-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Комплекс першочергових протизсувних заходів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації природного характеру на ділянці схилу 23 зсувного цирку вздовж тротуару дороги Дніпровського узвозу» (Капітальний ремонт)
Завершена
40 114 384.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200 571.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 200 571.92 UAH
Номер:
f5579b78177642f7a1622782049e7a0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 16:46 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2024 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.10.2024 №91-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-09-06-007109-a, 06.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Основа», ТОВ «Тайм Іжиніринг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20 серпня 2024 року (далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушення UA-2024-09-06-007109-a.a2, відповіді та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Основа» (далі – ТОВ «Основа»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Тайм Іжиніринг» (далі – ТОВ ««Тайм Іжиніринг»), Приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» (далі – ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Основа», ТОВ «Тайм Іжиніринг», ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» до 03, 08 та 10 жовтня 2024 року, рішення уповноваженої особи від 27 вересня, 04, 09 та 14 жовтня 2024 року (протокол №27/09/2024/1; 04/10/2024/1; 09/10/2024; 14/10/2024), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25 жовтня 2024 року №25/10/2024 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07 листопада 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Постанови №1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Постанови №1178, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Вимогами абзацу 4 пункту 54 Постанови №1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
За результатами моніторингу установлено, що згідно з розміщеною в електронній системі закупівель інформацією Замовником до тендерної документації внесені зміни, перелік яких оприлюднено в електронній системі закупівель 17 вересня 2024 року (файл «Зміни до ТД.pdf).
Так, Замовником у вищевказаному переліку змін (сторінки 1 та 10) наведена інформація про виключення із тендерної документації (пункт 4.7 Додатку №1) в початковій редакції вимоги про включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, відповідно до кошторисних норм Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова).
Однак, Замовником вищезазначені зміни не відображені в нових редакціях тендерних документацій, які розміщені в електронній системі закупівель 17 вересня 2024 року та 19 вересня 2024 року (остаточна), що є порушенням вимоги абзацу 4 пункту 54 Постанови №1178.
Нормами пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, абзацом 15 пункту 47 Постанови №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Однак, Замовник в пункті 2 Додатку №7 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідки з ДПС України про відсутність заборгованості підприємства зі сплати податків, чим порушив вимоги абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178 та відповідно пункту 28 Постанови №1178.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовник в підпункті 1.3. пункту 1. розділу І. Додатку №8 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям дозволу або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»», якого обрано переможцем, міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована у територіальному органі Держпраці 31 травня 2023 року за №ДК 4619/ПС/1-23, в якій відображена інформація щодо підтвердження відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме під час монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (файл 17.2 «Декларація Вектора 31.05.23.pdf»).
Інших документальних підтверджень щодо виконання вимог підпункту 1.3. пункту 1. розділу І. Додатку №8 до тендерної документації тендерна пропозиція вищевказаного учасника не містить.
Отже, тендерна пропозиція учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» не містить відповідних дозволу або декларації щодо підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки під час зведення будинків, споруд, чим порушено вимоги підпункту 1.3. пункту 1. розділу І. Додатку №8 до тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не виявив вищезазначеної невідповідності та не включив її до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості учаснику ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» її усунути.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Крім того, моніторингом установлено, що в кошторисних розрахунках, які є невід’ємною частиною Договору та його Додатком №3, вартість загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові, обчислена із врахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів (буропальової машини, кранів, бульдозерів, вантажного автомобіля, екскаваторів та навантажувачів).
При цьому, учасником ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 23 вересня 2024 року №118/17 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «17 Довідка МТБ.pdf»), в якій зазначена інформація щодо оренди ним будівельної техніки (буропальової машини, кранів, бульдозерів, вантажного автомобіля, екскаваторів та навантажувачів), що підтверджується скан-копією договору оренди спецтехніки з екіпажем від 16 вересня 2024 року №16/09-24 (файл «17.1 Договір оренди техніки з екіпажом ХХС Вектор.pdf»).
Нормами пункту 5.8 розділу V Настанови визначено, що при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Водночас умовами пункту 2.2. розділу 2. Договору передбачено, що визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями Настанови.
Враховуючи зазначене, Замовником, за результатами проведеної процедури закупівлі, із переможцем торгів ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» укладено Договір договірна ціна якого визначена з порушенням вимог Настанови, що суперечить умовам пункту 2.2. розділу 2. Договору.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»», яка підлягала відхиленню відповідно до законодавства, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір на суму 40 114 384,80 грн.
Період усунення порушень:
14.11.2024 12:14 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 12:14
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник незгоден з інформацією, що викладена у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-09-06-007109-a від 14.11.2024. Тому на підставі припису ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», оскаржує його до суду.
Дата публікації:
27.11.2024 16:05
Дата відкриття провадження:
27.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
54521
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі.
КП УЗН Печерського району м. Києва надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі
UA-2024-09-06-007109-a у листі, що додається.
Дата публікації звіту:
20.11.2024 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
75d824b6024349b2b625f24399061ad5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з комплексу першочергових протизсувних заходів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації природного характеру на ділянці схилу 23 зсувного цирку вздовж тротуару дороги Дніпровського узвозу» (капітальний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-06-007109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав зміни до тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель 17 вересня 2024 року, не відображені в тендерній документації в новій редакції, оприлюдненій в електронній системі закупівель 19 вересня 2024 року, а саме щодо виключення з тендерної документації вимоги про включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (пункт 4.7. Додатку №1)?
3. З яких підстав тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками торгів та переможцем торгів довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (ДПІ України) (пункт 11 Додатку №6 та пункт 2 Додатку №7)?
4. Поясніть чому відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Основа» з підстави визначеної в протоколі уповноваженої особи від 04 жовтня 2024 року №04/10/2024/1, а саме внаслідок не підтвердження зазначеним учасником володіння виконавцями робіт знаннями з охорони праці за напрямками «Загальний курс з охорони праці»; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-181-18, тоді як вказаним учасником завантажено в електронну систему закупівель посвідчення та протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці за вищезазначеними напрямками двох працівників, які, згідно із інформацією в довідці про працівників, займають посади виконавців робіт?
5. Яким чином учасником ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 4 Додатку №6 щодо надання копій документів, що підтверджують якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, інше) ?
- пункту 18 Додатку №6, в частині надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до переліку, вказаного у «Потребі в основних будівельних машинах, механізмах і обладнанні (до Додатку 1), згідно із яким Замовником передбачена потреба в наявності установок бурових, тоді як зазначеним учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.09.2024 №118/17 (файл 17 «Довідка МТБ.pdf») відображена інформація лише про одну буропальову машина на базі МКГ;
- підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1. Додатку №8 в частині надання дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, оскільки в тендерній пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» наявна декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка не містить інформації про дотримання зазначеної відповідності під час зведення будинків, споруд (файл 17.2 «Декларація Вектора 31.05.23.pdf»);
- пункту 4.6. Додатку №1, в частині розрахунку договірної ціни відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01 листопада 2021 року №281, зокрема щодо не врахування трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові (пункт 5.8 розділу V);
- пункту 4.8. Додатку №1 в частині розрахунку середньомісячної заробітної плати у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 20 жовтня 2016 року №281 (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду, зокрема, щодо не перевищення розміру кошторисної заробітної плати по підприємству в сумі 18 000,00 грн. для розряду 3,8, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» наявні накази на прийняття на роботу 5 працівників за сумісництвом на умовах неповного робочого дня, в тому числі посадові оклади 3 працівників (арматурника, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування та бетоняра) визначені в розмірі 2325,00 грн?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cfbc487f875d457eaafc45fdd2216fa6
Назва:
Пояснення на запит по моніторингу закупівлі UA-2024-09-06-007109-a
Дата опублікування:
07.11.2024 15:09
Опис:
Пояснення на запит по моніторингу закупівлі UA-2024-09-06-007109-a
На Ваш Запит, від 05.11.2024 в межах проведення моніторингу закупівлі робіт UA-2024-09-06-007109-a надаємо наступні пояснення та документи.
По 1 питанню надаємо документи щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість.
(Додаток Перелік невідкладних робіт та кошторисних розрахунків по об’єкту «Комплексу першочергових протизсувних заходів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації природного характеру на ділянці схилу 23 зсувного цирку вздовж тротуару дороги Дніпровського узвозу»)
По 2 питанню, повідомляємо пункт 4.7. Додатку №1 тендерної документації, як у редакції від 17 вересня 2024 року, так і у редакції 19 вересня 2024 року, містять вимоги про включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
По 3 питанню, повідомляємо, що вимоги надання учасниками торгів та переможцем торгів довідки про відсутність заборгованості з платежів, внесено до тендерної документації з підстав положень п. 4 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
По питанню 4, пояснюємо, у наданих учасником ТОВ «Основа» документах є невідповідності:
1. У Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 32-20-2895 від 08.07.2020 р. зазначено:
- у переліку працівників які пройшли перевірку знань в ТОВ «Навчально-курсовому центрі «Будмашоснова - відсутні виконавці робіт Грицай І.Я та Романенко А.А.
- у переліку осіб відповідальних за дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки - зазначений інший головний інженер – Новофастовський С.М.
2. Навчання з питань охорони праці виконавця робіт Грицая Івана Ярославовича
Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці
від 03.06.2024 № 32 Діюче посвідчення №32-7-24,
про те що пройшов навчання
НПАОП 45.2-7.02-12
НПАОП 0.00-1.71-13
НПАОП 0.00-1.15-07
НПАОП 0.00-1.75-15
НПАОП 0.00-1.80-18
НПАОП 0.00-1.81-18
НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 0.00-1.75-15
НПАОП 0.00-1.80-18
НПАОП 0.00-1.81-18
НПАОП 0.00-1.76-15
Навчання з питань охорони праці виконавця робіт Романенко Андрій Анатолійович
Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці
від 03.06.2024 № 34 Діюче посвідчення 34-9-24,
про те що пройшов навчання
НПАОП 45.2-7.02-12
НПАОП 0.00-1.71-13
НПАОП 0.00-1.15-07
НПАОП 0.00-1.75-15
НПАОП 0.00-1.80-18
НПАОП 0.00-1.81-18
НПАОП 0.00-1.76-15 НПАОП 0.00-1.75-15
НПАОП 0.00-1.80-18
НПАОП 0.00-1.81-18
НПАОП 0.00-1.76-15
Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, задіяні на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
По 5 питанню, учасник ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»», виконав вимоги тендерної документації, а саме: пункту 4 Додатку №6 щодо надання копій документів, що підтверджують якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення, інше), шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідного гарантійного листа, як це передбачено умовами тендерної документації (п. 4 Додаток 6).
По пункту 18 Додатку №6, наявність обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до переліку, вказаного у «Потребі в основних будівельних машинах, механізмах і обладнанні що визначені у Додатку 1, все обладнання та механізми прописані у граматичній відміні (множені), що взято шляхом копіювання з проектно-кошторисної документації. В той же час наявність прописаних слів у множені не визначає дійсну кількість будівельних машинах, механізмах і обладнанні без зазначення чіткої їх кількості у відповідному розділі або графі.
Тому переможець надавши довідку про наявність однієї бурової виконав умови ТД.
По підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1. Додатку №8, Переможцем у повному обсязі виконані умови ТД в частині надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у якій у п. 10 міститься опис робіт монтажу, демонтаж, капітальний ремонт будинків, споруд, а також їх відновлення та зміцнення їх аварійних частин, тобто умови ТД – Переможцем виконано.
По пункту 4.6. Додатку №1, Переможцем виконані умови ТД шляхом складання та узгодження договірної ціни в частині розрахунку відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01 листопада 2021 року №281, трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, що визначені у колонці 3 таблиці Договірної ціни, як є Додатком 3 до Договору. А також визначено у розділі 3 Договору оренди спецтехніки з екіпажем № 16-09/24 від 16 вересня 2024 року, що також вказує на виконання Переможцем ТД приймаючі до уваги, що згідно Договору підряду роботи виконуються за твердим кошторисом.
По пункту 4.8. Додатку №1 Переможцем розрахунок середньомісячної заробітної плати здійснено за допомогою програмного комплексу «АВК-5» у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 20 жовтня 2016 року №281 (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду, без перевищення розміру кошторисної заробітної плати по підприємству в сумі 18 000,00 грн. для розряду 3,8, оскільки визначені розмір посадового окладу сумісників - 2325,00 гривень є меншим ніж 18 000,00 гривень. Тобто умови ТД – виконано.