• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Каналізаційні насосні агрегати

Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р №1178 На балансі комунального підприємства «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області перебуває каналізаційна насосна станція №17 (СП-17), збудована у 1972 році. Робота насосів станції №17, відбувається в дуже жорстких умовах експлуатації, які призвели до передчасного виходу з ладу, як самих насосних агрегатів, так і окремих їх складових частин (гідравлічних частин корпусів насосів та робочих коліс) Зараз станція працює в аварійному режимі без резерву. У разі виходу з ладу будь-якого із двох насосів, що залишилися в роботі на СП-17, стічні води можуть потрапити у річку Сухий Кагамлик, що загрожує виникненням надзвичайної ситуації та забрудненням оточуючого навколишнього середовища. СП-17 одна з головних та найбільша каналізаційна насосна станція міста, приймає стічні води з селища Молодіжне, кварталу 274, вулиць Олексія Древаля, Харківська, Автозаводська, Вадима Пугачова та від учбових і лікарняних закладів, промислових підприємств в нагірній частині міста. Продовження реконструкції є нагальною потребою для гарантованого надійного водовідведення цієї частини міста, враховуючи місце розташування СП-17, запобігання екологічної катастрофи у разі відмови застарілого обладнання. Для відновлення повноцінного резерву та укомплектування насосної станції СП-17 насосним обладнанням необхідно провести закупівлю двох насосних агрегатів.

Завершена

4 895 033.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 475.17 UAH
Номер: 81c4dd9e22e74b66ac12f242a72a9372
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-11-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.11.2024 17:11 - 03.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.11.2024 Одеса № 228 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 228 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2024-09-11-009110-a 11.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 215-72-07, laraodesa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Кременчукводоканал» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.09.2024 № 4212/1, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «Променерговугілля» та товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРО-ВАКУУМ Україна» (далі – ТОВ «ГІДРО-ВАКУУМ Україна»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 № 4212/2 та від 27.09.2024 № 4212/3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.09.2024, договір про закупівлю від 08.10.2024 № 15371, пояснення та документи Замовника отримані 20.11.2024 та від 25.11.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерної документації, зокрема: інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги), – згідно з Додатком 4 до тендерної документації. У пункті 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Відповідно до глави «Параметри електродвигуна» пункту 1 Додатка 4 «Технічні вимоги» до ТД замовник здійснює закупівлю насосного агрегата відцентрованого, одноступінчастого, каналізаційного FZC.7.20.1.5210 з двигуном 90кВт (або еквівалент) з кабелем у комплекті до електродвигуна довжиною 20 м. Відповідно до пункту 4 розділу II Додатка 4 «Технічні вимоги» до ТД учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надають технічний паспорт насосного агрегату. Також відповідно до пункту 16 розділу II Додатка 4 учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надають довідку із зазначенням всіх технічних характеристик запропонованого обладнання у відповідності до вимог даного додатку. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ГІДРО-ВАКУУМ Україна» у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 16.09.2024 № 30-02 про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно з якою зазначений учасник пропонує насосний агрегат відцентрований, одноступінчастий, каналізаційний FZC.7.20.3.5210 з двигуном 90кВт з кабелем у комплекті до електродвигуна довжиною 20 м. Крім того, у складі тендерної пропозиції зазначений учасник надав технічний паспорт FZC.7.20.3.5210 з двигуном 90кВт 400 В, в якому зазначено технічні характеристики насосного агрегату, зокрема: довжина кабелю двигуна – 10 м, що не відповідає технічним характеристикам, викладеним замовником у Додатку 4 «Технічні вимоги» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.11.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності учасника процедури закупівлі ТОВ «ГІДРО-ВАКУУМ Україна» Додатка 4 «Технічні вимоги» (Технічні вимоги до предмета закупівлі) до ТД в частині підтвердження технічних характеристик товару Замовник 25.11.2024 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «В тендерній документації Замовник в пункті 4 додатку 4 встановив вимогу щодо подання учасником документа, зокрема: «4.Надати технічний паспорт насосного агрегату.». Замовник не визначав, яка інформація повинна бути відображена в технічному паспорті, зокрема замовник не вимагав підтвердження довжини кабеля саме в технічному паспорті. Натомість в тендерній документації Замовник в пункті 16 додатку 4 встановив вимогу щодо подання учасником документа, зокрема: «16. Учасник має надати довідку із зазначенням всіх технічних характеристик запропонованого обладнання у відповідності до вимог даного додатку.» Цей документ передбачає підтвердження всіх технічних характеристик. Учасник подав документ (додається), який підтверджує відповідність товару всім технічним характеристикам, зокрема й довжину кабеля.» Надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника щодо відповідності учасника процедури закупівлі ТОВ «ГІДРО-ВАКУУМ Україна» Додатка 4 «Технічні вимоги» до ТД, оскільки зазначений учасник не підтвердив технічним паспортом технічні характеристики кабелю до електродвигуна насосного агрегата. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну ТОВ «ГІДРО-ВАКУУМ Україна» як таку, що не відповідає технічним вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 27.11.2024 17:27 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 17:27

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо про відкриття провадження у справі №440/14414/24, дата реєстрації 02.12.2024р.
Дата публікації: 03.12.2024 11:15

Запити/Пояснення