-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для автоматизації пунктів спостережень за станом водних об’єктів
Завершена
1 109 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 545.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 545.00 UAH
Номер:
fdc17ad78f184e4ba1d7ad0e7308fa79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 14:55 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024
№ 76-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2024-09-09-012715-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Грига Микола Васильович та ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Українського гідрометеорологічного центру Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом (рішенням) уповноваженої особи Замовника від 09.09.2024 № 76, тендерні пропозиції учасників ФОП Грига Микола Васильович та ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2024 № 91 та від 25.09.2024 № 93, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.09.2024, договір поставки обладнання від 04.10.2024 № 159, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 07.11.2024 року.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (SAS-3-2), не підтверджено.
Період усунення порушень:
20.11.2024 13:10 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
2be6d80785f04b5ab6986b900d7dacc9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2024 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Обладнання для автоматизації пунктів спостережень за станом водних об’єктів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-09-012715-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Українським гідрометеорологічним центром Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення (інформацію та документи), щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0aefa42e713947679b7bb065666cec38
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 15:36
Опис:
Пояснення на запит № UA-M-2024-11-04-000104
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 07.11.2024, в межах проведення моніторингу № UA-M-2024-11-04-000104 по закупівлі обладнання для автоматизації пунктів спостережень за станом водних об’єктів (UA-2024-09-09-012715-a), Український гідрометеорологічний центр Державної служби України, як замовник, надає наступні пояснення.
Обґрунтування очікуваної вартості
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», очікувана вартість обладнання була розрахована як середньоарифметичне значення комерційних пропозицій попередньої закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-12-002627-a). Копія звіту про результати проведення процедури закупівлі додається до цього пояснення.
Технічні та якісні характеристики
Технічні, якісні та кількісні характеристики були схвалені робочою групою з модернізації гідрометеорологічних організацій УкрГМЦ. Протокол робочої групи від 04.09.2024 року №12 додається до пояснення.
Процедура закупівлі
На підставі службової записки, уповноваженою особою було розпочато процедуру закупівлі обладнання для автоматизації пунктів спостережень за станом водних об’єктів (UA-2024-09-09-012715-a). Копія службової записки додається до пояснення.
Додаткова інформація
На підставі постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Український гідрометеорологічний центр Державної служби України з надзвичайних ситуацій оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті . Додаткова інформація доступна за посиланням: ObґruntuvannyaUkrGM_AGS_2024_PKMU_710.
Уповноважена особа Олег МІШАКОВ