-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ОД-24Т_894_ВО: Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4Конструкційні матеріали
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
f43ff6e2071641938d015f5df6607465
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-30-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2025 00:00
Період моніторингу:
30.01.2025 13:08 - 21.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2025 № 5-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.01.2025 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-13-006699-a 13.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), наявності підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 13.09.2024 № 574; протокол розгляду тендерних пропозицій; протоколи продовження строку розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РТІ УКРАЇНА», протокол відхилення від 02.10.2024 № 625; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІ » (далі - ТОВ «АРТІ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «АРТІ»; протокол визначення переможця від 30.10.2024 № 725; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.11.2024 №ОД/ИХ-24-737 НЮ, додаткова угода № 1 від 13.11.2024; відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 30.01.2025 року.
Період усунення порушень:
11.02.2025 15:31 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
b0aa6da41ac74b98b9067ec554781122
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
30.01.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ОД-24Т_894_ВО: Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-13-006699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що Регіональною філією "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" 06 листопада 2024 року укладено договір № ОД/НХ-24-737-НЮ на закупівлю «ОД-24Т_894_ВО: Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4Конструкційні матеріали», термін дії якого до 31.12.2024 року, при цьому, термін дії договору не змінювався.
У зв’язку із зазначеним просимо надати пояснення з наступного:
1) Чи продовжувався строк дії вказаного договору, або строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, у відповідності до пункту 19 Постанови 1178?
2) У разі, якщо строк дії продовжено - поясніть чому в електронній системі закупівель не оприлюднено відповідну додаткову угоду?
3) Якщо строк дії договору не продовжено, чому в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
68806579924f4b88bf9fbbba33e4d9a7
Назва:
На запит від 30.01.2025 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі № UA-2024-09-13-006699-a, ОД-24Т_894_ВО; Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали
Дата опублікування:
31.01.2025 14:19
Опис:
На запит від 30.01.2025 року Управлінням Західного офісу
Держаудитслужби по процедурі закупівлі № UA-2024-09-13-006699-a,
ОД-24Т_894_ВО; Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні
матеріали, щодо надання інформації та підтверджуючих документів з
наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
Повідомляємо, що відповідно до Специфікованого плану матеріальнотехнічного забезпечення регіональної філії "Одеська залізниця" у 2024 році на
виконання рішень правління від 12.02.2024 № Ц-82/9 Ком.т. передбачено
закупівлю пароніту ПМБ 1,5 мм, пароніту ПМБ 2 мм.
Відповідно рішення правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу
засідання від 16.12.2021 №Ц-57/698-2021) введено в постійну експлуатацію
інформаційну систему «Вимоги до продукції» (далі - ІС «Вимоги до
продукції»).
Розпорядженням від 22.12.2021 року №Ц-7-87/546-21 Регіональні філії,
філії з 2022 року зобов’язано формувати технічну частину тендерної
документації виключно з використанням вимог до технічних та якісних
характеристик предмету закупівлі, погоджених в ІС «Вимоги до продукції».
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були
розроблені згідно ІС «Вимоги до продукції» (надається у додатках).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень
Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,
затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 18.02.2020 №275 (далі - Методика).
Відповідно п. 1 розділу ІІІ вказаної Методики «Методи визначення
очікуваної вартості» розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг
здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: методом визначення
очікуваної вартості на підставі загальнодоступної відкритої інформації про ціни
та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент
вивчення ринку.
В результаті проведеного моніторингу службою організації та проведення
закупівель регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця»
направлено запити на комерційні пропозиції на такі організації:
1) ТОВ «Харківпромтех» (№ НХ-04/1206 від 23.07.2024),
2) ТОВ «Смарт Індастріал Матеріалс» (№ НХ-04/1209 від 23.07.2024),
3) ТОВ «Азбохім» (№ НХ-04/1203 від 23.07.2024),
4) ТОВ «АРТІ» (№ НХ-04/1159 від 22.07.2024),
5) ТОВ «Проммаш» (№ НХ-04/1161 від 22.07.2024),
6) ТОВ «ТК «Спецзапчасть» (№ НХ-04/1168 від 22.07.2024),
7) ТОВ «Дніпрогума (№ НХ-04/1169 від 22.07.2024),
8) ВКП «ЕЛПТЕКС» ТОВ (№ НХ-04/1164 від 22.07.2024),
9) ТОВ «Оксі-Артбуд» (№ НХ-04/1202 від 23.07.2024),
10) ТОВ «Мегастрімбуд» (№ НХ-04/1196 від 23.07.2024),
11) ТОВ «ТПК «Анико» (№ НХ-04/1210 від 23.07.2024).
На надані запити комерційну пропозицію надали комерційні пропозиції:
1) ТОВ «Харківпромтех» (№ 01-24/07 від 24.07.2024),
2) ТОВ «Смарт Індастріал Матеріалс» (№ 28/02-2024 від 28.07.2024),
3) ТОВ «Азбохім (№ 125 від 24.07.2024),
4) ТОВ «АРТІ» (№ 5142 від 22.07.2024),
5) ТОВ «Проммаш» (№ 07-22/2 від 22.07.2024).
На підставі отриманих комерційних пропозицій було сформовано
первісну очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням найнижчої ціни
від ТОВ «Смарт Індастріал Матеріалс», оприлюднено річний план закупівель
UA-P-2024-09-12-003745-a із зазначенням розміру бюджетного призначення та
оголошено процедуру закупівлі.
2. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації
встановлено, що Регіональною філією "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
06 листопада 2024 року укладено договір № ОД/НХ-24-737-НЮ на закупівлю
«ОД-24Т_894_ВО: Пароніт Код ДК 021:2015 - 44110000-4Конструкційні
матеріали», термін дії якого до 31.12.2024 року, при цьому, термін дії договору
не змінювався. У зв’язку із зазначеним просимо надати пояснення з наступного:
1) Чи продовжувався строк дії вказаного договору, або строк виконання
зобов’язань щодо передачі товару, у відповідності до пункту 19 Постанови
1178?
2) У разі, якщо строк дії продовжено - поясніть чому в електронній
системі закупівель не оприлюднено відповідну додаткову угоду?
3) Якщо строк дії договору не продовжено, чому в електронній системі
закупівель не оприлюднено звіт про виконання договору? Пояснення,
інформацію та документи необхідно надати через електронну систему
закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що строк дії договору № ОД/НХ-24-737НЮ від 07.11.2024
на постачання пароніту не подовжувався та відповідної додаткової угоди на
подовження строку постачання товару укладено не було.
Звіт про виконання договору не було оприлюднено, оскільки замовником
ще не було здійснено оплати за поставлений товар відповідно до умов
договору. Вищезазначений документ буде оприлюднений в електронній системі
закупівель протягом 20 днів після здійснення оплати замовником (згідно п. 12
ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Додатки:
1) Комерційна пропозиція ТОВ «Харківпромтех» (№ 01-24/07 від
24.07.2024) та запит на комерційну пропозицію на ТОВ «Харківпромтех»
(№ НХ-04/1206 від 23.07.2024);
комерційна пропозиція ТОВ «Смарт Індастріал Матеріалс» (№ 28/02-2024
від 28.07.2024) та запит на комерційну пропозицію на ТОВ «Смарт Індастріал
Матеріалс» (№ НХ-04/1209 від 23.07.2024);
комерційна пропозиція ТОВ «Азбохим (№ 125 від 24.07.2024) та запит на
комерційну пропозицію на ТОВ «Азбохим» (№ НХ-04/1203 від 23.07.2024);
комерційна пропозиція ТОВ «АРТІ» (№ 5142 від 22.07.2024) та запит на
комерційну пропозицію на ТОВ «АРТІ» (№ НХ-04/1159 від 22.07.2024);
комерційна пропозиція ТОВ «Проммаш» (№ 07-22/2 від 22.07.2024) та запит
на комерційну пропозицію на ТОВ «Проммаш» (№ НХ-04/1161 від 22.07.2024);
запит на комерційну пропозицію на ТОВ «ТК «Спецзапчасть» (№ НХ-04/1168
від 22.07.2024);
запит на комерційну пропозицію на ТОВ «Дніпрогума (№ НХ-04/1169 від
22.07.2024);
запит на комерційну пропозицію на ВКП «ЕЛПТЕКС» ТОВ (№ НХ-04/1164
від 22.07.2024);
запит на комерційну пропозицію на ТОВ «Оксі-Артбуд» (№ НХ-04/1202 від
23.07.2024);
запит на комерційну пропозицію на ТОВ «Мегастрімбуд» (№ НХ-04/1196 від
23.07.2024);
запит на комерційну пропозицію на ТОВ «ТПК «Анико» (№ НХ-04/1210 від
23.07.2024) – файл «Запити та комерційні пропозиції».
2) Технічні характеристики на пароніт ПМБ 1,5 мм, пароніт ПМБ 2 мм – файл
«Пароніт тех вимоги».
3) Якісні характеристики на товар – файл «Технічні специфікації».
Заступник начальника
служби організації та проведення закупівель
регіональної філії «Одеська залізниця» Олег ВІТУШКІН