-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги щодо організації харчування
Завершена
8 824 301.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 121.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 121.51 UAH
Номер:
7e770e2283ff4d7e98812dcf1b592c11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 17:12 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2024 № 87-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.10.2024 № 87-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2024-09-11-009413-a, 11.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону та Особливостям № 1275; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2024-09-11-009413-a; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію учасника ТОВ «КРОСС ПРАЙМ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 159 від 23.09.2024; пропозицію учасника ТОВ «МІРАНД ФУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 160 від 23.09.2024; повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024; договір від 24.09.2024 № 214 на суму 8 824 300,20 грн (далі – договір), (з ПДВ) укладений з ТОВ «МІРАНД ФУД»; додаткову угоду від 24.09.2024 № 1 до договору; інформація та документи замовника від 29.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами проведеної закупівлі між замовником та ТОВ «МІРАНД ФУД» укладено договір від 24.09.2024 № 214 на суму 8 824 300,20 грн, (з ПДВ).
Період усунення порушень:
31.10.2024 15:25 - 06.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2024 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
b27cb59f05d14e118195ffb6eff17f91
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 8 824 301,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b1e05054e4de4052b4c36300055f04de
Назва:
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Дата опублікування:
29.10.2024 10:11
Опис:
Щодо першого питання
Відповідно до пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» військова частина 3041 Національної гвардії України уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів.
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275, державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Враховуючи вище викладене, з урахуванням Особливостей № 1275 та Законом України “Про публічні закупівлі”, Замовником було застосовано спрощену процедуру закупівлі.
Щодо другого питання
Закупівлю Послуги щодо організації харчування, забезпечення продуктами харчування особового складу військової частини 3041 Національної Гвардії України за ДК 021:2015 код 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (№ UA-2024-09-11-009413-a), було здійснено відповідно до асигнувань за КЕКВ 2230 «Продукти харчування» на 2024 рік та рапорту (довідка-погодження щодо обсягів закупівель, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) заступника командира військової частини 3041 з логістичного забезпечення, в якому визначено потребу та очікувану вартість до предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики щодо надання послуг щодо організації харчування, забезпечення продуктами харчування особового складу військової частини 3041 Національної Гвардії України здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 29.03.2002 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту» (Норма № 1 – загальновійськова).
Разом з тим, з метою аналізу та належного вивчення ринку, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (із змінами), Замовником було проведено моніторинг цін шляхом направлення контрагентам запитів про надання комерційних пропозицій (документи додаються).
Також Замовником було додатково здійснено аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет (prozorro), з урахуванням потреб замовника, а саме:
Ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2024-03-13-009494-a.;
Ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2024-08-01-006474-a.;
Ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2024-08-16-010181-a.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені заступником командира військової частини 3041 з логістичного забезпечення з урахуванням реальних потреб для якісного виконання покладених службових завдань на особовий склад військової частини в зоні відчуження відповідно до розпорядження Командувача угрупувань сил і засобів оборони м. Києва.