-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область» (згідно ДК 021:2015 код 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи).
Завершена
12 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 120 000.00 UAH
Номер:
fa75cd5abc65436d8328b539e3b65a2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:50 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-09-12-013063-a 12.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ФОП Басич В.Г. та ТОВ «Буд Сіті Рівне», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію в новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.09.2024 № 49, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємець Басича Володимира Григоровича (далі – ФОП Басич В.Г.) та товариства з обмеженої відповідальністю «Буд Сіті Рівне» (далі – ТОВ «Буд Сіті Рівне»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.10.2024 № 51, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 09.10.2024 № 54, вимога про усунення невідповідностей до 12.10.2024 до учасника ТОВ «Буд Сіті Рівне», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.10.2024 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 14.10.2024, договір підряду від 21.10.2024 № 40 (далі – Договір) на суму 10 200 000,00 гривень з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 31.10.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.11.2024 12:12 - 21.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 12:12
Запити/Пояснення
Номер:
d8a96953892d4cfcad55e9d3f15b725c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область»» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-013063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a040122abccb47ae8ff91e9f8decc64a
Назва:
Пояснення та надання документів.
Дата опублікування:
31.10.2024 12:53
Опис:
Пояснення та документи прикріплені у вигляді файлів.