• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 31230000-7 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури («Будівництво комплексної захисної споруди підземного типу філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго». Придбання КРУЕ 330 кВ)

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Завершена

480 179 062.51 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400 896.00 UAH
Номер: c814cd1fe73e4e43a98440212b30fcab
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.11.2024 17:20 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.11.2024 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06.11.2024 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-09-13-010125-a, 13.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Enkom a.s. установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2024 року №591-24 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 19 та 24 вересня 2024 року, відповіді на звернення від 24 та 27 вересня 2024 року, тендерну пропозицію Enkom a.s., протокольне рішення уповноваженої особи від 08 жовтня 2024 року №211/2024/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір поставки від 30 жовтня 2024 року №24020-SM-244884-OSH (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15, 19, 20 та 22 листопада 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку №5 та Додатку №6 тендерної документації. Відповідно до таблиці розділу 2 «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку №5 до тендерної документації, Замовником визначено, що у позиціях 2.17 «Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків» та 2.18 «Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу» учасником заповнюються значення параметрів обладнання, що пропонується ним до постачання із зазначенням моделі, типу, кількості, технічних характеристик та значенням параметрів до обладнання, що поставляється (**** примітка). На виконання вищевказаної вимоги учасником Enkom a.s., якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію у формі таблиці розділу 2. «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку №5 до тендерної документації (файл.«2024_Пропозиція Enkom a.s.pdf.» стор. 101-109), у якій у позиції 2.17 «Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків» зазначено: балон 48 кг – 1 шт., натомість, не вказано його модель, тип та технічні характеристики. Також, у позиції 2.18 «Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу» учасником Enkom a.s. зазначено: реле контролю живлення змінного струму – 2 шт; реле контролю живлення постійного струму – 5 шт; контрольна лампа для індикатора модуля КРУЕ – 3 шт; селекторний перемикач для модуля КРУЕ – 2 шт; мініатюрний вимикач для модуля КРУЕ – 2 шт; люмінесцентна лампа – 1 шт; клемна колодка – 30 шт., при цьому, не зазначено: модель, тип, параметри та технічні характеристики вищевказаного обладнання, чим не дотримано умови таблиці розділу 2. «Кількісні та технічні характеристики предмету закупівлі» Додатку 5 тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 15 листопада 2024 року (далі – Управління) про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив: «На виконання вимог п.2.1. Таблиці №4 Додатка №1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» у складі тендерної пропозиції надана технічна специфікація, яка містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до приміток додатка №5 тендерної документації ****Модель, тип, кількість, технічні характеристики та значення параметру визначає учасник відповідно до обладнання, що поставляється. В підпункті 2.17 таблиці розділу 2 технічної специфікації учасник визначив Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків Балон 48кг – 1шт. відповідно до обладнання, що поставляється. В підпункті 2.18 таблиці розділу 2 технічної специфікації учасник визначив Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу – Реле контролю живлення змінного струму: 2шт.; - Реле контролю живлення постійного струму: 5шт.; - Контрольна лампа для індикаторів модуля КРУЕ: 3шт.; - Селекторний перемикач для модуля КРУЕ: 2шт.; - Мініатюрний вимикач для модуля КРУЕ: 2шт.; - Люмінесцентна лампа: 1шт.; - Клемна колодка: 30шт. відповідно до обладнання, що поставляється. Також в складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі на вимогу пункту 2.2. таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації надав Паспорт на Комплектну розподільну установка на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ, моделі HSG-426A, виданий виробником обладнання Hyosung Heavy Industries Corporation, який підтверджує, що інформація зазначена учасником в підпунктах 2.17, 2.18 таблиці розділу 2 технічної специфікації відповідає обладнанню, що поставляється». Водночас, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення, оскільки у позиціях 2.17 «Комплект балонів з елегазом для дозаправки газових відсіків» та 2.18 «Необхідний перелік запчастин кіл управління, в об’ємі 10% від загальної кількості, але не менше одного кожного типу», а також у Паспорті на комплектну розподільну установку на 4 лінійних приєднання по схемі 330-9 пофазне виконання 330кВ, моделі HSG-426A, виданий виробником обладнання Hyosung Heavy Industries Corporation відсутня інформація щодо моделі, типу, а також технічних характеристик із зазначенням параметрів обладнання, що поставляється учасником. Окрім того, установлено, що відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункту 4.1 пункту 4 таблиці №3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 14 405 300,00 грн (чотирнадцять мільйонів чотириста п'ять тисяч триста гривень 00 копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 та містити у реквізитах гарантії, зокрема: адресу електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи. На виконання вищевказаної вимоги, учасником Enkom a.s. у складі тендерної пропозиції надано Страхову гарантію №80860 (дата видачі: 01 жовтня 2024 року) (файл.«Гарантія №80860 грн. rar»), яка видана Акціонерним товариством «Страхова компанія «ББС ІНШУРАНС», яке є гарантом. Однак, зміст Страхової гарантії №80860 наданою учасником Enkom a.s. не відповідає вимогам наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (далі – Наказ №2628), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року №275/35897, в частині відсутності в Страховій гарантії №80860 такого реквізиту, як: адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункту 4.1 пункту 4 таблиці №3 Додатку №1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. На запит Управління від 19 листопада 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив, що «Надана Учасником страхова гарантія (далі – Гарантія), відповідає встановленим вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з огляду на таке. На виконання вимог п. 4.1. Таблиці № 3 Додатка № 1 тендерної документації, учасником закупівлі «Enkom a.s.» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надана страхова гарантія № 80860 від 01.10.2024 (файл. «Гарантія №80860 грн. rar»), що видана АТ «Страхова компанія «ББС Іншуранс» (далі – Гарант). Страхова гарантія містить в собі посилання, що цю гарантію укладено відповідно до Закону України «Про страхування» на підставі діючої ліцензії Страховика на здійснення діяльності зі страхування від 23.04.2024р. (https://kis.bank.gov.ua/Home/SrchViewLic/20000035380) та Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами», що розміщені за посиланням https://bbs.ua/liability-insurance-conditions/ за класом страхування 13. Отже Гарантія надана учасником процедури закупівлі, як забезпечення тендерної пропозиції розглядається виключно в сукупності із загальними умовами страхового продукту. За вищезазначеним посиланнями https://bbs.ua/liability-insurance-conditions/, зокрема в пункті 13 Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» зазначено «Контактні дані Страховика для звернення Застрахованої особи/Страхувальника у разі настання події, що має ознаки страхового випадку на електронну пошту info@bbs.com.ua. Крім того, в пункті 15 Загальних умов страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» зазначено «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС» приймає звернення споживачів фінансових послуг (в т.ч. скарги): на електронну пошту info@bbs.com.ua. Таким чином, в Гарантії, наданої учасником процедури закупівлі, як забезпечення тендерної пропозиції наявна електронна пошта Гаранта». Водночас, надане Замовником пояснення не спростовує виявлене порушення, оскільки відповідно до пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом №2628, реквізити гарантії, визначені у Формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, є обов’язковими для складання гарантії. Крім того, інформація наведена у поясненні Замовника містить відомості про ліцензію на здійснення страхової діяльності, відповідно до якої видається гарантія страховою організацією, що передбачено підпунктом 11 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом №2628. Також, за посиланням https://bbs.ua/liability-insurance-conditions містяться відомості про Загальні умови страхового продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами» (далі – Загальні умови), де у пункті 13 зазначено контактні дані Страховика для звернення Застрахованої особи/Страхувальника у разі настання події, що має ознаки страхового випадку», тоді як відповідно до підпункту 1 пункту 4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом №2628, у реквізитах гарантії, щодо повного найменування гаранта, зазначається інформація, зокрема: адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи. Слід зазначити, що пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Enkom a.s., не виявлено вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надано можливість учаснику Enkom a.s. їх усунути.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:00 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:00

Оскарження висновку в суді

Опис: ПрАТ "Укргідроенерго" подано позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 27.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-13-010125-a.
Дата публікації: 09.12.2024 15:47
Дата відкриття провадження: 29.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: № 320/5433/25

Запити/Пояснення