• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастика, праймер згідно ДК 021:2015 код 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Завершена

409 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 090.00 UAH
Номер: b62dfab9c2184251b1050519ac2909f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.10.2024 16:48 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 21.10.2024 № 94-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.10.2024 № 94-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 11) UA-2024-09-04-009241-a, яка проведена Концерном “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, дотримання розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення АМКУ, повідомлення про намір укласти договір, укладання договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «29» жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання рішення Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Концерна “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ” на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою протоколом від 04.09.2024 № 274, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2024 № 301, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.10.2024, договір про закупівлю від 18.10.2024 № 801/2024/Т, додаткову угоду від 22.10.2024 № 1 до нього та рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2024 № 16131-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 29.10.2024 16:47 - 02.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2024 16:47