• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку Бориспільського ліцею «Лідер» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Головатого, 19 в м. Бориспіль Київської області (Коригування) ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

15 580 129.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 000.00 UAH
Номер: 5889382968f6491d9452460196c71a4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-01-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.10.2024 12:11 - 23.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2024 № 250 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-09-09-006122-a 09.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.09.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.09.2024, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 25.09.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2024, договір від 01.10.2024 № 96, пояснення та документи надані Замовником від 09.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН», з ціною пропозиції 15 565 384,00 гривень. У ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 7 пункту 1 Розділу 3 ТД, установлено, тендерна пропозиція повинна складатися, зокрема, із документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами п. 2 Розділу ІІІ даної тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 5 пункту 2 Розділу 3 ТД, Замовником визначено, що гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (КЕП), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» у складі тендерної пропозиції завантажено електронну банківську гарантію (файл «2543_БК_ФЛАГМАН_Гарантія_20_09_2024.pdf»), а також електронні підписи (файли:«2543_БК_ФЛАГМАН_Гарантія_20_09_2024.pdf.p7s»,«2543_БК_ФЛАГМАН_Гарантія_20_09_2024.pdf(1).p7s», а також «2543_БК_ФЛАГМАН_Гарантія_20_09_2024.pdf(2).p7s»). Відповідно до умов Гарантії від 20.09.2024 № 2024/3/2543/Т, виданої АТ «ЮНЕКС БАНК», уповноваженою особою гаранта на підписання даної Гарантії є - начальник Управління документарних операцій Департаменту по роботі з бізнес-клієнтами АТ «ЮНЕКС БАНК» Денисенко Віктор Анатолійович. Однак, при перевірці, за посиланням https://czo.gov.ua/verify, достовірності накладеного кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки уповноваженої особи гаранта, установлено, що файл «2543_БК_ФЛАГМАН_Гарантія_20_09_2024.pdf» посвідчений/підписаний удосконаленим електронним підписом (УЕП) директора ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» - Агафонова Романа Васильовича, при цьому установлено відсутність КЕП начальника Управління документарних операцій Департаменту по роботі з бізнес-клієнтами АТ «ЮНЕКС БАНК» - Денисенка Віктора Анатолійовича, а також відсутність КЕП банку, чим не дотримано вимоги підпункту 5 пункту 2 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН», а, натомість, визначено його переможцем процедури закупівлі та оприлюднено намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 24.10.2024 10:51 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку: 24.10.2024 10:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Управління капітального будівництва вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302 E-mail: ukb_borispol@ukr.netтел. 6-36-61 Північному офісу Держаудитслужби ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ЗАКУПІВЛЯХ на висновок моніторингу UA-M-2024-10-01-000013 від 18.09.2024 Зважаючи на встановлені висновком моніторингу Північного офісу Держаудитслужби UA-M-2024-08-27-000074 від 18 вересня 2024 року порушення законодавства у сфері закупівель, Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради повідомляє наступне. Замовник погоджується із зауваженнями, викладеними у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі. Зауваження прийняті до відома та використання у подальшій роботі уповноваженою особою із закупівель. На виконання зазначених у висновку зобов’язань щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення таких порушень у майбутньому, Замовником вжито наступні заходи: 1. Уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) в частині складення тендерної документації замовника торгів, а також правила складання форм документів у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою також додатково опрацьовано найактуальніші роз’яснення щодо складення тендерної документації та заповнення форм документів у публічних закупівлях, які розміщені на сайті https://infobox.prozorro.org/. 2. За наявності затверджених кошторисних призначень на 2024 рік буде проведено відповідне навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа Начальник відділу юридичного забезпечення Валентина ВОРУШИЛО
Дата публікації звіту: 29.10.2024 10:33

Запити/Пояснення