• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги щодо організації харчування

Завершена

8 824 301.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 121.51 UAH
Номер: 7e770e2283ff4d7e98812dcf1b592c11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.10.2024 17:12 - 14.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2024 № 87-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.10.2024 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2024-09-11-009413-a, 11.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону та Особливостям № 1275; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2024-09-11-009413-a; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозицію учасника ТОВ «КРОСС ПРАЙМ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 159 від 23.09.2024; пропозицію учасника ТОВ «МІРАНД ФУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 160 від 23.09.2024; повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2024; договір від 24.09.2024 № 214 на суму 8 824 300,20 грн (далі – договір), (з ПДВ) укладений з ТОВ «МІРАНД ФУД»; додаткову угоду від 24.09.2024 № 1 до договору; інформація та документи замовника від 29.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. За результатами проведеної закупівлі між замовником та ТОВ «МІРАНД ФУД» укладено договір від 24.09.2024 № 214 на суму 8 824 300,20 грн, (з ПДВ).
Період усунення порушень: 31.10.2024 15:25 - 06.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2024 15:25

Запити/Пояснення