-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
2 287 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 870.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 870.00 UAH
Номер:
4a9059c740c44cf09822980c6c1386df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 11:58 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-09-05-006361-a 05.09.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 24 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору про виконання робіт від 11.10.2024 № 16 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови КМУ № 668, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.09.2024, тендерні пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» та ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця - ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» від 23.09.2024 № б/н, вимогу учасника ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» про усунення порушень від 25.09.2024 № UA-2024-09-05-006361-a.c1, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо скасування рішення про визначення переможця та відхилення ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» від 27.09.2024 № б/н, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця - ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» від 04.10.2024 № б/н, договір про виконання робіт від 11.10.2024 № 16, додаткову угоду від 11.10.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 28.10.2024 на запит органу державного контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «АБСОЛЮТ ПРОЕКТ БУД» з остаточною ціною 1 976 000,00 гривень та ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» з остаточною ціною 1 999 000,00 гривень.
Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За нормами пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів 05.09.2024 щодо закупівлі робіт з капітального ремонту, з кінцевим строком подання тендерних пропозицій – 13.09.2024, що є меншим за мінімальний строк для подання пропозицій учасників встановлений законодавством, чим порушено норми пункту 24 Особливостей № 1178.
Разом з цим, нормою пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Так, Замовником в пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД (затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024 № б/н) встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «13.09.2024 року до 07.00», не у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей № 1178, чим, відповідно, порушено норми пункту 28 Особливостей № 1178.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ВІАЛОК БІЛД» з ціновою пропозицією 1 999 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір про виконання робіт від 11.10.2024 № 16.
Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, моніторингом встановлено, що у пункті 2.1. розділу 2 «Якість РОБІТ» Проєкту договору про виконання робіт (Додаток 5 до ТД) та Договору про виконання робіт від 11.10.2024 № 16, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Гарантія експлуатації фасаду після здійснення капітального ремонту має складати не менше 5 років».
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що у тендерній документації та в укладеному договорі про виконання робіт від 11.10.2024 № 16 (пункт 2.1. розділу 2) зазначено, що гарантійний термін на виконані роботи становить 5 років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми частини першої статті 884 ЦКУ та абзацу 3 пункту 103 Постанови КМУ № 668 та, як наслідок, укладений договір не відповідає вимогам частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
08.11.2024 12:13 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 12:13
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-193/2024пр
Дата відкриття провадження:
11.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
26-200/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимоги Північного Офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-05-006361-a, що відображена у Висновку від 08.11.2024 року доповідаємо, що Замовником ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” виконано всі вимоги, а саме:
1)До договору № 16 від 10.11.2024 року укладеного між ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” та ТОВ “Віалок Білд” внесено зміни стосовно гарантійного терміну. Додаткова угода № 2 від 11.11.2024 року додається;
2)З метою недопущення в подальшій роботі порушень у сфері публічних закупівель видано наказ “Про заходи направлені на недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель” від 13.11.2024 року № 285 . Наказ додається.
Дата публікації звіту:
14.11.2024 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
b01dd0bad06d4c9f83e0cd9b715916b3
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
23.10.2024 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасадів і заміни вікон в швейному філіалі, Д-2 ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Професійна (Можайська) 8, за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-05-006361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d534d05e8fa44662aa649a80d0c1af17
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
28.10.2024 16:41
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на вимогу Державна аудиторської служби України відповідно моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-05-006361-a
Замовник ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” у межах проведення Державною аудиторською соужбою України моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасадів і заміни вікон в швейному філіалі, Д-2 ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Професійна (Можайська) 8, за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-05-006361-a) та за вимогою Державної аудиторської служби України надає пояснення та інформацію.
За вимогою Державної аудиторської соужби України надається наступна інформація: 1. Інформація та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вважаємо за необхідне зазначити мету проведення капітального ремонту. У 2024 році на базі Державного професійно-технічного навчального закладу «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» створюється навчально-практичний центр. Галузеве спрямування, професії, що здобуваються на базі навчально-практичного центру: легка промисловість. Підготовка кваліфікованих робітників за професіями: 7433 Кравець, 8263 Вишивальник, 7436 Швачка, 7435 Закрійник.
Заявка на включення Державного професійно-технічного навчального закладу «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» до переліку закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких планується створення навчально-практичного центру вперше була подана у січні 2024 року.
Доцільність створення такого центру полягає в наступному. За останні роки міграційний приріст населення у Київській області досяг найбільшого значення за останні десятиріччя. Порівняно з іншими областями це найвищий рівень міграції в Україні.
За даними Головного управління статистики в Київській області чисельність населення становить понад 60 % жителів у містах та селищах міського типу і 40% у сільській місцевості. За останній рік населення Київщини збільшилось за рахунок внутрішньо переміщених осіб. Більшість переміщених осіб - жінки активного віку (15-70 років), які мають бажання навчатися, здійснювати перепідготовку, підвищувати свій професійний рівень та працевлаштуватися на підприємства області. Дана ситуація спостерігається і в Бориспільському районі, Переяславській міській територіальній громаді та прилеглих громадах.
Оскільки на Переяславщині в основному розвинені аграрний сектор, сфера обслуговування та легка промисловість, зокрема швейне виробництво, а це великі і малі швейні підприємства, то і потреба у кваліфікованих робітниках таких галузей виробництва залишається актуальною.
У розрізі професій найбільший попит роботодавців спостерігається на робітників з обслуговування - це кравці, швачки, закрійники, водії, електромонтери, електрогазозварники, слюсарі-сантехніки, слюсарі з ремонту с/г машин та устаткування, трактористи-машиністи с/г виробництва.
Заклади професійної (професійно-технічної) освіти де навчають майбутніх кваліфікованих робітників швейного виробництва потребують економічної підтримки на рівні держави, внутрішнього ринку та підприємств для можливості працювати на випередження, використовувати інноваційні технології, обладнання, устаткування, сучасні інформаційні засоби у навчанні кваліфікованих робітників.
За даними моніторингового дослідження ринку праці регіону підприємства легкої промисловості потребують кваліфікованих робітників за професіями «Кравець», «Вишивальник», «Закрійник», «Швачка». Варто зазначити, що роботодавці в умовах воєнного стану підходять більш професійно до управління підприємством, бізнесом. Особливо це стосується питань кадрового забезпечення, надаючи перевагу висококваліфікованим робітникам.
Тому створення на базі ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» навчально-практичного центру сприятиме підвищенню якості професійно-практичної підготовки майбутніх кравців, швачок, закрійників, вишивальників для підприємств регіону та України. Разом з тим це сприятиме підвищенню кваліфікації працюючих на підприємствах, перенавчання осіб з числа незайнятого населення, внутрішньо переміщених осіб та військовослужбовців звільнених у запас.
Навчально-практичний центр з підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кравець», «Вишивальник», «Швачка», «Закрійник» надасть можливість розширити соціальне партнерство у сфері підготовки конкурентоспроможного кваліфікованого робітника, сприятиме підвищенню якості професійної підготовки здобувачів освіти закладу.
Метою створення навчально-практичного центру є:
удосконалення практичної підготовки здобувачів освіти, педагогічних працівників, підвищення кваліфікації фахівців підприємств, організацій, установ;
упровадження в освітній процес новітніх виробничих технологій із застосуванням сучасного швейного обладнання;
постійний зв'язок між підприємствами та професійними (професійно-технічними) закладами освіти;
поширення інноваційних виробничих та педагогічних технологій, інформації щодо новітніх матеріалів, інструментів, обладнання, техніки.
Напрямами діяльності навчально-практичного центру будуть:
співпраця із закладами професійної (професійно-технічної) освіти, виробничими підприємствами, організаціями, установами, закладами вищої освіти, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, державними і громадськими організаціями, іншими заінтересованими органами щодо впровадження інноваційних підходів до здійснення системного, комплексного, орієнтованого на практику освітнього процесу в системі професійної (професійно-технічної) освіти;
реалізація завдань щодо впровадження у навчально-виробничий процес сучасних методик професійного навчання із застосуванням новітніх педагогічних та виробничих технологій, техніки, обладнання, інструментів і матеріалів;
первинна професійна підготовка кваліфікованих робітників;
курсова підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації працівників підприємств на базі навчально-практичного центру;
організація та проведення короткострокових курсів з набуття початкових вмінь та навичок з професій швейного виробництва;
організація стажування майстрів виробничого навчання, викладачів професійно-теоретичної підготовки закладів освіти на базі навчально-практичного центру.
формування пропозицій щодо вдосконалення робочих навчальних програм із предметів професійно-теоретичної підготовки і виробничого навчання, спрямованих на вивчення та оволодіння здобувачами освіти, слухачами новітніми матеріалами і технологіями.
організація та проведення семінарів-практикумів, конференцій, засідань методичних секцій та інших заходів з питань впровадження новітніх технологій і матеріалів у процес підготовки робітничих кадрів за професіями «Кравець», «Вишивальник», «Швачка», «Закрійник»;
надання виробничих та інших освітніх послуг;
надання консультаційної, інформаційної та практичної допомоги випускникам з питань працевлаштування;
інформатизація і комп'ютеризація процесу професійного навчання.
Щоб забезпечити ринок праці відповідними фахівцями у Переяслав-Хмельницькому центрі професійно-технічної освіти необхідно створити навчально-практичний центр швейного напряму. Це дозволить більш якісно здійснювати підготовку, перепідготовку кваліфікованих робітників для потреб регіону, оновити навчально-матеріальну базу сучасним навчальним швейним обладнанням, устаткуванням, та іншою технікою, осучаснити навчальні кабінети та майстерні.
Після створення навчально-практичного центру, який функціонуватиме в повній мірі, постійне оновлення, осучаснення та розвиток навчально-матеріальної бази буде проводиться за рахунок коштів спеціального фонду та співпраці роботодавців, на підприємствах яких наші учні проходять виробничу практику.
Після заявки з вищезазначеним обгрунтуванням, доцільністю та метою створення центру швейного напрямку, 18.03.2024 року Міністерством освіти і науки України Наказом № 348 “Про затвердження переліків закладів професійної (професійно-технічної) освіти, на базі яких планується створення навчально-практичних центрів сучасної професійної (професійно-технічної) освіти за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2024 році”, навчальний заклад ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” включено до переліку створення центрів (наказ додається).
Відповідно до Довідки про зміну до Кошторису від 16.05.2024 року № 77 на КЕКВ 3132 виділено кошти в сумі 2507100 грн (довідка про зміни до кошторису додається).
05.09.2024 року навчальним закладом ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” було оголошено відкриті торги на закупівлю 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасадів і заміни вікон в швейному філіалі, Д-2 ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти ” за адресою: Київська обл, м. Переяслав, вул. Професійна (Можайська) 8). Сума закупівлі 2287000 грн.
Відповідно до проекту з виготовлення проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасадів і заміни вікон в швейному філіалі, Д-2 ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійної-технічної освіти» за адресою Київська обл., м. Переяслав, вулиця Професійна (Можайська), 8), вартість робіт проектантом ФОП Пастушенковим Антоном Олександровичем визначена в сумі 2506989 грн. Проект пройшов експертизу у ТОВ “Перша будівельна експертиза” (експертний звіт додається). Перед укладанням договору на виготовлення проектно-кошторисної документації було детально вивчено середню ринкову ціну (необхідні документи додаються).
Оскільки сума кошторису по КЕКВ 3132 в розмірі 2507100 грн була виділена на капітальний ремонт, проект, авторський та технічний нагляд, то 05.09.2024 року навчальним закладом ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО” було оголошено відкриті торги на закупівлю 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи на суму 2287000 грн. Від суми, що визначена проектантом на капітальний ремонт було відмінусовано витрати на проект, на авторський та технічний нагляд.
Посилання на сайт ДПТНЗ “Переяслав-Хмельницький ЦПТО”, де розміщені всі документи стосовно закупівлі з виготовлення проектно-кошторисної документації, здійснення капітального ремонту покрівлі, утеплення фасадів і заміни вікон в швейному філіалі, Д-2 ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійної-технічної освіти» за адресою Київська обл., м. Переяслав, вулиця Професійна (Можайська), 8), а також авторського та технічного нагляду та інших документів, що стосуються капітального ремонту у швейному філіалі.
https://pereyslavspt.in.ua/prozorist-ta-vidkritist/budivelni-roboti
В разі, якщо даних матеріалів буде недостатньо, готові терміново надати будь-яку іншу інформацію.