-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт приміщень будівлі (літ. «А») учбово-спортивної бази «Спартак», КП «Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
4 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
Номер:
6930774332dc4ea4bda41a322c1e4129
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 11:19 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-09-10-013136-a 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спортивний комплекс» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.09.2024 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ.», товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВБІЛДІНГ» (далі – ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 б/н, від 04.10.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.10.2024, договір про закупівлю від 11.10.2024 № 11/10 на суму 4 144 998,46 грн, укладений між Замовником та ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» (далі – Договір), додаткова угода від 12.10.2024 №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надане 01.11.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.11.2024 17:20 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
354c631e94674838907e320fed7ef16f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2024 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт приміщень будівлі (літ. «А») учбово-спортивної бази «Спартак», КП «Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-09-10-013136-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
02a4e644caaf446c80835a238963715a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2024 19:04
Опис:
Комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі (літ. «А») учбово-спортивної бази «Спартак», КП «Спортивний комплекс» за адресою: вул. Кирилівська, 105 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2024-09-10-013136-a, згідно Наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.10.2024 № 70-з Про початок моніторингу процедур закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Спортивний комлекс» (далі – КП «Спортивний комплекс») є комунальним підприємством, заснованим на комульнальній власності територіальної громади міста Києва; є самостійним суб’єктом господарювання в галузі «Фізична культура і спорт», проектування, будівництва, реконструкції та утримання спортивних споруд, надання послуг населенню фізкультурно-оздоровчої та спортивної направленості для задоволення суспільних інтересів, шляхом здійснення виробничої діяльності та розвитку інфраструктури.
Відповідно до п.2.1. Статуту КП «Спортивний комплекс» основною метою діяльності підприємства є, в тому числі, створення умов для організації та проведення спортивно-масових, оздоровчих та інших соціально-масових заходів щодо реалізації державних та міських програм; сприяння розвитку видів спорту в дитячо-юнацьких спортивних школах міста, шляхом надання спортивних об’єктів та послуг для проведення навчально-тренувального процесу та спортивних змагань.
Відповідно до п.2.2. Статуту КП «Спортивний комплекс» предметом діяльності підприємства є, в тому числі, проектування, ремонт, утримання та експлуатація об’єктів фізкультурно-спортивного, виробничого, житлового та іншого призначення, а також виконання функцій замовника тощо.
Відповідно до Статуту КП «Спортивний комплекс» володіє, користується та розпоряджається майном, закріпленим за ним засновником.
Отже, в рамках повноважень та мети, завдань і предмету діяльності підприємства, комісія у складі працівників КП «Спортивний комплекс» 03.06.2024 здійснила огляд технічного стану будівлі літ.А учбово-спортивної бази «Спартак». За результатами обстеження складено акт комісійного огляду технічного стану, згідно якого встановлені дефекти та пошкодження будівлі, та визначено, що подальша експлуатація будівлі літ.А за цільовим призначенням неможлива та потребує здійснення ремонтних робіт.
На підставі службової записки заступника директора з АГР від 07.06.2024 з урахуванням акту комісійного огляду технічного стану будівлі літ. А УСБ «Спартак» з урахуванням норм Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, було здійснено заходи для подальшого укладення договору на виконання ремонтних робіт шляхом проведення відкритих торгів з особливостями через електронну систему закупівель, а саме:
- Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик є одним з етапів підготовки до закупівлі та етапом визначення очікуваної вартості. До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання/отримання послуг, що будуть закуплені. Відповідним фахівцем складено дефектний акт з переліком видів робіт та відповідними обсягами, тобто визначено технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі;
- Аналіз ринку. На цьому етапі можна використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Крім того, проведення ринкових консультацій не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях, а отримана інфромація дозволяє визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Отже, під час аналізу ринку було отримано 3 комерційні пропозиції від 06.08.2024 від спеціалізованих підприємств-організацій (Комерційна пропозиція №1 – 4 300 000,00 грн з ПДВ; Комерційна пропозиція №2 – 4 850 000,00 грн з ПДВ; Комерційна пропозиція №3 – 4 400 000,00 грн без ПДВ). Визначено середню ціну на послуги (4 516 666,67 грн). Проте, в кошторисному розрахунку КП «Спортивний комплекс» на 2024 рік 01.08.2024, що затверджений Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було виділено 4 300 000,00 грн. на дану закупівлю. Попередню вартість у розмірі 4 300 000,00 грн було визначено раніше на підставі аналізу попередніх витрат: при формуванні кошторису враховувалися витрати на аналогічні ремонти, які були проведені у попередні роки. Це дозволило оцінити середню вартість робіт та матеріалів.
Отже, очікувану вартість закупівлі було встановлено з урахуванням наявних планових видатків в кошторисі підприємства, у розмірі 4 300 000,00 грн.