• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція існуючого майданчика для пляжних видів спорту по вул. Курганній,64 в м.Кропивницькому, Кіровоградської обл. (для фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в т.ч. з дітьми з родин внутрішньо переміщених осіб, фізкультурно-спортивної реабілітації учасників бойових дій), код 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Торги відмінено

9 302 285.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 511.43 UAH
Номер: ac049ce95e9844839aa7421ebc4650c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 09.10.2024 16:59 - 30.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.10.2024 № 67-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 09.10.2024 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-09-13-001865-a 13.09.2024 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР" установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління молоді та спорту Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.09.2024 № 68, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КРОНОС-ЛІДЕР» (далі – ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР»), вимога про усунення невідповідностей до 02.10.2024, протокольне рішення (протокол) від 02.10.2024 № 74, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2024, пояснення надані Замовником 16.10.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Так, пунктом 7 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до тендерної документації передбачено : «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 2 до тендерної документації». У пункті 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» (далі – Додаток 2) до тендерної документації визначено: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори». Замовником наведена Форма 1 «Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій учасник на виконання вимог тендерної документації надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступне: «В Учасника повинні бути наявні працівники робітничої професії (в штаті або згідно цивільно-правових угод). В Учасника повинно бути в штаті або наняті за цивільно-правовими угодами наступні працівники, а саме: - Головний інженер (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Виконавець робіт (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Інженера з охорони праці (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Електрозварник (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Монтажник сталевих та залізобетонних – конструкцій (не менше двох працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Бетоняр (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди); - Муляр (не менше одного працівника) на що учасник повинен надати наказ про призначення, або копію цивільно-правового договору (угоди)». Тобто, учасник на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за Формою 1, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації в штаті або згідно цивільно-правових угод. На виконання вказаної вимоги учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 17.09.2024 № 126, в якій зазначена інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме, головний інженер, виконавець робіт, інженер з охорони праці, монтажники з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування, бетоняр, муляр, електрозварник ручного зварювання та інженер-проектувальник. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Частиною 9 статті 26 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Отже, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації. Як вбачається з інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі пропозиції, щодо надання довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до встановленої у Додатку 2 Форми 1. На виправлення виявленої Замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, учасником ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» у складі пропозиції надано оновлену довідку на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.10.2024 № 157. Проте, оновлена довідку на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить працівників робітничих професій, обов`язкова наявність яких передбачена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: електрозварника (не менше одного працівника), бетоняр (не менше одного працівника) та муляр (не менше одного працівника). Зважаючи на те, що Замовник повинен розглядати подану пропозицію учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» з урахуванням виправлення невідповідностей, а оновлена довідка про наявність працівників в повному обсязі не містить необхідних працівників робітничих професій, обов`язкова наявність яких передбачена Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, при цьому Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» після виправлення виявлених Замовником невідповідностей не підтвердив відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід. На запит Держаудитслужби стосовно не підтвердження учасником кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід після виправлення невідповідностей, Замовником 16.10.2024 надана відповідь через електронну систему закупівель, яка не спростовує суті установленого порушення. Таким чином, учасником ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги Додатка 2 до тендерної документації. Крім того, згідно із вимогами Додатка 2 до тендерної документації Замовником встановлено: «На головного інженера учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення (витяг з протоколу) на перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час вантажно-розвантажувальних робіт та правил безпечної роботи з інструментом та пристроями». Згідно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.09.2024 № 126, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР», працівник Пушкаренко Євгеній Андрійович працює на посаді головного інженера. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» надані, зокрема, копії наступних документів: - наказ ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» «З особового складу» від 04.02.2020 № 2-К/20 про прийняття на підставі трудового договору від 04.02.2020 № 5-20 на основне місце роботи на посаду головного інженера Пушкаренка Євгенія Андрійовича з 05.02.2020; - згода на обробку персональних даних від працівника Пушкаренка Євгенія Андрійовича; - копію посвідчення № 600-17 на ім`я головного інженера Пушкаренка Євгенія Андрійовича про те, що він пройшов навчання з перевірки знань Правил охорони праці під час експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18). Також, надано копію посвідчення з перевірки знань на ім`я Пушкаренка Євгенія Володимировича. Однак, вказаний працівник не зазначений в інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.09.2024 № 126. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні будь-які документи, що підтверджують трудові відносини Пушкаренка Євгенія Володимировича з ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР». Отже, на виконання вимоги тендерної документації щодо наявності у головного інженера Пушкаренка Євгенія Андрійовича сертифікату та/або посвідчення на перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час вантажно-розвантажувальних робіт та правил безпечної роботи з інструментом та пристроями, учасником ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» надано лише одне посвідчення що підтверджує проходження навчання з перевірки знань Правил охорони праці під час експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18). Посвідчення що підтверджують проходження навчання з перевірки знань Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62) та Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-12 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, затверджені наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 № 966) головного інженера Пушкаренка Євгенія Андрійовича, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» відсутні. На запит Держаудитслужби стосовно відсутності копії посвідчення з перевірки знань головного інженера, Замовником 16.10.2024 надана відповідь через електронну систему закупівель, яка не спростовує суті установленого порушення. Таким чином, учасник закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» не підтвердив відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги Додатка 2 до тендерної документації. Згідно із пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 02.10.2024. Проте, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей Замовник не зазначив серед переліку виявлених невідповідностей відсутність документів у складі тендерної пропозиції, що виявлено в ході проведення моніторингу. Отже, виходячи з вищевикладеного та враховуючи абзац третій пункту 43 Особливостей, згідно якого Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, у Замовника відсутня можливість повторного надання вимоги щодо усунення невідповідності. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРОНОС-ЛІДЕР», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір. Відповідно підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 28.10.2024 15:34 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2024 15:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виявлені моніторингом порушення вимог вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей за висновком від 28.10.2024р. були усунені шляхом відміни процедури закупівлі протоколом № 84 від 29.10.2024 року, про що є оприлюднене повідомлення в електронній системі закупівель
Дата публікації звіту: 29.10.2024 10:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.12.2024 17:14

Запити/Пояснення