• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті

Завершена

2 150 210.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 751.05 UAH
Номер: 5728f87323ef454d8a5ef8903e8a0440
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.03.2025 19:24 - 25.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.03.2025 11-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення Держаудитслужби від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 03.03.2025 № 11-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» UA-2024-09-11-000104-a 11.09.2024 п.1, п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол №358 від 11.09.2024 із змінами, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДТОРГ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДТОРГ»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі – ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+»), Фізична особа-підприємець Кравченко Роман Володимирович (далі – ФОП «Кравченко Роман Володимирович»), Товариство з обмеженою відповідальністю «БАРТРЕМ ХОЛД» (далі – ТОВ «БАРТРЕМ ХОЛД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2024 №412, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 №430, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 №440, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2024 №452, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 №454, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2024 №463, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2024 №467, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 15.11.2024, договір поставки від 27.11.2024 №53-124-01-24-24299 на суму 2 317 440,00 грн з урахуванням ПДВ, відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 07.03.2025 та від 11.03.2025.
Період усунення порушень: 12.03.2025 17:55 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2025 17:55

Запити/Пояснення