• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану с. Томашівка та с.Дорогинка Фастівського р-н Київської області »

Завершена

1 733 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 669.00 UAH
Номер: 55b8af900e1d470ab30861215a6c7c53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-01-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.11.2024 15:24 - 23.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.11.2024 № 296 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-09-13-006969-a 27.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2024 № 16198-р/пк-пз та від 18.10.2024 № 17079-р/пк-пз, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.09.2024 № 40 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2024 № 16198-р/пк-пз та від 18.10.2024 № 17079-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.10.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» від 30.10.2024 № 56 та повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2024, договір про надання послуг від 12.11.2024 № 11/11, додаткову угоду від 15.11.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 05.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» з остаточною ціновою пропозицією 589 990,00 гривень та КОНСОРЦІУМ «ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ» з остаточною ціновою пропозицією 590 000,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» з остаточною ціновою пропозицією 590 000,00 гривень без ПДВ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено наступне. Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Так, відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей №1178, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Вимогами абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178 встановлено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. При цьому, аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що Замовником 07.10.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації (файл: «протокол 47.pdf»), відповідно до якого: «…1. Внести зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ 02.10.2024 №16198; 2. Продовжити в електронній системі закупівель строк для подання тендерних пропозиції на 4 дні, а саме до 12 жовтня 2024 року. 3. Затвердити нову редакцію тендерної документації (Додаток 1) та перелік змін, що вносяться до тендерної документації (Додаток 2)… Додатки: Додаток 1 в одному примірнику на 32 аркушах. Додаток 2 в одному примірнику на 1 аркуші.». Поруч з тим, моніторингом установлено, що зміни, які внесено Замовником до тендерної документації, розміщено та відображено у новій редакції тендерної документації до її попередньої редакції в електронній системі закупівель 09.10.2024, а отже, з порушенням одноденного терміну з дати прийняття рішення про їх внесення (згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 07.10.2024 (файл: «протокол 47.pdf»), чим, відповідно, порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу установлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Натомість, Замовником у пунктах 1 та 6 Розділу ІІІ та у пункті 3 Розділу VI тендерної документації, установлено вимоги, щодо надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника, однак, зазначений перелік документів/інформації не оформлено в окремих додатках до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 27.11.2024 14:30 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 14:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку з тим що порушення, які були виявлені Державною аудиторською службою не можливо усунути , оголошена догана уповноваженій особі, яою були допущені порушення.
Дата публікації звіту: 28.11.2024 11:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.12.2024 17:04

Запити/Пояснення