-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ОД-24П_604_ВО: Послуги з поточного ремонту автомобілів RENAUT DUSTER. ДК 021:2015 -50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
799 031.76
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 995.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 995.16 UAH
Номер:
9d6ac8e5e49644c8bc98731cd278093e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-29-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2025 00:00
Період моніторингу:
29.01.2025 16:05 - 20.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2025 № 4-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-09-04-009550-a 04.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «АВТО ГРУП +» в частині правомірності її відхилення, протоколи уповноваженої особи від 24.09.2024 № 92/1/Ш, від 04.10.2024 № 92/2/Ш, тендерну пропозицію переможця торгів ДП «АВТОТРЕЙДІНГ – ОДЕСА», протоколи уповноваженої особи від 10.10.2024 № 92/3/Ш, від 23.10.2024 № 92/4/Ш, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.11.2024 № ОД/П-24-728 НЮ, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.02.2025.
Період усунення порушень:
18.02.2025 16:56 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2025 16:56
Запити/Пояснення
Номер:
c47a08f6878a49ccaa395e83a005ec14
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту автомобілів RENAUT DUSTER (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-04-009550-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2504b8279ddb40e3b6e4acae0af77797
Назва:
запит від 29.01.2025 року Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області по процедурі закупівлі № UA-2024-09-04-009550-a, ОД-24П_604_ВО: послуги з поточного ремонту автомобілів RENAUT DUSTER. ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Дата опублікування:
03.02.2025 15:51
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
м. Рівне
На запит від 29.01.2025 року Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області по процедурі закупівлі № UA-2024-09-04-009550-a,
ОД-24П_604_ВО: послуги з поточного ремонту автомобілів RENAUT DUSTER. ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, щодо надання інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість..
- надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо:
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано згідно Дефектних актів, складених фахівцями та затверджених начальниками виробничих підрозділів служби колії згідно підпорядкуванню транспортних засобів.
- Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі - Методика).
Відповідно п. 1 розділу ІІІ вказаної Методики розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснюється на підставі порівняння ринкових цін.
Виробничим підрозділом служби колії «Вапнярська дистанція колії» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» були направлені запити щодо можливості надання послуг та отримані пропозиції щодо вартості та можливості надання послуг з поточного ремонту автомобілів RENAUT DUSTER: ФОП Ключар Юрій Борисович (запит № 01-06/686 від 23.08.2024); ФОП Вінницький Олександр Олексійович (запит № 01-06/687 від 23.08.2024); ТОВ «Автогруп+» (запит № 01-06/773 від 27.08.2024), ТОВ «Альма-Матер» (запит № 01-06/211 від 24.04.2024), ТОВ «Мустанг Моторс» (запит № 01-06/217 від 24.04.2024).
На підставі найменшої з отриманих комерційних пропозицій (ФОП Ключар Юрій Борисович б/н, ФОП Вінницький Олександр Олексійович б/н, ТОВ «Автогруп+» б/н; від ТОВ «Альма-Матер» та ТОВ «Мустанг Моторс» пропозиції не надходили) було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі та оголошено процедуру закупівлі № UA-2024-09-04-009550-a.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua, розділ «Закупівлі» - «Активні торги» - посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер: UA-2024-09-04-009550-a.
Додаток: дефектні акти на ремонту автомобілів RENAUT DUSTER; скан-копії листів запитів (№ 01-06/686 від 23.08.2024, № 01-06/687 від 23.08.2024, № 01-06/773 від 27.08.2024, № 01-06/211 від 24.04.2024, № 01-06/217 від 24.04.2024) та відповідей (ФОП Ключар Юрій Борисович б/н, ФОП Вінницький Олександр Олексійович б/н, ТОВ «Автогруп+» б/н) – на 19 аркушах;
Заступник начальника служби колії
регіональної філії «Одеська залізниця»
АТ «Укрзалізниця» Володимир КОЗІНСЬКИЙ