформації», забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії № 80860 від 1.10.2024, що надане Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідає вимогам Замовника та забезпечує відповідність Гарантії чинним вимогам законодавства.
Крім того, учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції до страхової гарантії № 80860 від 01.10.2024 додатково завантажений файл «Доки ББС 1.rar». Зазначений архів містить в собі наступні документи Гаранта: виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; витяг з єдиного реєстру фінансових установ; лист та протокол про зміну назви. У документах виписка з ЄДР та листі про зміну назви Гаранта чітко визначена електронна пошта Гаранта – info@bbs.com.ua, що дозволяють Замовнику чітко ідентифікувати його.
Аналогічної думки дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по рішенню № 20723-р/пк-пз від 22.12.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-21-009454-a). У зазначеному рішенні Комісія зазначає, що оформлення Пропозиції в наведений вище спосіб, а саме наявність інформації, яка вимагалася в інших документах, не впливає на зміст Пропозиції, а відтак не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Слід зазначити, що згідно з положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації, ключовою вимогою є надання достовірної та повної інформації, яка підтверджує дійсність і чинність Гарантії, а отже наданий пакет документів забезпечує таку відповідність, оскільки:
- страхова гарантія відповідає встановленим вимогам до її змісту;
- електронна пошта Гаранта підтверджена офіційними документами.
Враховуючи вищезазначене, страхова гарантія, що надана учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції, є такою, що повністю відповідає чинному законодавству та умовам тендерної документації.