• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44310000-6 Вироби з дроту (44311000-3 Металеві троси (Канат сталевий оцинкований ф 6,8)

Завершена

643 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 430.00 UAH
Номер: e497aaee5c5a4aa2b3a89ae84b63b098
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-15-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 15.10.2024 17:10 - 05.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 74-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.10.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.10.2024 № 74-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2024-09-13-002881-a 13.09.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекопродукт» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ТО-НАР», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.09.2024 № 03/09/24ВТ зі змінами затвердженими протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.09.2024 № 03-1/09/24ВТ (далі – Тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекопродукт» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ТО-НАР», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.09.2024 № 03-2/09/24ВТ, від 26.09.2024 № 03-3/09/24ВТ, повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 07.10.2024 № 509, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 07.11.2024 14:47 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2024 14:47

Запити/Пояснення