-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішньої мережі системи опалення обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.Франка на вул. В’ячеслава Чорновола, 22 в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області
Завершена
1 766 814.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 834.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 834.07 UAH
Номер:
8ad8382de74048ee8191e11eb9637c23
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
02.10.2024 11:19 - 24.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2024 №65-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.10.2024 №65-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-09-12-012125-a 12.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ КОНТАКТБУД – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради "БУДІНВЕСТ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 12.09.2024 №51 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ КОНТАКТБУД, вимога про усунення невідповідностей до 01.10.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 01.10.2024 №51.2, повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2024 року, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 07.10.2024 року.
Період усунення порушень:
09.10.2024 11:04 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2024 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
65eb0e2c5c1145f0a47184a2b17e2dfc
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.10.2024 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт внутрішньої мережі системи опалення обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.Франка на вул. В’ячеслава Чорновола, 22 в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-012125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
303e518e40cf496c8c95879cd6071823
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
07.10.2024 17:33
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Номер:
e5e8a6eafd5347338de0d787888f239a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2024 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт внутрішньої мережі системи опалення обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.Франка на вул. В’ячеслава Чорновола, 22 в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-012125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 1.3. Додатку 1 до ТД Замовником зазначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
1.3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору).
1.3.2. не менше однієї копії договору, зазначених в довідці, в повному обсязі.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «КОНТАКТБУД» надано довідку про наявність виконання аналогічних договорів від 23.09.2024 №13/09, в якій зазначено інформацію про наявність виконаного аналогічного логовору на виконання робіт з капітального ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб в Доббротівській гімназії Ланчинської селищної ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від 08.07.2024 №15в11, укладеного з Комунальним підприємством Івано-Франківської обласної ради "БУДІНВЕСТ". Однак копії договору в повному обсязі, який зазначений у довідці у тендерній пропозиції учасника не надано.
1. Яким чином учасником ТОВ «КОНТАКТБУД» підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачені пункті 1.3.2 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3f0a1f1d555a453dac9abbf4b73979fe
Назва:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)
Дата опублікування:
07.10.2024 18:10
Опис:
На Ваше питання по даній закупівлі Комунальне підприємство «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам пояснення (інформацію, документи)