-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті
Завершена
2 150 210.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 751.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 751.05 UAH
Номер:
5728f87323ef454d8a5ef8903e8a0440
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000131
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 19:24 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025 11-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення Держаудитслужби від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 03.03.2025
№ 11-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» UA-2024-09-11-000104-a 11.09.2024 п.1, п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол №358 від 11.09.2024 із змінами, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДТОРГ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦБУДТОРГ»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРМАРКЕТ+» (далі – ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+»), Фізична особа-підприємець Кравченко Роман Володимирович (далі – ФОП «Кравченко Роман Володимирович»), Товариство з обмеженою відповідальністю «БАРТРЕМ ХОЛД» (далі – ТОВ «БАРТРЕМ ХОЛД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2024 №412, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2024 №430, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2024 №440, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.11.2024 №452, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.11.2024 №454, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2024 №463, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2024 №467, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 15.11.2024, договір поставки від 27.11.2024 №53-124-01-24-24299 на суму 2 317 440,00 грн з урахуванням ПДВ, відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 07.03.2025 та від 11.03.2025.
Період усунення порушень:
12.03.2025 17:55 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2025 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
955389dfebfe45988c8cd2ff03d82a0b
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
04.03.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015: 42411000-0 — Талі та підіймачі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-000104-a, очікуваною вартістю 2 150 210,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5edaf4fc6c09480397d2f52ee727ef4c
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-09-11-000104-a «Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті» (код ДК 021:2015: 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання)
Дата опублікування:
07.03.2025 13:32
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-09-11-000104-a
Закупівля за номером UA-2024-09-11-000104-a «Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті» (код ДК 021:2015: 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби на підставі поданих позапланових заявок, згідно організаційно-розпорядчих документів, технічної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою виконання вантажопідіймальних робіт, а також для виконання робіт по влаштуванню металоконструкції каркасу стінового огородження із сендвіч-панелей.
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічною специфікацією до предмета закупівлі Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «БАРТРЕМ ХОЛД» (м. Київ), ТОВ «ТЕХНОФОРС» (м. Київ). За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 29.08.2024 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 29.08.2024 на 8 аркушах.
Номер:
416d8b8166d645478d3e1c470f621495
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
06.03.2025 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015: 42411000-0 — Талі та підіймачі (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-11-000104-a, очікуваною вартістю 2 150 210,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Умовами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена у Додатках №3 та №4 до тендерної документації. При оформленні пропозиції, учасник повинен вказати конкретні показники продукції, яку він пропонує, відповідно до вимог встановлених Замовником у Додатку №3 до цієї тендерної документації (із посиланням на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, торгову марку, патент, тип чи конкретне місце походження чи спосіб виробництва). Учасник закупівлі при поданні тендерної пропозиції оприлюднює лише ті документи, які передбачені умовами тендерної документації.
В Таблиці 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» тендерної документації Замовника наведено певний перелік технічних характеристик до предмета закупівлі по 35 – ти позиціях, які має запропонувати учасник у складі своєї тендерної пропозиції із зазначенням найменування, значення, нормативного документу та примітки (або еквівалент).
Прошу зазначити назву файлу в тендерній пропозиції, в якому учасником ТОВ "БАРТРЕМ ХОЛД" здійснено посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, торгову марку, патент, тип чи конкретне місце походження чи спосіб виробництва при наданні технічних характеристик до предмета закупівлі (вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті) по 35 – ти позиціях?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
52642b8c421f44779052f765f2bbcd83
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-09-11-000104-a "Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті" (код 42410000-3 згідно ДК 021:2015 - Підіймально-транспортувальне обладнання)
Дата опублікування:
11.03.2025 13:12
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-09-11-000104-a
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю Вантажопідіймальне та вантажозахватне обладнання в асортименті (код 42410000-3 згідно ДК 021:2015 - Підіймально-транспортувальне обладнання) за процедурою – відкриті торги, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена у Додатках №3 та №4 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «БАРТРЕМ ХОЛД» у складі тендерної пропозиції надано документ «Технічна специфікація до предмету закупівлі» від 27.09.2024 №1027/06 - файл «Технічна специфікація.pdf» від 30.09.2024 (додається), в якому учасником зазначено по всіх позиціях конкретні показники продукції, яку він пропонує.
Також учасником надано документ «Тендерна пропозиція (цінова)» від 27.09.2024 №1027/05 – файл «Цінова пропозиція.pdf» від 30.09.2024 (додається), в якому учасником в колонці «Виробник, країна походження товару» зазначено посилання на конкретну марку чи виробника.
Додатки: 1. Технічна специфікація до предмету закупівлі від 27.09.2024 ТОВ «БАРТРЕМ ХОЛД» №1027/06 на 10 аркушах. 2. Тендерна пропозиція (цінова) ТОВ «БАРТРЕМ ХОЛД» від 27.09.2024 №1027/05 на 4 аркушах.