• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт по об’єкту «Будівництво восьми артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новорайської ТГ (с. Новорайськ, с. Червоний Маяк) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС» (Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)

Торги відмінено

38 999 394.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 194 996.97 UAH
Номер: 17da23620f7247839b0ea203872cd18b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:58 - 31.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-09-05-001896-a 05.09.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами дотримання Замовником відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 05.09.2024; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.09.2024; реєстр отриманих пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол № 83 від 26.09.2024 про визначення переможця ТОВ «АБЗ ПРОМБУД»; повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2024; протокол № 84 від 01.10.2024 про відміну торгів; звіт від 13.10.2024 про результати проведення процедури закупівлі; пояснення та документи надані Замовником 18.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ зазначив, що «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі PortableDocumentFormat (PDF), PNG, JPG або будь-який інший подібний тип файлу, або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги», Постанови КМУ від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг». Проте, чинна редакція пункту 31 Особливостей на дату складання тендерної документації визначає, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Постанова Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» на яку посилається Замовник у тендерній документації втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів від 26 січня 2024 № 88 «Про внесення змін до пункту 6 Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України». Таким чином, Замовник у тендерній документації не врахував діючу редакцію пункту 31 Особливостей та зміни в системі надання електронних довірчих послуг чим порушив пункт 28 Особливостей, яким визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив рішення про відміну торгів (протокол від 01.10.2024 № 84) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 01.11.2024 15:46 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 15:46

Запити/Пояснення