-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стерилізатор паровий ДК 021:2015 (CPV) : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
347 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 737.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 737.50 UAH
Номер:
1de8cafb2f8b4486a8ca4589058d795b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-02-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
02.10.2024 11:18 - 24.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2024 №65-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.10.2024 №65-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-12-004537-a 12.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Борісова Тетяна Андріївна, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 12.09.2024 №127 (далі – ТД) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Борісова Тетяна Андріївна, протокольне рішення уповноваженої особи від 23.09.2024 №133, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024 року, договір про закупівлю товарів від 01.10.2024 №261, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.10.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей.
Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» ТД вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати:
4.Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію тільки про право підписання договору про закупівлю.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.10.2024 10:28 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2024 10:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Про усунення порушень
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі : Стерилізатор паровий за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (далі – Закупівля) зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-09-12-004537-a щодо встановлених порушень вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, повідомляємо,що прийнято зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель , а саме: здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень направлені на недопущення у подальшому зокрема, шляхом проведення економічного навчання Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та (в редакції станом на дату проведення торгів) , а також в подальшому буде враховано недопущення таких порушень під час складання тендерної документації. Крім того, проведена робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Додаток:1 Протокол №153 від 18/10/2024 р.
Додаток:2 Протокол №154 від 18/10/2024 р.
Дата публікації звіту:
18.10.2024 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
e9fbe7fc0da54a3cb96404b85516cf0e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
03.10.2024 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Стерилізатор паровий ДК 021:2015 (CPV) : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-004537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b010725412b8416886cdcc8f6deb2fcb
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.10.2024 12:17
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення на запит
У відповідь на запит від 03.10.2024 року про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення , очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Стерилізатор паровий ДК 021:2015 (CPV) : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-004537-a), відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
У зв»язку із повним виходом із ладу стерилізатора (автоклав ВК-75) 2000 року випуску та списаного з балансу установи у зв»язку із повним зносом та амортизацією
( Згідно додатку 1 . Акт списання основних засобів )для повноцінного функціонування стерилізаційного відділення було прийнято рішення про закупівлю нового шляхом відкритих торгів з особливостями.
1. Очікувана вартість закупівлі здійснена шляхом моніторингу ринку та отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників виходячи із порівняням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та вибрана найнижча ціна в сумі 347500,00 грн., до якої включено витрати на доставку, виконання монтажу, налагодження та введення в експлуатацію , інструктаж медичного та технічного персоналу, що прописано в договорі по тендерній документації. ( Додатки 2,3,4,5,6 - комерційні пропозиції). Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».Закупівлю заплановано та здійснено за власні кошти від господарської діяльності.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі службової записки медичного директора та старшої медичної сестри стерилізаційного відділення, затвердженої директором КНП «Косівської ЦРЛ» (Додаток 7.Службова записка). На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: «Стерилізатор паровий ДК 021:2015 (CPV) : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
Уповноважена особа Марина Білак