-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44310000-6 Вироби з дроту (44311000-3 Металеві троси (Канат сталевий оцинкований ф 6,8)
Завершена
643 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 430.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 430.00 UAH
Номер:
e497aaee5c5a4aa2b3a89ae84b63b098
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 17:10 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 74-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.10.2024 № 74-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-09-13-002881-a 13.09.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекопродукт» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ТО-НАР», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.09.2024 № 03/09/24ВТ зі змінами затвердженими протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.09.2024 № 03-1/09/24ВТ (далі – Тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекопродукт» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ТО-НАР», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.09.2024 № 03-2/09/24ВТ, від 26.09.2024 № 03-3/09/24ВТ, повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 07.10.2024 № 509, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.11.2024 14:47 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
7426476598ab439a89f50fd01d4e7739
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.10.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Канат сталевий оцинкований ф 6,8» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-09-13-002881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3e91d8bfa1fa4254a0cdaaca3de3e91c
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.11.2024 10:02
Опис:
1. Закупівля за кодом 44310000-6 Вироби з дроту (44311000-3 Металеві троси (Канат сталевий оцинкований ф 6,8) відбувалась на підставі службової записки начальника відділу ВМТЗ та ТЗ Алієвої О.В. Службова записка базувалась на потребах підприємства, а саме заявки на придбання матеріалів начальника служби СЕГ Олега Бута. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до потреби підприємства на підставі службової записки начальника служби СЕГ Олега Бута. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася замовником на підставі та керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, а саме застосувавши метод порівняння ринкових цін (копії комерційних пропозицій додаються).
Додатки:
1. Службова записка начальника ВМТЗ та ТЗ
2. Обгрунтування потреби
3. Заявка на придбання товарів
4. Комерційні пропозиції.
2. З приводу другого питання, щодо надання інформації, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування, повідомляємо наступне: відповідно до плану закупівлі UA-P-2024-09-13-003395-a джерело фінансування закупівлі Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). А також відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів Комунальне підприємство ММР «Миколаївелектротранс» не є Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) тому на нього не розповсюджується дія вищевказаної постанови, і Замовник не зобов’язаний оприлюднювати на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення. Відповідно, обгрунтування розміру бюджетного призначення відсутнє в зв’язку з відсутністю такого джерела.
Номер:
13372e53aabe47679841cc642a123bbc
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.10.2024 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Канат сталевий оцинкований ф 6,8» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-09-13-002881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно з підпунктом 6.1 Розділу VI Тендерної документації передбачено внесення переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів. Враховуючи вищевикладене пропоную надати документальне підтвердження того, що забезпечення, надане ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТО-НАР» у сумі 27330,00 грн, зараховане на р/р UA673071230000026003010879418 в ПАТ «БАНК ВОСТОК».
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5ee18e890c74428d820a540c100ab8a4
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.11.2024 10:18
Опис:
Надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією, а саме: скан-копію платіжної інструкції від 02 жовтня 2024 року № 1124 за призначенням платежу "Забезпечення виконання договору на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (44311000-3 Металеві троси (Канат сталевий оцинкований ф 6,8)".