-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦБРК-24Т_244_ВО: Рукавички комбіновані спілкові
Завершена
5 960 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 800.00 UAH
Номер:
2e7ca3dce36c4af99b4ace2487d106d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 13:09 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2025 №5-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.01.2025 №5-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-09-10-006935-a 10.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено недотримання вимог визначених абзацом п’ятнадцятим пунктом 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД", ТОВ "МІК", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДЕЗКОМ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЇ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.09.2024 №89/01 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД", ТОВ "МІК", ТОВ "ДЕЗКОМ", протокольні рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 №89/02, від 11.10.2024 №89/03, від 17.10.2024 № ЦБРК-301/УО, від 23.10.2024 № ЦБРК-304/УО, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2024 року, договір про закупівлю від 26.11.2024 № ЦБРК-24-271 (далі - Договір), додаткова угода від 10.12.2024 № 1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 28.01.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 1.1 Додатку 3 до ТД вимагає від переможця на підтвердження вимог згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 10 (десяти) календарних днів відносно дати її подання, на керівника учасника / фізичну особу, яка є учасником, тоді як з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
Таким чином, Замовник, на порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
05.02.2025 11:52 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2025 11:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про надання інформації Філією «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» за результатами розгляду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі оприлюдненого на електронному майданчику уповноваженого органу 05.02.2025 стосовно оголошеної Філією закупівлі «Рукавички комбіновані спілкові» (Код ДК 021:2015 - 18420000 – 9 Аксесуари для одягу), оголошення № UA-2024-09-10-006935-a.
Дата публікації звіту:
10.02.2025 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
a7f0341e73594185b5afdbebf9b881e1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.01.2025 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ЦБРК-24Т_244_ВО: Рукавички комбіновані спілкові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-10-006935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
989ee186c1fc45038314c9731f078581
Назва:
ЦБРК-24Т_244_ВО: Рукавички комбіновані спілкові
Дата опублікування:
28.01.2025 16:05
Опис:
Пояснення на запит від 24.01.2025 щодо процедури закупівлі № UA-2024-09-10-006935-a яка проведена із застосуванням особливостей здійснення публічних закупівель, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, надається пояснення на вищезазначений Запит.