-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області »
Завершена
1 733 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 669.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 669.00 UAH
Номер:
55b8af900e1d470ab30861215a6c7c53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
01.11.2024 15:24 - 23.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2024 № 296
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-09-13-006969-a 27.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2024 № 16198-р/пк-пз та від 18.10.2024 № 17079-р/пк-пз, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.09.2024 № 40 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2024 № 16198-р/пк-пз та від 18.10.2024 № 17079-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» від 30.10.2024 № 56 та повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024, договір про надання послуг від 12.11.2024 № 11/11, додаткову угоду від 15.11.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 05.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» з остаточною ціновою пропозицією 589 990,00 гривень та КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» з остаточною ціновою пропозицією 590 000,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» з остаточною ціновою пропозицією 590 000,00 гривень без ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Так, відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей №1178, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Вимогами абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178 встановлено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
При цьому, аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що Замовником 07.10.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації (файл: «протокол 47.pdf»), відповідно до якого:
«…1. Внести зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ 02.10.2024 №16198; 2. Продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозиції на 4 дні, а саме до 12 жовтня 2024 року. 3. Затвердити нову редакцію тендерної документації (Додаток 1) та перелік змін, що вносяться до тендерної документації (Додаток 2)…
Додатки:
Додаток 1 в одному примірнику на 32 аркушах.
Додаток 2 в одному примірнику на 1 аркуші.».
Поруч з тим, моніторингом установлено, що зміни, які внесено Замовником до тендерної документації, розміщено та відображено у новій редакції тендерної документації до її попередньої редакції в електронній системі закупівель 09.10.2024, а отже, з порушенням одноденного терміну з дати прийняття рішення про їх внесення (згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 07.10.2024 (файл: «протокол 47.pdf»), чим, відповідно, порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу установлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Натомість, Замовником у пунктах 1 та 6 Розділу ІІІ та у пункті 3 Розділу VI тендерної документації, установлено вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника, однак, зазначений перелік документів/інформації не оформлено в окремих додатках до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
27.11.2024 14:30 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з тим що порушення, які були виявлені Державною аудиторською службою не можливо усунути , оголошена догана уповноваженій особі, яою були допущені порушення.
Дата публікації звіту:
28.11.2024 11:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
02.12.2024 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
e2d852fc0e4849d6948f1123e1973ba8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
30e275d7d11746529d9d52d05cc66bbf
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
05.11.2024 15:53
Опис:
Томашівська сільська рада у Фастівському районі Київської області с.Томашівка ,щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області » за номером ID: UA-2024-09-13-006969-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Відкриті торги з особливостями були оголошені за предметом закупівлі Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області » відповідно до аналітичного звіту містобудівного моніторингу за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04054642/4c57411eef669bee4557c06cb1ff9b97.pdf
та рішення Томашівської сільської ради №04-51-VIII та №05-51-VIII від 19.07.2024 року.
Була оголошена закупівля на очікувану вартість, яка була визначена відповідно до наданих комерційних пропозицій за КЕКВ 2281 в сумі 1733,80 тис. грн. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі",який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до: постанови КМУ від 01.09.2021 «926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації»; Закону України «Про землеустрій», Постанови Кабінету Міністрів України від 01 вересня 2021 р. №926 пункт 6.23 та примітки 4 таблиці 6.1 ДБН Б.1.1-14:2021; таблиці 6.1 ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні»; Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних»;Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»;Наказу від 02.12.2016 р. за №509 «Про затвердження Порядку використання геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою»;Основним положенням створення топографічних планів масштабів 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 затверджених Головним управлінням геодезії, картографії та кадастру при кабінеті Міністрів України, та висуваються до топографічних планів масштабу 1:2000;Вимогами Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затверджена Наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 9 квітня 1998 р. N 56 із змінами. Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті замовника за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/tomashivska/news/1730728877/
Для підтвердження надаємо документи:
1.Рішення Томашівка
2.Рішення Дорогинка
3.Аналітичний звіт містобудівний моніторинг
4. Комерційні пропозиції