-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція системи теплопостачання (резервне живлення) з встановлення модульної транспортабельної котельні на території КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" за адресою: м. Харків, вул. Маліновського, 4 (код ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
16 191 774.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 917.74 UAH
мін. крок: 1% або 161 917.74 UAH
Номер:
0bf08fe145064b56aaa777e589f31a00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 21:20 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 186
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 21.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 186
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2024-09-12-005270-a 12.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД»»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР», (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 12.09.2024 № 12/09-2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 03.10.2024, договір від 18.10.2024 № 181024, додаткова угода від 22.10.2024 №1, пояснення Замовника від 25.10.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація містить в своєму складі проект договору (Додаток 12 до тендерної документації), в якому положеннями пункту 2.3 визначено, що гарантії на виконані роботи – 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт.
Водночас, умовами додатку 12 до тендерної документації (проект договору) передбачено, що сторони укладають договір з урахуванням положень, передбачених Законом та Особливостями.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які відповідно до Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно з нормами пункту 5 Загальних умов Постанови № 668 договір підряду укладається у письмовій формі та його істотними умовами, зокрема, є договірна ціна, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Окрім цього, відповідно до статті 875 ЦКУ за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно - кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі предметом закупівлі та відповідно предметом договору від 02.10.2024 №171 є «Реконструкція системи теплопостачання (резервне живлення) з встановлення модульної транспортабельної котельні на території КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" за адресою: м. Харків, вул. Маліновського, 4».
Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно - кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Окремо слід зазначити, що положення частини першої статті 884 ЦКУ не забороняє сторонам договору поділяти гарантійний строк виконаних робіт за договором будівельного підряду на частини, пов'язуючи з їх спливом самостійні правові наслідки.
Отже, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років.
Таким чином, моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 2.3 Проєкту договору (Додаток №12 до тендерної документації), а також укладеного Договору, гарантії на виконані роботи – 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт, що суперечить вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно причини встановлення в додатку 12 до тендерної документації (пункт 2.3 проекту договору) гарантії на виконані роботи – 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 25.10.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що: «…2. Відповідно до пункту 9.1 розділу 9 Додатку №12 до Тендерної документації Підрядник гарантує якість робіт і досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проєктно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – десяти років з моменту здачі його в експлуатацію. Замовником було укладено Договір №181024 від 18.10.2024р. з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД». 22.10.2024р Замовником було укладено Додаткову угоду №1 з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», щодо приведення у відповідність гарантійного терміну у п. 2.3 розділу 2 до п. 9.1 розділу 9 Договору згідно з пп. 3 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Вищезазначені документи були опубліковані на порталі ПРОЗОРРО у встановлені законодавством строки. Враховуючи вищезазначене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР", підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог частини третьої статті 22 Закону в частині включення Замовником до складу тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством та порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Постанови № 1178 Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Таким чином, Договір від 18.10.2024 № 181024 між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» був укладений з порушенням вимог статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, а також частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
В ході проведення моніторингу до договору від 18.10.2024 № 181024 між Замовником та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» укладено додаткову угоду від 22.10.2024 №1 якою внесено зміни в пункт 2.3 договору, а саме: Підрядник надає гарантії на виконані роботи - 10 років з дати приймання-передачі виконаних робіт».
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» встановлено, що згідно з пунктом 2 Таблиці №7.1 Додатку 7 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, Котли повинні бути виготовлені з листової сталі марки 09Г2С товщиною не менше 5мм. На вказану марку сталі, використаної в виготовленні котла обов’язково додатково надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності (якості).
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» сертифікат відповідності на марку сталі використаної в виготовлені котла відсутній.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо того, яким чином Учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» виконано вимоги пункту 2 Таблиці №7.1 Додатку 7 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.10.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Відповідно до вимог Тендерної документації Учасником у складі своєї пропозиції було надано ДЕКЛАРАЦІЮ про відповідність Технічному регламенту безпеки машин щодо котлів твердопаливних «BEETERM-P» що виготовляються за ТУ У25.2-37460743-001:2015, Зміна №1:2020, код ДКПП 25.21.12-00.00, що є підтвердження виготовлення котлів з листової сталі марки 09Г2С товщиною не менше 5мм, якість якої відповідає вимогам чинного законодавства. Надана інформація щодо підтвердження Додатку № 7 до Тендерної документації – є вичерпною. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам тендерної документації.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог пункту 2 Таблиці №7.1 Додатку 7 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, оскільки вищезазначеною вимогою чітко визначено, що Учасник ОБОВ’ЯЗКОВО додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності (якості) на марку сталі, використаної в виготовленні котла.
Отже, Учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» не виконано вимоги тендерної документації Замовника в частині не надання сертифікату відповідності (якості) на марку сталі, використаної в виготовленні котла.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2024 №03-10/24 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 18.10.2024 № 181024.
Період усунення порушень:
05.11.2024 18:23 - 20.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2024 18:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо вжиття заходів, спрямованих на усунення виявлених порушень Висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2024, складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-12-005270-a, зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР", як Замовника, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Як вбачається з ч.ч. 1, 2 ст. 188 Господарського кодексу України: зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Згідно п.12.3. Договору №181024 від 18.10.2024: розірвання договору можливе за згодою сторін. Повідомляємо, що на виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2024, з метою усунення виявлених порушень, керуючись положеннями чинного законодавства та укладеного договору, КНП ХОР «ОКПЦ» було вжито заходів щодо усунення виявлених порушень, шляхом направлення листа з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення на юридичну адресу ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» з пропозицією щодо розірвання Договору №181024 від 18.10.2024. Додатки: -скан-копія пропозиції щодо розірвання договору №181024 від 18.10.2024; -скан-копія квитанції про направлення поштового відправлення за умови отримання повідомленням про вручення поштового відправлення.
Дата публікації звіту:
12.11.2024 15:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби, сторони домовились розірвати Договір №181024 від 18 жовтня 2024 року за взаємною згодою Сторін з 30 грудня 2024 року, уклавши додаткову угоду від 30.12.2024 №6.
Дата публікації:
02.01.2025 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
0bfbd38ae91544d59d59701bc636ec54
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2024 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи теплопостачання (резервне живлення) з встановлення модульної транспортабельної котельні на території КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" за адресою: м. Харків, вул. Маліновського, 4», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-12-005270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Пояснити причину встановлення в додатку 12 до тендерної документації (пункт 2.3 проекту договору) гарантії на виконані роботи – 5 років з дати приймання-передачі виконаних робіт?
3. Згідно з пунктом 2 Таблиці №7.1 Додатку 7 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, Котли повинні бути виготовлені з листової сталі марки 09Г2С товщиною не менше 5мм. На вказану марку сталі, використаної в виготовленні котла обов’язково додатково надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності (якості).
Проте, в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» сертифікат відповідності на марку сталі використаної в виготовлені котла відсутній.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» виконано вимоги пункту 2 Таблиці №7.1 Додатку 7 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
58e767472415497595774149e4e29b30
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.10.2024 15:03
Опис:
22 жовтня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було отримано запит на пояснення в межах здійснення Північно-східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-12-005270-a.
Відтак, пояснення по суті поставлених питань КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" надає з дотриманням встановленого строку.
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відображені в проектній документації по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання (резервне живлення) з встановлення модульної транспортабельної котельні на території КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" за адресою: м. Харків, вул. Маліновського, 4», виконаній відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», на підставі яких отримано позитивний експертний звіт №136/24-ГАЛ від 08 серпня 2024 року (додається до пояснення).
Розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до положень зазначених документів та на підставі зведеного кошторисного розрахунку (додається до пояснення), який знаходиться у складі затвердженої проектної документації.
2. Відповідно до пункту 9.1 розділу 9 Додатку №12 до Тендерної документації Підрядник гарантує якість робіт і досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проєктно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – десяти років з моменту здачі його в експлуатацію.
Замовником було укладено Договір №181024 від 18.10.2024р. з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД».
22.10.2024р Замовником було укладено Додаткову угоду №1 з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», щодо приведення у відповідність гарантійного терміну у п. 2.3 розділу 2 до п. 9.1 розділу 9 Договору згідно з пп. 3 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Вищезазначені документи були опубліковані на порталі ПРОЗОРРО у встановлені законодавством строки.
Враховуючи вищезазначене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР", підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Учасником у складі своєї пропозиції було надано ДЕКЛАРАЦІЮ про відповідність Технічному регламенту безпеки машин щодо котлів твердопаливних «BEETERM-P» що виготовляються за ТУ У25.2-37460743-001:2015, Зміна №1:2020, код ДКПП 25.21.12-00.00, що є підтвердження виготовлення котлів з листової сталі марки 09Г2С товщиною не менше 5мм, якість якої відповідає вимогам чинного законодавства. Надана інформація щодо підтвердження Додатку № 7 до Тендерної документації – є вичерпною.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам тендерної документації.
Номер:
8193af5d12a94615847bd9933fff0bd7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.10.2024 15:08
Опис:
22 жовтня 2024 року Замовником в електронній системі закупівель було отримано запит на пояснення в межах здійснення Північно-східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-12-005270-a.
Відтак, пояснення по суті поставлених питань КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" надає з дотриманням встановленого строку.
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відображені в проектній документації по об’єкту «Реконструкція системи теплопостачання (резервне живлення) з встановлення модульної транспортабельної котельні на території КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" за адресою: м. Харків, вул. Маліновського, 4», виконаній відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», на підставі яких отримано позитивний експертний звіт №136/24-ГАЛ від 08 серпня 2024 року (додається до пояснення).
Розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до положень зазначених документів та на підставі зведеного кошторисного розрахунку (додається до пояснення), який знаходиться у складі затвердженої проектної документації.
2. Відповідно до пункту 9.1 розділу 9 Додатку №12 до Тендерної документації Підрядник гарантує якість робіт і досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проєктно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – десяти років з моменту здачі його в експлуатацію.
Замовником було укладено Договір №181024 від 18.10.2024р. з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД».
22.10.2024р Замовником було укладеного Додаткову угоду №1 з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», щодо приведення у відповідність гарантійного терміну у п. 2.3 розділу 2 до п. 9.1 розділу 9 Договору згідно з пп. 3 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Вищезазначені документи були опубліковані на порталі ПРОЗОРРО у встановлені законодавством строки.
Враховуючи вищезазначене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР", підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Учасником у складі своєї пропозиції було надано ДЕКЛАРАЦІЮ про відповідність Технічному регламенту безпеки машин щодо котлів твердопаливних «BEETERM-P» що виготовляються за ТУ У25.2-37460743-001:2015, Зміна №1:2020, код ДКПП 25.21.12-00.00, що є підтвердження виготовлення котлів з листової сталі марки 09Г2С товщиною не менше 5мм, якість якої відповідає вимогам чинного законодавства. Надана інформація щодо підтвердження Додатку № 7 до Тендерної документації – є вичерпною.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а пропозицію учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам тендерної документації.