• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи

Торги не відбулися

2 406 618.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 033.09 UAH
Номер: 4adaa10a0c134f4697e99615d2f8ad30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 16.09.2024 12:59 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 55-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.09.2024 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-09-09-004421-a від 09.09.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей в частині недотримання строків оприлюднення тендерної документації, що призвело до недотримання основних принципів закупівель, визначених у статті 5 Закону, та не відміни закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавству, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Скориківської сільської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.09.2024 за №44, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Люксбудквартал» (далі – ТОВ «Будівельна компанія Люксбудквартал»), пояснення Замовника від 17.09.2024, отримане через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Особливостей№1178 визначено, що Замовники які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Моніторингом встановлено, що Замовником 09 вересня 2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю капітального ремонту харчоблоку базової кухні з провадженням обладнання Скориківського ліцею Скориківської сільської ради. Вид предмету закупівлі - роботи. При цьому, Замовником встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 17 вересня 2024 року. Таким чином, враховуючи дату оголошення про проведення відкритих торгів (09.09.2024) та кінцевий строк подання тендерних пропозицій (17.09.2024), Замовником встановлено термін для подання пропозицій – 9 днів, чим порушено вимоги пункту 24 Особливостей №1178 та основні принципи закупівель, визначені у статті 5 Закону. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Люксбудквартал», яка перебуває на розгляді встановлено наступне. На підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» в підпункті 1.1. Додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо надання довідки за встановленою формою про наявність обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт. Окрім цього зазначено « До довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає: - оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника…». Аналізом інформації зазначеної в довідці наданої в складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Люксбудквартал» про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази від 14.09.2024 №10/14092024 (далі-довідка №10/14092024) встановлено, що в ній відсутня інформація про наявність окремих машин та механізмів, які включені в підсумкові відомості ресурсів (файл.«Скорики), а саме : автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т, крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, тельфери електричні, вантажопідйомність 0,5т,1т,2т,3т, перфоратор електромагнітний, пістолет монтажний, лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], до 12,26 кН [1,25 т], до 19,62кН [2 т], пилка дискова електрична, установка для зварювання ручного дугового[постійного струму], дрилі електричні, фарборозпилювачі ручні, перфоратори електричні, насос гідравлічний ручний, станок для різання керамічної плитки, апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність1,5 кВт, фарборозпилювачі ручні, станок для різання керамічної плитки. Окрім цього, в наданій оборотно-сальдовій відомості відсутня інформація про наявність в ТОВ «Будівельна компанія Люксбудквартал» електрогенератора In Power 2 kwbsv280H, який вказаний в довідці №10/14092024. В пункті 4 додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 із змінами №3 (далі Настанова№281). Окрім цього зазначено «…Ціна, що пропонується за умовами торгів, є твердою та не підлягає перегляду ні за яких обставин, за винятком випадків, обумовлених в договорі…» Пунктом 5.31 розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт становлять за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Люксбудквартал» надано договірну ціну, розрахунки до неї та пояснювальну записку в яких передбачено кошти на покриття ризиків в розмірі 2,40%, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281, а відтак не відповідає умовам пункту 4 додатку 2 до тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного пропозиція ТОВ «Будівельна компанія Люксбудквартал» підлягає відхиленню, як така що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 19.09.2024 16:03 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2024 16:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 21.10.2024 12:54

Запити/Пояснення