• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

2 287 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 870.00 UAH
Номер: 4a9059c740c44cf09822980c6c1386df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.10.2024 11:58 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 275 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-09-05-006361-a 05.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 862-10-87, j.babenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 24 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору про виконання робіт від 11.10.2024 № 16 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови КМУ № 668, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2024, тендерні пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» та ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця - ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» від 23.09.2024 № б/н, вимогу учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» про усунення порушень від 25.09.2024 № UA-2024-09-05-006361-a.c1, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо скасування рішення про визначення переможця та відхилення ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» від 27.09.2024 № б/н, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця - ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» від 04.10.2024 № б/н, договір про виконання робіт від 11.10.2024 № 16, додаткову угоду від 11.10.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 28.10.2024 на запит органу державного контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» з остаточною ціною 1 976 000,00 гривень та ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» з остаточною ціною 1 999 000,00 гривень. Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За нормами пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів 05.09.2024 щодо закупівлі робіт з капітального ремонту, з кінцевим строком подання тендерних пропозицій – 13.09.2024, що є меншим за мінімальний строк для подання пропозицій учасників встановлений законодавством, чим порушено норми пункту 24 Особливостей № 1178. Разом з цим, нормою пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Так, Замовником в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД (затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 № б/н) встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «13.09.2024 року до 07.00», не у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей № 1178, чим, відповідно, порушено норми пункту 28 Особливостей № 1178. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» з ціновою пропозицією 1 999 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір про виконання робіт від 11.10.2024 № 16. Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Так, моніторингом встановлено, що у пункті 2.1. розділу 2 «Якість РОБІТ» Проєкту договору про виконання робіт (Додаток 5 до ТД) та Договору про виконання робіт від 11.10.2024 № 16, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Гарантія експлуатації фасаду після здійснення капітального ремонту має складати не менше 5 років». Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, моніторингом встановлено, що у тендерній документації та в укладеному договорі про виконання робіт від 11.10.2024 № 16 (пункт 2.1. розділу 2) зазначено, що гарантійний термін на виконані роботи становить 5 років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми частини першої статті 884 ЦКУ та абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668 та, як наслідок, укладений договір не відповідає вимогам частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 08.11.2024 12:13 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2024 12:13

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-193/2024пр
Дата відкриття провадження: 11.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 26-200/2024пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги Північного Офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-05-006361-a, що відображена у Висновку від 08.11.2024 року доповідаємо, що Замовником ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” виконано всі вимоги, а саме: 1)До договору № 16 від 10.11.2024 року укладеного між ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” та ТОВ “Віалок Білд” внесено зміни стосовно гарантійного терміну. Додаткова угода № 2 від 11.11.2024 року додається; 2)З метою недопущення в подальшій роботі порушень у сфері публічних закупівель видано наказ “Про заходи направлені на недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель” від 13.11.2024 року № 285 . Наказ додається.
Дата публікації звіту: 14.11.2024 14:03

Запити/Пояснення