• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») Ліцею №1 імені Лесі Українки Звягельської міської ради за адресою: вул. Косачів Родини, 5, м. Звягель, Звягельський район, Житомирська область

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ 12.10.2022 № 1178 від 12.05.2023 зі змінами та доповненнями. Місцезнаходження замовника - 11700 Україна Житомирська область Звягельський район, м. Звягель вул. Косачів Родини, буд. 5. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

16 364 390.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 163 643.90 UAH
Номер: 2ebb4a841975455291a8843c00b66cba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.11.2024 16:56 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 21.11.2024 № 100-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.11.2024 № 100-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-09-10-012580-a, яка проведена ЛІЦЕЕМ №1 ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 808-55-11, o.s.huk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, підстав надання вимоги про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 27 » листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УК "Комфорт-Буд", надання вимоги про усунення невідповідностей, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 18.09.2024 б/н), тендерну пропозицію ТОВ "УК "Комфорт-Буд", вимогу про усунення невідповідностей, договір від 04.11.2024 №53.
Період усунення порушень: 28.11.2024 10:42 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2024 10:42